Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 167 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard home theater... 199 euro bij kruidvat.

    ja je hoort het goed...
    een home theater... 199 euro.
    5 boxies.
    en een subwoofer.
    en offcourse tha player :P

    http://www.kruidvat.nl/voordeelmagaz...paginanummer=1

    there it is..
    take a look.

    ik krijg em zaterdag op mn verjaardag.
    mn zus heeft em achter gezet.
    ik blij dat ze bij de kruidvat in losser werkt ^_^
    meeste kruidvats hebben er maar 8 (!!) binnen gekregen!

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    is geen geld nee

  3. #3

    Standaard

    Ik ben erg blij voor je...

  4. #4

    Standaard

    199 Euro?!? Het moet niet veel gekker worden... Denken mensen nou echt werkelijk iets te krijgen voor die prijs dat nog kwaliteit heeft ook? No offence hoor, ik ben blij voor je, maar alle waarde naar zijn geld.

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    maar alle waarde naar zijn geld.
    absoluut waar
    je zal een leuk 5.1 effect hebben maar meer ook niet
    wanneer je dit ook niet verwacht is er niks aan de hand
    verwacht je wel een beetje kwaliteit dan zul je snel teleurgesteld zijn naar mijn idee
    het is dus maar wat je ervan verwacht

  6. #6

    Standaard

    ik verw8 geen kwaliteit.
    ik wil gewoon leuk effectje in mn kleine kamur :P
    en later als ik ouder ben koop ik gewoon nieuwe shit

  7. #7

    Standaard Nog altijd veel geld - Aldi en Lidl hebben het ook

    Het nadeel van dit soort producten in branchevreemde winkels kopen is dat je geen enkele mogelijkheid krijgt om een en ander te beluisteren.

    Ik vind ca. HFL 440.= nog steeds behoorlijkveel centjes om op goed geluk - zonder beluisterd te hebben - zoiets te kopen. Het is niet voor niets dat dit soort producten via dit soort kanalen verkocht worden.
    Teleurstelling ligt zelfs bij lage verwachtingen om de hoek. Het is echt triest hoe slecht op het oog acceptabel of mooi uitziende 'hifi'-producten kunnen klinken.

    In een winkel waar wel beluisterd zou kunnen worden, vallen dit soort producten zo door de mand.
    Het enige wat je in dit soort gevallen kunt doen, is kijken of je ergens een recensie (zoektermen 'review' of 'test' goed te gebruiken op Google) te vinden is. Duitse sites willen nog wel eens weekaanbiedingen testen van zaken als Aldi of Lidl.

    Over Aldi en Lidl gesproken:
    Tot en met dinsdag 17 is bij Aldi ook een "HT-systeem" voor EUR 149,= te koop:
    tekst Aldi plaatje Aldi
    Ongelooflijk maar waar: daar zit ook nog eens 3 jaar garantie op! Overigens zit hier geen DVD-speler bij.

    Ook Lidl heeft tot en met dezelfde datum een dergelijke aanbieding (hebben geen website).

    Edit 15-12-2002 - 13:20 - Regel toegevoegd over DVD-speler Aldi

  8. #8

    Standaard

    Uit de Aldi tekst:

    [b]• versterker met 400 Watt PMPO
    Whoehahahaha! Sure! Waarschijnlijk kan de versterker 1 ms 400 W afgeven, waarna deze in rook opgaat...

  9. #9

    Standaard

    mij maakt et niet uit als ie et slegt doet.
    brengt mn zus em gewoon trug
    maar zo erg kan et niet zijn

  10. #10

    Standaard

    Originally posted by garmtz Uit de Aldi tekst:

    Whoehahahaha! Sure! Waarschijnlijk kan de versterker 1 ms 400 W afgeven, waarna deze in rook opgaat...
    Inderdaad: met de wind mee, de helling af, bij 100% vervorming, alles bij elkaar opgeteld, gedurende 1 microseconde.

  11. #11

    Standaard Re: PMPO

    "Power is measured in Watts, and PMPO does not exist except in the minds of advertising writers" Beginners' Guide to Electronics - Part 1

  12. #12

    Standaard Laat ons weten wat jij vind

    Originally posted by Slayerboy
    mij maakt et niet uit als ie et slegt doet.
    brengt mn zus em gewoon trug
    maar zo erg kan et niet zijn
    Slayerboy,

    Aangezien je hem toch al krijgt:

    Als je wilt, post in deze thread je recensie, alsjeblieft. Ik ben - serieus - benieuwd naar je ervaringen.

    Recensies van dit soort setjes zijn vaak niet te vinden, dus dat zou deze thread nog een extra meerwaarde geven.

    Thx!

  13. #13

    Standaard

    Natuurlijk hebben jullie gelijk als er wordt gezegd dat 't kwalitatief geen hoogstandje zal zijn, maar kom op zeg! Slayerboy wordt 14 jaar, krijgt dit van z'n zus(ik vind 't een heel bedrag voor een cadeau!!) en...'t belangrijkste: hij is er blij mee!
    Loop niet bij voorbaat z'n pret al te bederven, vanaf volgende week horen we wel hoe z'n nieuwe set bevalt!
    Ik kan me goed voorstellen dat dit gewoon een leuk setje is om mee te beginnen, en inderdaad..later koop je heus nog wel 's iets beters/duurders...roeien met de riemen die je hebt!

    Veel plezier er mee!
    Isis!

  14. #14

    Standaard

    Originally posted by Isis
    (ik vind 't een heel bedrag voor een cadeau!!)
    Ben ik helemaal met je eens, ook ik vind het nogal een bedrag. (niet voor goede hifi, maar om op de gok uit te geven)

    Gelukkig heeft hij goede geld-terug mogelijkheden via zijn familieconnecties.

    Ik hoop dat het wat is, en ben oprecht benieuwd naar de ervaringen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey

    Ik hoop dat het wat is, en ben oprecht benieuwd naar de ervaringen.
    Ik ben ook heel erg benieuwd!Hopelijk valt 't allemaal wel mee...
    Laat je 't ons horen, Slayerboy?

  16. #16

    Standaard

    ja ik laat et jullie horen.
    ik ben zaterdag pas jarig maar mn ma zij dat ik et donderdag al kreeg
    yay

    en ik had et beetje verkeerd getypt denk ik.
    mn zus zet em achter.. en ik krijg em van mn ma en pa..
    van mn zussen krijg ik iets anders.
    maar mn zus heeft em achter gezet omdat zij bij kruidvat werkt.
    maar toch. zeker weten maak ik een resencie

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    ik verw8 geen kwaliteit.
    ik wil gewoon leuk effectje in mn kleine kamur :P
    en later als ik ouder ben koop ik gewoon nieuwe shit
    dan heb je gelukkig wel de juiste instelling in dit geval

  18. #18

    Standaard

    Originally posted by Slayerboy [B]van mn zussen krijg ik iets anders.
    Misschien kun je een leuke breedbeeld vragen of zo . Alvast gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe HT set. Voorlopig kun je even vooruit en dan kun je altijd kijken of je later wat anders koopt.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Misschien kun je een leuke breedbeeld vragen of zo . Alvast gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe HT set. Voorlopig kun je even vooruit en dan kun je altijd kijken of je later wat anders koopt.
    ahahah kreeg ik maar een bb tv.
    maar daar ga ik voor sparen.
    heb me opgegeven als bezorger voor een weekkrant

    als ik dan tussen 300 en 500 euro heb ga ik wel ff kijken voor een nieuw tvtje

  20. #20

    Standaard

    we zijn allemaal klein begonnen,maar het probleem is je wil op de duur steeds beter en meer.maar voor een slaap kamer is het best wel leuk.

  21. #21

    Standaard

    Originally posted by obiewankanobie
    we zijn allemaal klein begonnen,maar het probleem is je wil op de duur steeds beter en meer....
    Dat ben ik met je eens. Het is altijd prettig als er iets te verbeteren valt.

    Originally posted by obiewankanobie
    .... maar voor een slaap kamer is het best wel leuk.
    Mijn punt is juist: dat weet je pas als je het beluisterd hebt. Ik neem aan dat jij deze set niet beluisterd hebt? Ik ook niet hoor, daarom ben ik zo benieuwd naar Slayerboys ervaringen.

    Een transistorradio klinkt in een slaapkamer nog steeds als een transistorradio. Mijn vrees is dat deze set klinkt als een transistorradio met additioneel een soort boemende nepbas (de subwoofer).

    Ik heb echt heel veel audiosetjes beluisterd in de loop der jaren in allerlei prijsklassen en van merken en niet-merken, van goede kwaliteit voor weinig geld, en ook slechte kwaliteit voor (te) veel geld.
    Sommige zien er aan de buitenkant echt heel overtuigend uit. Je kijkt naar de prijs, en denkt: "dat zal wel niet veel zijn." Dan ga je luisteren en dan blijkt dat het nog slechter is dan je had verwacht! Voor dat laatste probeer ik hier te waarschuwen.

    Het nadeel van zo'n setje is dat het toch nog wel veel geld is (vind ik, voor de vermoede kwaliteit), en dat je bij vervanging of defecten bijna altijd alles in een keer moet vervangen.

    Er zijn ook alternatieven voor de Slayerboys (jong en weinig geld) der aarde:
    - Tweedehands kopen of krijgen van echte hifi;
    en/of
    - Samenstellen van componenten.

    Een voorbeeld:
    - Koop eerst een DVD-speler (als je die nog niet hebt) - mijn advies bij dit soort apparaten: koop nieuw. Koop liever in de januari-uitverkoop een aanbieding een oud model van een goed merk dan een nieuw model van een B-merk.
    - Combineer die met een gekregen of tweedehands stereoversterker;
    - Sluit hierop gewoon twee gekregen of tweedehands boxen aan. Geloof me: dat klinkt al heel imposant!

    Ga dan sparen voor een surroundreceiver, eventueel 2e hands (pro-logic) of misschien zelfs 5.1

    Spaar daarna voor betere speakers en maak van je aanvankelijke hoofdspeakers nu surroundspeakers.

    Uiteindelijk ben je natuurlijk meer geld kwijt voor het geheel, maar het voordeel is dat je financieel steeds kleine krantenwijkstapjes kunt nemen. Bovendien heb je vanaf moment 1 goed hifi-geluid (en geen veredeld transistorgeluid).

    Ook op deze manier heb je in de loop der jaren steeds beter geluid, maar een wat geleidelijker groeipad en meer keuzevrijheid.

  22. #22

    Standaard

    Slayerboy! Gefeliciteerd met je setje!!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  23. #23

    Standaard

    Een transistorradio klinkt in een slaapkamer nog steeds als een transistorradio. Mijn vrees is dat deze set klinkt als een transistorradio met additioneel een soort boemende nepbas (de subwoofer).
    Dus? Ik zie het probleem niet zo. Hij is er blij mee. ik heb aan mijn PC ook "maar" een Creative DTT 2200 hangen. Toen ik nie net had was ik er helemaal wild van! Nu ik wat meer gehoord heb en nu ik het zelf moet gaan betalen zal ik eigelijk ook wel wat nieuws willen hebben. maar ik heb nog niemand voor deze en ach. Wat moet je dan weer hebben? Een inspire hoef ik dan ook weer niet en ik kijk toch (bijna) geen film. Voor de spellen heb je dan nog wel weer 5.1 nodig. Daar denk ik dus nog ff over na.

    maar goed ik dwaal ff al.
    Slyerboy heel veel plezier met je setje!!!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #24

    Standaard

    Ik zie het probleem ook echt niet. De meeste mensen van 14 hebben nog geen eens een HT. Wat boeit het dan dat ie zou klinken als een transistorradiootje? Ik heb op mijn slaapkamer ook gewoon een supersimpel radiootje, puur en alleen omdat ik geluid wil hebben daarzo, en omdat er een wekker opzit.
    Als Slayerboy er nou blij is/gaat zijn/blijft is er toch nix aan de hand?
    Ik ben blij met mijn HT, maar iemand anders ziet dat weer als bagger. Iedereen zo zijn eigen idee van kwaliteit dus.

  25. #25
    Mr-JvG
    Guest

    Standaard

    Ik ga deze morgen ook halen!
    Ik zoek een cinema set voor op mijn kamer.
    Qua dvd-speler kwaliteiten moet het cd-r cd-rw en mp3 kunnen afspelen en dat kan dit allemaal.
    Qua geluid zoek ik een simpel setje wat het thuisbioscoop effect moet geven.
    Maar is dit hier goed genoeg voor?

    Alvast bedankt voor een reacite...

    Greetz,

    Mr-JvG

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •