Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 275 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra


    Dat kun je alleen zelf, nog 20 postjes te gaan.
    O.k. Moet kunnen...
    [b]Ben jij ook degene die ik afgelopen zomer in de Panorama of Nieuwe Revu tegenkwam?
    Klopt. Maar die tekst met een kilo zout nemen. Ben behoorlijk "geinterpreteerd"....

  2. #27

    Standaard

    een foto van mijn thuis bioscoopje
    Welcome to the real world.

    mijn dvdcollectie

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    Damn, kan iemand me even van die "junior" status afhelpen...
    Garmt als "junior" is inderdaad een vreemd gezicht

    Mvrgr

    Patrick

    ps. met jouwn post-snelheid zal de status wel snel anders zijn

  4. #29

    Standaard

    Even tromgeroffel voor Garmt!!!



    Geweldige HT!! Petje af!!!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  5. #30

    Standaard

    Ik zou mijn TV en set wel willen posten maar dat word teniet gedaan door de rest van de PICS dus ik durf niet meer!!!

  6. #31

    Standaard

    Nou, ik durf ook eigenlijk niets meer te plaatsen,

    Ongelovelijk mooie HT Garmt
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  7. #32

    Standaard

    Idd ERG mooie HT, ik ben ook bang .................

    Waarom heb je eigelijk nooit gedacht aan een sterkere subwoofer?????? een Strata ofzo??
    Ik weet niet hoeveel bas eruit die ML komen maar dat zou toch nog wel eens heel erg veel kunnen zijn. Moet je daar dan geen sterkere sub tegenover zetten????

    Wij hebben thuis 2 HT's

    die van "beneden" dus voor in de huiskamer: Sony STR-DE685 met DVP-NS405 en VA-VE835ED speakers allemaal van Sony.

    Dan heeft mijn broer zijn eigen HT.

    Sony TA-VA8ES versterker EP-90ES DD Decoder, S7700 DVD speler (dat moet je aanspreken ) KV-32FX60 breedbeeld TV (82CM) REL Strata (bruut!) B&W DM 602 als front's en CC 6 centen (ook B&W) Eizo achter speakers ofzo. Hij heeft geen ruimte om iets groters achter neer te zetten.

    ff wat plaatjes. De HT van mijn broer is al 2 jaar niet meer veranderd (sparen voor huis en auto) dus daarvan zijn moeilijk plaatjes te vinden.

    Hier die van ons:



    (sorry voor het slecht plaatje)



    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Idd ERG mooie HT, ik ben ook bang .................
    Dank je...
    Waarom heb je eigelijk nooit gedacht aan een sterkere subwoofer?????? een Strata ofzo??
    Ik weet niet hoeveel bas eruit die ML komen maar dat zou toch nog wel eens heel erg veel kunnen zijn. Moet je daar dan geen sterkere sub tegenover zetten????
    Ik gebruik 3 subwoofers en dat is echt absoluut genoeg, dat kan ik je verzekeren! Ik gebruik 2 REL Q100E subwoofers (die mijn Lexicon MC-12 in stereo aan kan sturen), die alle bas beneden de 60 Hz weergeven. De front speakers en center speaker lopen door tot 60 Hz, alles daaronder gaat dus naart de side subs. De sides lopen door tot 90 Hz en de rears tot 70 Hz. Die frequenties zijn dan ook heel precies in te geven in de voorversterker. Voor de LFE signalen gebruik ik een losse SVS subwoofer met aparte Bryston 6B versterker van 800 W. Ik krijg uit die sub 110 dB aan geluidsdruk van 25-63 Hz en dat is voor mij genoeg (je voelt je broek wapperen en de bank trillen, en dat in een betonnen appartement). Ik had eerst een REL Storm, die werd weggespeeld door de BagEnd Infrasub-18 (liep tot 8 Hz!), die nu weer is weggespeeld door de SVS. Ik vermoed dat de SVS alle REL subwoofers weg speelt, in ieder geval in maximale output. Maar hij klinkt ook snel, gedetailleerd en luchtig. Gewoon heel erg goed!

  9. #34

    Standaard

    Ja zo ik heb nog eens op je site gekeken en ik had gewoon verkeerd gelezen. En met 3 subwoofers zal er idd wel een beste bak met "herrie" uitkomen!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #35

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    (liep tot 8 Hz!)
    woww
    dat is wat je noemt "laag"

  12. #37

    Standaard

    Nu Garmtz voor iedereen hier de glazen heeft ingegooid ( ) wil ik iedereen nog even fijntjes erop wijzen dat ook mijn (nu naar Yoko-standaarden verheven) setje te bewonderen/af te zeiken ( ) is door te klikken op 'foto's van mijn HT' in mijn signature.

    Crew: ik stel voor dat we Garmtz op de blacklist zetten en zijn IP bannen, uitslover.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Crew: ik stel voor dat we Garmtz op de blacklist zetten en zijn IP bannen, uitslover.....
    Whoehahaha! Tja, sorry hoor...

  14. #39

    Standaard

    Ik hoop voor je buren dat je niet in een flat woont, garmtz ......
    3d

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Ik hoop voor je buren dat je niet in een flat woont, garmtz ......
    Ik woon dus WEL in een flat, maar gelukkig (voor de buren) is deze behoorlijk goed geisoleerd. Maarja, als de lepeltjes in de kopjes op het aanracht gaan dansen, moeten de buren denk ik wel wat gaan horen denk ik zo...

  16. #41

    Standaard

    hahahaha geweldig! een flat!

    ik geloof toch niet dat ik graag 1 van je buren zou willen zijn. tenzij je me iedere keer als je een dvd gaat kijken uitnodigt......
    3d

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    hahahaha geweldig! een flat!

    ik geloof toch niet dat ik graag 1 van je buren zou willen zijn. tenzij je me iedere keer als je een dvd gaat kijken uitnodigt......
    Nou, ik zou zeggen: kom beneden me wonen... Ik nodig je wel uit! Hoef je gelijk zelf geen dure set meer te kopen...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    Nou, ik zou zeggen: kom beneden me wonen... Ik nodig je wel uit! Hoef je gelijk zelf geen dure set meer te kopen...

    ja ver do mme... dat had je 2 maanden eerder moeten zeggen!

    hak me nieuwe set nie gekocht................



    3d

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Ik dacht dat ik veel geld uit gaf voor m'n hobby. Dat blijkt dus nog wel mee te vallen.

  21. #46

    Standaard wat mag dat allemaal wel niet gekost hebben?

    Ben toch wel benieuwd naar wat zo'n indeling van je huiskamer kost, Garmtz...

    Kun je ons een tipje van de sluier oplichten en een indicatie geven hoelang ik nog moet sparen???

    Mazzel !

    Vin

  22. #47
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    Gewoon maar effe wat fotootjes direct in de thread...
    Jeetje. Wat chique allemaal.
    Vergeleken is mijn kleine maar fijne HT-set behoorlijk sober.

  23. #48

    Standaard Re: wat mag dat allemaal wel niet gekost hebben?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vince B

    Kun je ons een tipje van de sluier oplichten en een indicatie geven hoelang ik nog moet sparen???
    2e hypotheek?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    Nou, ik zou zeggen: kom beneden me wonen... Ik nodig je wel uit! Hoef je gelijk zelf geen dure set meer te kopen...
    of boven je Dan kom je vanzelf wel bij je binnen. Als je je set maar hard genoeg zet gaat het dak er wel af

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    Ahum, zo ziek ben ik niet hoor...
    Mag ik zo vrij zijn een brutale vraag te stellen?

    Het is vrij duidelijk dat die ietwat fantastische set van jou een flinke duit heeft gekost.
    Dit was slechts een constatering, maar nu komt de vraag:
    Hoeveel films kijk je nou per week en vind je het dat waard om zoveel aan uit te geven? Misschien kan ik die vraag zelf ook beantwoorden aangezien ik zelf ook een (voor mij persoonlijk) aardig bedragje uitgegeven heb aan een home-entertainment set (ik zal het maar geen home-theater noemen, uit respect voor jou )...

    Maar toch wil ik het weten!

    Groetjes Martijn!

    PS. nog bedankt voor je bijdrage aan mijn vraag over die brommende sub op htforum.nl, de receiver is nu weg voor reparatie... mag nou wel weer eens terugkomen!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •