Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    The Pianist Retail DVD Specs...
    Kijk dat is nou goed nieuws Wat een prachtrelease zeg, dubbeldisc (met zooi extra's dus) en nog eens een DTS erbij. Ik kan niet wachten!

  2. #27

    Standaard

    En winnaar van een paar Césars, hoor ik net op het nieuws.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    En winnaar van een paar Césars, hoor ik net op het nieuws.
    Noem het maar een paar........ het zijn er 7!! 8)
    Arrivederci

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    En winnaar van een paar Césars, hoor ik net op het nieuws.
    Noem het maar een paar........ het zijn er 7!! 8)
    Wat kan ik zeggen. Ik ben niet snel onder de indruk. :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  5. #30

    Standaard

    Ken de film niet (moet 'em nog bekijken, samen met een stel andere films), maar hij lijkt me erg goed. Kan daarom niet wachten op de release 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    En winnaar van een paar Césars, hoor ik net op het nieuws.
    En de dag daarna aan de andere kant van het kanaal winnaar tijdens de uitreiking van de Bafta's (o.a. beste regie, beste film). Terecht als je het mij vraagt. Ik vrees dat tijdens de 'Grote Oscars-revue' The Pianist er wat bekaaider vanaf komt i.v.m. de omstreden regisseur.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    En winnaar van een paar Césars, hoor ik net op het nieuws.
    En de dag daarna aan de andere kant van het kanaal winnaar tijdens de uitreiking van de Bafta's (o.a. beste regie, beste film). Terecht als je het mij vraagt. Ik vrees dat tijdens de 'Grote Oscars-revue' The Pianist er wat bekaaider vanaf komt i.v.m. de omstreden regisseur.
    Ik denk ook dat ze niet zo veel oscars winnen. Roman Polanski schijnt ook niet echt populair te zijn in Amerika.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  8. #33

    Standaard

    Sterker nog, zodra hij in Amerika komt heeft hij grote kans gearresteerd te worden. En voorwaarde 1 voor het winnen van een Oscar. "Aanwezigheid op de uitreikingen, tenzij desbetreffende persoon op sterven ligt of al daadwerkelijk overleden is. Wat zijn/haar kansen weer aanzienlijk vergroot.

  9. #34

    Standaard

    The Pianist zal, hoe spijtig het ook is, denk ik vrijwel geen Oscars wegkapen. En dat komt inderdaad door oa Polanski. Ik vind dat dat geen excuus moet zijn om iemand van een beeldje te onthouden. Een Oscar is leuk maar absoluut geen garantie voor een goede film. De kritieken van het publiek zelf, die spreken voor zich en die behangen The Pianist vol goud. En die erkenning zal Polanski waarschijnlijk meer koesteren dan een Oscar :wink:
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Sterker nog, zodra hij in Amerika komt heeft hij grote kans gearresteerd te worden.
    Hij heeft in 1977 schuld bekend inzake statutory rape (seksuele handelingen met een minderjarig meisje). Beide partijen hadden weliswaar een schikking getroffen, maar de rechter weigerde dit te erkennen. Het vooruitzicht op 50 jaar gevangenis was genoeg voor Polanski om z'n biezen te pakken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #36

    Standaard

    Ik vind het altijd zo irritant wanneer er op de filmhoes een vergelijking staat met een "soortgelijke" film, zoals bij The Pianist: Indrukwekkender dan Shindler's List. Ik dacht dat alleen b-films dat deden, zoals bij Airborne: The Rock meets Mission Impossible. Zonde, want zoiets haalt bij mij de film altijd al een stuk naar beneden...
    Welcome to... "The Family"

  12. #37

    Standaard

    Hmm.. misschien een beetje suffe opmerking.. en ongetwijfeld krijg ik hier commentaar op.. Maarre sinds ik Adrien Brody's speech heb gezien nadat hij een oscar had gewonnen is eigenlijk alle lust om deze (ongetwijfeld mooie!!) film te bekijken verdwenen. Wat een ongelofelijke "jankerd" zeg (kan ff geen andere benaming vinden).. tenenkrommend gewoon..!!

  13. #38

    Standaard

    Goeie film, maar die titel 'Indrukwekkender dan Shindler's List' (wat inderdaad op de hoes van de rental staat) is wel een tikkeltje overdreven. The Pianist ligt qua vertelwijze en verhaal heel erg in de lijn van Shindlers List en daarmee is ie al niet echt super-origineel natuurlijk. The Pianist gaat nog wel een stukje verder dan SL in het tonen van het geweld van de Nazi's en concentreert zich wat meer op de belevenissen van 1 persoon, waarmee het wel een stuk indringendere film is. Zeker een aanrader in ieder geval.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Goeie film, maar die titel 'Indrukwekkender dan Shindler's List' (wat inderdaad op de hoes van de rental staat) is wel een tikkeltje overdreven. The Pianist ligt qua vertelwijze en verhaal heel erg in de lijn van Shindlers List en daarmee is ie al niet echt super-origineel natuurlijk. The Pianist gaat nog wel een stukje verder dan SL in het tonen van het geweld van de Nazi's en concentreert zich wat meer op de belevenissen van 1 persoon, waarmee het wel een stuk indringendere film is. Zeker een aanrader in ieder geval.
    Ik vind een vergelijking niet helemaal juist. Bij SL gaat het hoofdzakelijk om de concentratiekamp. Bij the Pianist gaat het er juist om daar uit te blijven. (bij SL om er uit te komen). Dat is volgens mij toch een hele andere benadering. Wat je wel kan vergelijken is het gegeven dat ze allebij om ware feiten gaan. Wat Brody betreft moet je de film zien om overtuigd te worden van z'n prestatie. Kijk niet naar hoe iemand een toespraak geeft of zo. Een goede acteur speelt z'n rol, daar is ie acteur voor. Iemand die stoer op het podium staat is geen garantie voor een goeie acteur. En die oscar is echt wel verdiend.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  15. #40

    Standaard

    Ik vond de film wel leuk om te kijken, maar ik vond hem niet super, had er wel wat meer van verwacht, ik vond het acteren van Adrien Brody wel goed, maar niet beter dan b.v. Daniel Day Lewis in Gangs of New York, ik denk dat hij de oscar meer verdiende.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Ik vond de film wel leuk om te kijken, maar ik vond hem niet super, had er wel wat meer van verwacht, ik vond het acteren van Adrien Brody wel goed, maar niet beter dan b.v. Daniel Day Lewis in Gangs of New York, ik denk dat hij de oscar meer verdiende.
    Ik heb the pianist ook gezien (zondag gehuurd). Allereerst: een erg indrukwekkende en mooie film. Ten tweede heb ik me na de film ook de vraag gesteld wie de oscar nu meer verdiende. Ik had gangs of new york voor de oscaruitreiking gezien en vond dat Daniel Day Lewis erg sterk speelde. Na het zien van the pianist denk ik echter toch dat de oscar voor Adrien Brody terecht was. Vooral in het tweede gedeelte van de film kwam hij vond ik erg sterk over. Maar ja dit soort beslissingen blijven natuurlijk altijd moeilijk.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  17. #42

    Standaard

    Gisteren gekeken. Erg sterke film. De sfeer is heel erg goed neergezet in de film en dat maakt het dan ook vrij spannend. Het lijkt me een goede weerspiegeling van wat daar allemaal in de hoofdstad van Polen afspeelde. Acteurprestaties zijn best goed, niet overdreven super, maar zeker niet slecht.
    Zodra deze uit is, zal ik hem naar alle waarschijnlijkheid aanschaffen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  18. #43

    Standaard

    Heb hem vandaag bekeken, en ik moet zeggen:

    WAT EEN GEWELDIGE FILM!!

    Heel ontroerend, en geweldige acteerprestatie van Brody

  19. #44

    Standaard

    ik denk dat de R2 vandaag op de markt is!
    zouden er al reviews zij over de R2versie?

  20. #45

    Standaard

    Vandaag de Limited Giftset binnengekregen 8) Heb de film nog niet gezien dus ben erg benieuwd....

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    the Pianist is zeker een hele goede film, het einde is echter wat slapjes maar desondanks heeft het zeker een aantal scènes in zich die niet te vergeten zijn:

    [spoiler:9782632b05] de man in de rolstoel bijvoorbeeld [/spoiler:9782632b05]

  23. #48

    Standaard

    Het is zeker een zeer indrukwekkende film, en imho de op een na beste film voer de holocaust (beste is uiteraard Schindler's List).
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Het is zeker een zeer indrukwekkende film, en imho de op een na beste film voer de holocaust (beste is uiteraard Schindler's List).
    escape from sobibor , moet je ook eens bekijken

  25. #50

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •