Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    De reacties zeggen genoeg denk ik, veel mensen vinden hem gewoon irritant.
    De banner wordt wel erg groot, maar goed...
    Begrijp me niet verkeerd, ik schreeuw niet "Hij MOET weg" Ik begrijp ten volle dat ie geld oplevert en zal er niet meer over zeuren.
    ik sluit me aan, persoonlijk heb ik liever twee "normale" banners onder elkaar dan deze zeer irritante vorm, maar er zal wel een "wijze" commerciele internetdeskundige hebben bedacht dat dit soort banners beter scoort dan normale, doordat mensen er per ongeluk op klikken, zeker de eerste keer als dit verschijnsel zich voordoet.

    maar ja, een banner is noodzaak, dat begrijpt iedereen, alleen deze vorm is unnecessary evil
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Als crew staan we altijd open voor opbouwende kritiek, maar ik ben bang dat dit een discussie is die weinig nuttig is om verder te voeren.
    Niet mee eens. Het is voor de crew een manier om te zien hoe iets aanslaat en of wij als gebruikers eraan wennen. En het misschien ook gaan waarderen. In ieder geval lijkt het niet zinnig om nu al de discussie te smoren! Overigens, niet beschuldigend bedoeld, ik neem aan dat dat niet je intentie was.

    Persoonlijk vind ik dat als bedrijven zulke banners bestellen of pop-ups, ondanks dat ze weten dat surfers ze mateloos irritant vinden, zich schuldig maken aan minachting jegens de surfer.

    Het zou een stuk minder erg zijn als het uitklappen slechts 1 keer per dag zou gebeuren, of als er langer dan x aantal milliseconden op de banner wordt gewezen ipv iedere als je er per ongeluk overeen gaat.

    Liever weg met die banner, maar als dat niet kan, kijken of de effecten ervan 'verzacht' kunnen worden...

  3. #28

    Standaard

    Eric en Koen:

    Sinds de aanwezigheid van de Beamerland banner gebeurt er bij mij het volgende:

    Als ik inbel via mijn 56k modempje duurt het eeuwen voor de pagina ook maar een gedeelte begint te laden.
    Waarom? Omdat er zonodig een banner van ik meen +/- 250kB geladen moet worden. Ik heb niks tegen banners maar +/- 250 kB is een buitenproportionele bestandsgrootte voor een banner.
    En dan?
    Dan stopt de pagina op een gegeven moment domweg met laden en zie ik alleen maar de donkergrijze achtergrond van de bovenkant van de pagina, het gele vlak van de banner en de lichtgrijze achtergrond van de pagina. De rest van de pagina wordt niet eens meer opgebouwd, bij forced refresh idem dito.
    Op dat moment voor mij dus einde bezoek aan dvd.nl.

    Nu ik achter een PC zit op de kabel zie ik voor het eerst dat die banner uit kan klappen.

  4. #29

    Standaard

    Voor mij mag die banner zeker blijven als het bestaan van DVD.nl hieraan vasthangt. Deze banner vind ik al stukken minder irritant dat de flash reclames op sommige sites.

  5. #30

    Standaard

    Deze banner is inderdaad irritant maar laten we het eens van de andere kant bekijken: al die ophef rond die ene banner bewijst hoe verwend we eigenlijk zijn op deze site. In vergelijking met andere sites zitten we hier op dvd.nl eigenijk met een luxeprobleem: geen irritante flashy pop-ups of veelvuldige reclameboodschappen... Tegenwoordig nog maar weinig sites te vinden die zo reclamevrij zijn als dvd.nl.

  6. #31

    Standaard

    ik kan hem niet echt irritant vinden hoor. na 1x weet je ook wel hoe je die advertentie moet omzeilen

    v

  7. #32

    Standaard

    Ik zag trouwens een nieuwe banner van Plato: geinig dat jullie die als sponsor 'gescoort' hebben. Daar kom ik wekelijks en dat zijn toffe zaken (de webshop ken ik verder niet).

  8. #33

    Standaard

    Krijgt dvd.nl eigenlijk betaald naar het aantal hits dat ze genereren op die advertenties, of puur gebaseerd op het aantal hits op dvd.nl zelf en daarmee het aantal mensen dat de advertenties zien?

    Ik wil best af & toe even op zo'n advertentie rammen als dat meer geld oplevert, da's geen probleem.
    Startrader, Safetrader

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Ik wil best af & toe even op zo'n advertentie rammen als dat meer geld oplevert, da's geen probleem.
    Ram maar raak zou ik zeggen, want volgens mij levert dat inderdaad de nodige centjes op.

    Ikzelf ben ook niet helemaal weg van die Beamerland banner, maar goed... voor niets gaat de zon op.

    Je zou kunnen zeggen dat door deze thread Beamerland toch de nodige aandacht heeft gehad. En dat is ook leuk voor hun naamsbekendheid.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je zou kunnen zeggen dat door deze thread Beamerland toch de nodige aandacht heeft gehad. En dat is ook leuk voor hun naamsbekendheid.
    There is no such thing as BAD publicity..

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik zag trouwens een nieuwe banner van Plato: geinig dat jullie die als sponsor 'gescoort' hebben. Daar kom ik wekelijks en dat zijn toffe zaken (de webshop ken ik verder niet).
    Ik heb ook even gekeken op die site. Ik vind de prijzen nou niet echt denderend
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb ook even gekeken op die site. Ik vind de prijzen nou niet echt denderend
    Nee, dat valt wel tegen ja. De winkels hebben altijd een heeeeel groot assortiment en vaak leuke aanbiedingen dus dat maakt veel goed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er, sinds we hier in Zwolle een Mediamarkt hebben, veel minder kom als in het verleden.

    Btw: ik zal eens wat vaker op de bannertjes klikken. Alle beetjes helpen right?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: ik zal eens wat vaker op de bannertjes klikken. Alle beetjes helpen right?
    Is dat zo ? Maar ik klik ook de nieuwe banners ook allemaal aan hoor om even te kijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Helaas blijkt dan ineens dat de banners helemaal zo vervelend niet zijn, want er neemt bijna niemand een abonnenment.
    Grappig hè? Je zou dit rustig het 'Ons ben zuunig' Virus kunnen noemen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb ook even gekeken op die site. Ik vind de prijzen nou niet echt denderend
    Tja... Die banners moeten ook ergens van betaald worden... Ofwel... Hoe houden we het samen irritant...

  16. #41

    Standaard

    Zijn we hier nu met zijn allen de wetten van de economie aan het her-uitvinden? Consumenten 'vergeten' vaak voor het gemak dat iemand (anders dan zij zelf natuurlijk) ook ergens van moet leven en dat ook graag een beetje prettig doet. Er moet dus ergens geld mee verdiend worden. Wake up!
    Eric: misschien leuk als je een keer een klein tipje van de sluier oplicht en inzicht geeft wat het nou kost om zo'n site te laten draaien. En dan wordt denk ik niet eens de tijd die iedereen privé nog eens in de site steekt meegerekend. DVD.nl is niet zomaar een gratis gehoste homepage bij GeoCities ofzo...

    btw: ook ik vind reclamebanners reuze irritant. Ik weeg echter wel de 'waarde' die de site voor mij heeft af tegen de irritatiegraad. Bij DVD.nl vind ik het best meevallen. Sommige sites hebben meer reclame dan content dus skip ik die gewoon. Jammer maar helaas. Hier is de informatiefactor veel hoger dan de irritatiegraad, dus zul je mij niet horen klagen. Misschien goed als de klagers dat soort dingen ook eens meenemen en niet alleen maar één kant uit denken: naar zichzelf toe.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Eric: misschien leuk als je een keer een klein tipje van de sluier oplicht en inzicht geeft wat het nou kost om zo'n site te laten draaien. En dan wordt denk ik niet eens de tijd die iedereen privé nog eens in de site steekt meegerekend. DVD.nl is niet zomaar een gratis gehoste homepage bij GeoCities ofzo...
    Ik wil hier niet heel onze bedrijfsvoering uit de doeken doen, maar reken er maar op dat DVD.nl flink wat geld kost. Niet alleen betalen we voor het dataverkeer (een slordige 300 GB per maand op dit ogenblik) ook hebben we drie servers draaien waar we een paar keer per jaar voor honderden Euro's aan nieuwe hardware in stoppen om de boel snel genoeg te houden. Bovendien wil ik inderdaad ook wel eens een boterham met beleg zodat ook daar af en toe wat centjes aan op gaan. En dan hebben we het uiteraard nog niet gehad over zaken als een bedrijfspand en verzendkosten, ook zaken die aantikken. Maar goed, je hoort ons (meestal) niet klagen en ik vind het dan ook redelijk teleurstellend dat veel mensen zo moeilijk doen over deze banner.

    Nogmaals, wij houden de site zo 'clean' mogelijk, geen popups en geen vreemde applets die heel je browser overnemen. Bovendien maken we zelden gebruik van interstitial (A4-banners) terwijl er legio sites zijn die dit continu doen. Volgens mij is het op DVD.nl zo slecht nog niet...
    Eric van Ballegoie

  18. #43

    Standaard

    Als je het mij vraagt dan is die beamerlandbanner vrij irritant, maar het is nog altijd een heel stuk beter dan van die stomme popups die er komen zo gauw je ook maar iets aanklikt. Dat is nog veel erger. En, als je een beetje voorzichtig bent kun je deze banner vrij vaak wel ontlopen zodat ie niet in je scherm springt.
    Als dvd.nl hier nou zijn geld mee kan verdienen, zodat wij lekker over dvd kunnen lullen, dan kan ik er gewoon mee leven.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Deze banner is inderdaad irritant maar laten we het eens van de andere kant bekijken: al die ophef rond die ene banner bewijst hoe verwend we eigenlijk zijn op deze site. In vergelijking met andere sites zitten we hier op dvd.nl eigenijk met een luxeprobleem: geen irritante flashy pop-ups of veelvuldige reclameboodschappen... Tegenwoordig nog maar weinig sites te vinden die zo reclamevrij zijn als dvd.nl.
    juist. We zeuren gewoon om niets nu er 1 irri banner is.

  20. #45

    Standaard

    Ik vind de banners ook irritant maar kan me voorstellen dat dvd.nl deze banners niet kan bannen.
    Maar popups vind ik nog irritanter

  21. #46

    Standaard

    Vond hem ook niet echt fijn en toen zag ik deze thread. Snap zeker wel dat jullie niet zonder de opbrengsten van deze banners kunnen. Zal dus ook wat vaker klikken. Ik heb de laatste tijd ook wat moeite met laden van de pagina, misschien dat het komt door deze grote banner?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #47
    skin
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    en ik vind het dan ook redelijk teleurstellend dat veel mensen zo moeilijk doen over deze banner.
    Zelf had ik er ook wel wat moeite mee aan het begin (hij is namelijk wel erg "aanwezig"), maar je went er snel aan, verder :kudos to you & crew

  23. #48

    Standaard

    Ik vind hem ook irritant, maar niet onoverkomelijk.

    Gewoon laten staan, er moet nu eenmaal geld verdiend worden om de boel draaiende te houden. Mocht je de banners niets vinden, doe een leuke donatie aan dvd.nl en het probleem wordt vast wel opgelost... en anders... niet zeuren...
    Upgrading is a neverending story...

  24. #49

    Standaard

    Ik vindt die Banner wel mooi.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  25. #50

    Standaard

    Okee dan, ik vind de banner inmiddels enorm meevallen.

    Dat komt omdat ik op de site van stereoplay.de een klein advertentietje zag....

    Uit de afdeling 'want zo irritant kan het ook':
    http://www.netedition.de/sixcms/list.php3?page_id=246
    Startrader, Safetrader

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •