Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 100 worden weergegeven.

Discussie: Signatures...

  1. #1

    Standaard Signatures...

    Beste Forummers,

    Hierbij wederom een oproep van mij, ditmaal over de signatures op het forum. Steeds meer mensen gebruiken zeer lange signatures en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gebruik een signature om een 'persoonlijke' quote te plaatsen of voor een link naar je site / DVD-profiler pagina, maar maak er aub geen kermis van. Dat komt de leesbaarheid van het forum niet ten goede en zorgt voor veel te lange threads.

    Houdt het aub bij maximaal 3 regels (incl eventuele witregels) uitgaande van de 1024x768 versie van de site, en gebruik niet te veel verschillende kleuren / letterformaten.

    Dit is dus een oproep, geen verplichting. Maar wat ons betreft moet het echt minder met de signatures, gebeurt dit niet dan zullen we de mogelijkheden via technische weg inperken.

    Alvast dank voor de medewerking!
    Eric van Ballegoie

  2. #2

    Standaard

    Ik kan me er wel in vinden. Ik vind vooral de sig's van Luther Hartog en Edwin vd Zwaard erg mooi: een klein lettertje en alle belangrijke info qua DVD's plus een persoonlijke quote binnen 3 regels
    En Eric, je hebt zelf natuurlijk één van de mooiste quotes Ik smelt nog steeds wanneer ik haar stem hoor
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem aangepast
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Ik heb hem aangepast
    Hartelijk dank! ... Goed voorbeeld doet volgen zou ik zeggen!
    Eric van Ballegoie

  5. #5

    Standaard

    Toch wel een goed idee eigenlijk: ik heb die van mij met 40% kleiner gemaakt: van 5 regels naar 3 regels.
    Ziet er toch wat beter uit idd, nu nog even het lettertype verkleinen en strakker maken.

    EDIT

    Ziet er toch wel beter uit zo eigenlijk. Het is toch wel aan te raden mensen.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de kleuren laten vallen.

  7. #7

    Standaard

    Lettergrootte kleiner gemaakt...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    Groeten in je signature kan ook niet . Verder heb ik wel een aardige sig denk ik, binnenkort (vanavond hoop ik) komt er nog een linkje bij van mijn HT thuis

  9. #9

    Standaard

    Leuk om zien dat de oproep van Eric respons krijgt. Houden zo die verstandhouding!

  10. #10
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Is onderstaand geleuter te lang?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Is onderstaand geleuter te lang?
    Leuke woordkeuze... je leuter is nog niet te lang, J

  12. #12
    Dane
    Guest

    Standaard

    Een tijd geleden heb je mijn signature ingekort omdat 'ie te lang was, heb m toen flink gewijzigd, en dit is er over; Quote, co-star en collectie. Maar dit kan zo toch wel?

    Elwood.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Een tijd geleden heb je mijn signature ingekort omdat 'ie te lang was, heb m toen flink gewijzigd, en dit is er over; Quote, co-star en collectie. Maar dit kan zo toch wel?

    Elwood.
    Dát is pas geleuter!

  14. #14
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Dát is pas geleuter!
    Het is dat ik het "wink" smilie in de hoek zag staan...

    En ik wil niet heel erg betweterig doen ofzo, maar volgens mij moet het in je sig "I'd" zijn i.p.v. "I", maar ik weet niet zeker of "I" ook kan.

    Elwood.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Maar dit kan zo toch wel?
    Ik tel 7 regels bij jouw signature, dat zijn er 4 meer dan de 3 die wij graag zouden zien...
    Eric van Ballegoie

  16. #16
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik tel 7 regels bij jouw signature, dat zijn er 4 meer dan de 3 die wij graag zouden zien...
    Kan het minimum dan niet omhoog...?, ik zie hier op het forum toch wel erg veel mensen met meer dan 3 regels.

    Maar ik vind het ook niet zo'n belangrijk aandachtspunt, ik stoor me nooit aan sig's, alleen als ze echt asociaal lang zijn, heb een hele tijd geleden een keer gezien dat iemand de complete "quote" van John Travolta uit de beginscene van Swordfish had overgenomen, kijk, dat is gewoon te erg, en ook overduidelijk TE lang.

    Maar als er na een persoonlijke quote (die niet al te lang is) verder gewoon relevante links e.d. staan zie ik het probleem niet zo als de sig bijvoorbeeld zo lang is als de mijne.

    Ik begrijp dat het misschien lastig is omdat je toch ergens een streep moet trekken, maar ik denk dat een ieder dat wel zelf ik kan schatten, en als een sig, naar mening van de crew of andere forumleden kan dat (net als een tijd geleden met jou Eric) gewoon gemeld worden in een PM lijkt me.

  17. #17

    Standaard

    Het probleem is dat wij tijd noch zin hebben om iedereen individueel te wijzen op zijn / haar signature..

    En wat 'relevante' links zijn is uiteraard een punt van discussie. Een link naar je prive-pagina kan ook bij 'Homepage' in je profile en het is ook maar net de vraag of het voor iedereen interessant is om op de hoogte gehouden te worden van andermans laatste aanwinsten... Wij willen de lengte van de signatures gewoon terugbrengen, in 3 regels moet je eenvoudig alle 'belangrijke' info kwijtkunnen.
    Eric van Ballegoie

  18. #18

    Standaard

    Als mijn sig te druk is moeten jullie het zeggen hoor.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Als mijn sig te druk is moeten jullie het zeggen hoor.
    Ach... Misschien wat meer kleurtjes en nog wat andere lettertypes om het wat minder desoriënterend te maken?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ach... Misschien wat meer kleurtjes en nog wat andere lettertypes om het wat minder desoriënterend te maken?
    Wat is daar voor een lol aan? Dan kan ik ook gewoon "Mijn DVD collectie" neerzetten.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Wat is daar voor een lol aan? Dan kan ik ook gewoon "Mijn DVD collectie" neerzetten.
    Leuk! En maak dan meteen die avatar even zwart-wit, want ik wordt doodziek van die vrolijke kleuren

  22. #22

    Standaard

    Heb die van mij ook maar even aangepast

    Ik vind het wel een goede regel. Zolang de belangrijke informatie + quote er zo kort mogelijk in staat is het perfect.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Het is dat ik het "wink" smilie in de hoek zag staan...

    En ik wil niet heel erg betweterig doen ofzo, maar volgens mij moet het in je sig "I'd" zijn i.p.v. "I", maar ik weet niet zeker of "I" ook kan.

    Elwood.
    Hehe, nee dat hoeft niet per sé. De Engelse taal heeft niet altijd een hulpwerkwoord als 'could', 'would' e.d. om een uitdrukking over te brengen. Dergelijke worden drukken vooral een modaliteit uit. Grammaticaal is het vollediger.

  24. #24

    Standaard

    ik heb er ook even een regel uitgedonderd en het lettertype aangepast.

    Prima oproep Eric, niets mis mee.

    Kom maar op met de volgende!

  25. #25

    Standaard

    aangepast......

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •