Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 275 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Omdat ik de laatste tijd mijn set ook professioneel gebruik om reviews mee te doen, kijk ik helaas wat minder films dan ik zou willen. Ik denk de laatste tijd zo'n 4 a 5 per week, afhankelijk van hoe druk ik het heb.

    En ja, de set kost aardig wat geld, maar ik ga ervan uit dat de mensen die echt geintresseerd zijn in de prijzen deze ook wel van Internet of de importeurs te weten kunnen komen. Overigens sta ik met mijn set ook in de komende HomeStudio en daar staat het bedrag ook in... Wel nieuwprijs, ik heb beduidend minder betaalt in werkelijkheid.

  2. #52

    Standaard

    Is dat tijdschrijft ook bij de grotere kios te koop? of moet je dat bestellen via internet?

    Mvg,

    Abel Dekkers

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Ben je nou nooit bang dat die projector tijdens een "zware" scene opeens in je schoot beland, Garmtz?

  5. #55

    Standaard

    Geloof maar dat de Mitsubishi bij Garmt rotsvast aan het plafond hangt.

    Mvrgr

    Patrick

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Mitsubishi
    een auto aan z,n plafond??


    wist trouwens niet dat mitsubishi ook projectors maakte

  7. #57

    Standaard ff denken

    volgens mij moet "garmtz" OF enorm oud zijn, OF een super baan hebben. want ik als verhuizer kan mij al dit prachtig's toch niet veroorloven. ik vond mijn (toen destijds) keyboard voor 7000 gulden al heel erg duur (na uitgebreid te hebben met een karaoke module zodat ie de text en bladmuziek op de tv afbeeld, en een halve gig harde schijf voor de muziek in plaats van diskette's). ik zit voor mijn film hobbie te denken aan zo'n all in one set. maar ja, dat zal bij lange na niet zo klinken als dat garmtz heeft staan.

    ps: ik krijg al last met de buuren als ik mijn technics su-v570 PSX cap. op de helft zet (hangen 2 yamaha NS-s34 speakers, en 2 akai SR-830 speakers aan.). dus heb ik nog geeneens een subwoofer er aan hangen. de akai speakers heb ik via een aparte volume regeling wel wat zachter gezet, en staan vlak naast de bank omdat deze speakers wat minder mooi hoog geluid hebben, maar een mooie bas voor de bank te laten "trillen" (niet zo opvatten zoals dat bij garmthz trilt, want bij hem trilt het glazuur van je tanden af )

    tsja, ik zou wel beter willen, maar ik heb toch meerdere hobbies, en wil toch ook wel een zooi films kopen om op af te kunnen spelen. tot nu toe heb ik nog "maar" 69 films (17-12-2002 geteld) wat heb je aan een fantastiese theater set als de verzameling nog niet echt enorm is :P (ik moet mezelf toch IETS wijsmaken om mezelf tevreden te houden na het zien van al dat moois in deze thread)
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    een auto aan z,n plafond??


    wist trouwens niet dat mitsubishi ook projectors maakte
    er zijn wel meer auto merken die ook audio/video aparatuur maken. denk maar aan deawoo <-----(als ik dit goed gespeld heb dan)

    ps: jij/u hebt 2288 posting's, en dan nog "maar" een senior member status ? ik dacht dat je status afhing van het aantal postings, maar ik heb mensen met minder postings al met een hogere/andere status gezien. crew, explain please ?
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  9. #59
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965




    ps: jij/u hebt 2288 posting's, en dan nog "maar" een senior member status ? ik dacht dat je status afhing van het aantal postings, maar ik heb mensen met minder postings al met een hogere/andere status gezien. crew, explain please ?
    senior member blijf je voor het leven
    dat crew spreek al voor zich denk ik
    dat zijn de mensen van "dit" forum
    dus degene die alles een beetje regelen en in de gaten houden en noem maar op
    zijn er verders nog andere benamingen dan??
    en ik zal er ook eens op letten

  10. #60

    Standaard Re: ff denken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965
    volgens mij moet "garmtz" OF enorm oud zijn, OF een super baan hebben. want ik als verhuizer kan mij al dit prachtig's toch niet veroorloven.
    Ik ben 27 jaar en heb een redelijk goede baan ja (IT), met best wel eens wat bonusregelingen. Maar het is ook waar je het aan uitgeeft. Ik ben bijvoorbeeld vijgezel en heb een huurhuis, dat scheelt een slok op een borrel... Verder geef ik niet gigantisch veel uit aan eten of uitgaan en heb ik verder ook niet echt andere geldvretende hobbies. Soms kan ik dingen ook goedkoper krijgen, omdat ik bij een audio-zaak werk en reviewer ben, maar dat is zeldzaam.

  11. #61
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: ff denken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965
    volgens mij moet "garmtz" OF enorm oud zijn, OF een super baan hebben. want ik als verhuizer kan mij al dit prachtig's toch niet veroorloven.
    het is denk ik meer een kwestie van wat je er voor over heb
    en sommigen hebben alleen dit als hobby en anderen(zoals ik)hebben nog meerdere hobby,s
    en zoals bekend kost de ene hobby nog meer dan de andere maar als je het bijvoorbeeld alleen bij ht als hobby houd dan kun je er zeker heel wat van maken hoor in de loop der tijd
    en zoals Gramtz al zei heeft ie ook beduidend minder betaald dan de nieuwpijs en dat alles bij elkaar kun je toch een hele mooie ht bijeen verzamelen
    het is dus maar hoe je het aanpakt

  12. #62
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Re: ff denken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    Ik ben 27 jaar en heb een redelijk goede baan ja (IT), met best wel eens wat bonusregelingen. Maar het is ook waar je het aan uitgeeft. Ik ben bijvoorbeeld vijgezel en heb een huurhuis, dat scheelt een slok op een borrel... Verder geef ik niet gigantisch veel uit aan eten of uitgaan en heb ik verder ook niet echt andere geldvretende hobbies. Soms kan ik dingen ook goedkoper krijgen, omdat ik bij een audio-zaak werk en reviewer ben, maar dat is zeldzaam.
    zie hier dus de bevestiging zoals ik al bedoelde te zeggen

  13. #63

    Standaard Re: Re: Re: ff denken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    zie hier dus de bevestiging zoals ik al bedoelde te zeggen
    Inderdaad... Trouwens erg cool die aparte smilies steeds!

  14. #64

    Standaard

    Als zo'n Mistubishi CRT projector op je valt, dan ben je toch dood, of niet soms...
    Is er kans op overleving, heeft iemand het misschien perongeluk uitgeprobeerd?

    Hoeveel weegt het gevaarte eigenlijk?

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Threepio

    Hoeveel weegt het gevaarte eigenlijk?
    ik schat tussen de 80 en 100 kg
    of overdrijf ik nu??

  16. #66

    Standaard Re: Re: ff denken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    Ik ben 27 jaar en heb een redelijk goede baan ja (IT), met best wel eens wat bonusregelingen. Maar het is ook waar je het aan uitgeeft. Ik ben bijvoorbeeld vrijgezel en heb een huurhuis, dat scheelt een slok op een borrel... Verder geef ik niet gigantisch veel uit aan eten of uitgaan en heb ik verder ook niet echt andere geldvretende hobbies. Soms kan ik dingen ook goedkoper krijgen, omdat ik bij een audio-zaak werk en reviewer ben, maar dat is zeldzaam.
    ik ben 10 jaar ouder, ben verhuizer, en ook (nog) vrijgezellig ook ik huur, en ga niet vaak op stap. het probleem is dat ik meerdere duure hobbies heb. en eigenlijk is nu mijn keyboard als eerste aan vervanging toe, of er eentje boven zetten (op de standaard is toch nog plaats voor 1) maar dan moet hij wel dezelfde midi ondersteunen als mijn huidige general music wk4 keyboard powerstation. maar gem staat niet echt bekend om dat ie goed kan communiceeren met andere merken. die nieuwe van yamaha lijkt mij wel wat. maar ja, die prijzen he...... en het helpt inderdaad als je bij een audio zaak werkt, en reviewer ben. lijkt me een fantastiese baan. maar is IT en audio zaak dan hetzelfde ? ik dacht dat ITer's in de computers zaten ?¿?¿
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    ik schat tussen de 80 en 100 kg
    of overdrijf ik nu??
    Hij is 76 kg... Maar hij hangt aan 4 keilbouten die ieder 100 kg kunnen dragen. En als 'ie naar beneden pleurt sterf ik in ieder geval terwijl ik plezier heb...

  18. #68

    Standaard Re: Re: Re: ff denken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965

    maar is IT en audio zaak dan hetzelfde ? ik dacht dat ITer's in de computers zaten ?¿?¿
    Ik werk maar 1 dag in de week in een audio-zaak, voor de lol (voor het geld hoef ik het niet te doen). Maar 1 dag in de week vind ik meer dan zat eerlijk gezegd... De IT (inderdaad, met computers) is mijn ECHTE baan. Ik verdien trouwens ook wel wat met de reviews, maar bijster veel is dat ook al niet.

    Volgens mij gaat dit trouwens allemaal wel ERG off-topic...

  19. #69

    Standaard



    Toch maar geplaatst... heb het lef toch wel

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Royz


    Toch maar geplaatst... heb het lef toch wel
    nix mis mee toch?
    3d

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    nix mis mee toch?
    Sinds de HT van Garmtz zei ik dat ik mijn set niet meer zou posten... toch maar wel gedaan .

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    nix mis mee toch?

    shit man, van waar haal jij dat geld om zo'n tv te kopen

    stikjaloers
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d_v_pelt
    k vind het een best mooi setje
    Bedankt . We hebben alles nieuw gekocht toen we zijn verhuisd. Philips TV, Pioneer DVD speler en receiver en Denon boxen. Ga alleen nog dikkere kabels halen voor de boxen en standaards voor naast de TV. Hier had ik helemaal op het begin een soort paginaatje gemaakt met specs lol .

  25. #75

    Standaard

    Ook ik laat me niet door de grote jongens weg slaan
    Dus heb ik vanmiddag een deel slecht belichte foto's gemaakt, omdat ik nu eenmaal geen dure digicam heb. En heb ook weinig natuurlijk lichtinval in me kamer. Maar een simpel 640x480 digicam/webcam prul heb ik dus.



    De rest van de foto's staan hier http://members.home.nl/m.coolen/ht/pics/

    En dan nog voor de duidelijkheid de setup:

    - TV: Sony KV-28WS4 (16:9, 71cm, 100 Hz)

    - Versterker: Sony STR-DB925 (5x100W, DD/DTS)

    - DVD-speler: Sony DVP-NS900V

    - Front/Center/Rear speakers: 5x Sony SS-T70ES (basreflex-type, tweewegs,
    3 luidsprekers: 2x 12cm woofer konus-type, 1,9cm tweeter koepeltype,
    nominale impedantie 6 ohm, 200W, 60-20.000 Hz)

    - Subwoofer: Sony SA-W70ES (active super woofer, 2x 20cm konus-type, 200W (8 ohm), 18-150 Hz

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •