Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 167 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Re: De titel van deze thread

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    Mmmm...

    Toch nog maar even een reactie op mensen als music_maniac1965 en andere lezers/threaddeelnemers die vinden dat er "moeilijk" wordt gedaan en verjaardagfeesten worden vergald.
    Als iemand die aardig wat woordjes ingetikt heeft in deze thread voel ik me een beetje aangesproken....
    excuseer als je je door mijn postings aangevallen voelt. dit is opzeker niet de bedoeling, omdat gezellige forum's zoals deze bedoeld zijn voor vermaak, en info. dus alle commentaar (ook negatieve dus) zijn informatief, om zo andere geintereseerde te waarschuwen dat men eerst op onderzoek uit moet gaan voor ie wat koopt.

    maar, ik denk dat veel mensen dit al weten. zeker als ik verschillende threads doorlees, en zie dat het nivo hier hoger ligt dan iemand die alleen maar zo nu en dan een dvd'tje bekijkt.

    en hoe kan iemand die geen apparatuur heeft om een echte revieuw te geven van hardware nou een eerlijke mening geven ? er zijn zat mensen die (financieele redenen of niet, dat maakt niet uit) minder hoge eisen stellen, en dus krijg je (soms) een mening die naast die van jou, mij, en wie dan ook zal liggen. dit houd dus in dat men alsnog van iemand kan hooren dat (in dit geval dan dat goedkope setje) dat setje best goed is, terwijl iemand die hogere kwaliteit gewend is, (garmtz bijvoorbeeld, die heeft ECHT een fantastiese set staan) die zal hardop gaan lachen omdat hij die meening niet zal delen. ik (schaam schaam) heb geeneens een surround set, en moet het doen met een technics SU-V570 PXS cap. stereo class AA versterker, 2 yamaha NS-s34 120 watt speakers voor kanaal a, en 2 akai SR-830 100 watt speakers naast de bank (volume regelaar apart op deze speakers gezet (soort klein mengpaneeltje) om die boxen wat zachter te zetten op kanaal b.) en "that's it". niet echt om over naar huis te schrijven, maar voor mij voldoet dat voorlopig. sterker nog, het geluid is in mijn mening niet slecht. maar, dat komt alleen maar omdat ik nog nooit een set zoals garmtz heeft nog nooit heb kunnen horen/zien. dus ben ik (nog) sneller tevreden dan een echte hifi kenner die alles al gehad heeft, en nog heeft.

    dus, diegene die zich niet zo prettig voelen of aangevallen, zo was het niet bedoeld. het was meer bedoeld om Slayerboys setje niet meteen af te schrijven voor we uberhaupt maar een mening van hem hebben kunnen lezen of het setje hem bevalt. tenslotte heeft hij vast ook nooit het genoegen gehad om een "echte" set te horen.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  2. #52

    Standaard Re: Re: De titel van deze thread

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965

    (...)
    terwijl iemand die hogere kwaliteit gewend is, (garmtz bijvoorbeeld, die heeft ECHT een fantastiese set staan) die zal hardop gaan lachen omdat hij die meening niet zal delen
    (...)
    Dat zal ik overigens NOOIT doen (de mensen die mij kennen weten dat), maar no offense taken...

  3. #53

    Standaard

    Ik denk dat Slayerboy zelf best weet dat ie geen Harman-Kardon koopt/krijgt. Maakt ook niet uit, want hij wil gewoon leuk DVD'tjes kijken op zijn kamertje.
    Ik ben zelf nooit klein begonnen met het HT fenomeen, maar dat heeft gewoon met financiën te maken en met het feit dat ik zeg maar zo'n snob ben die geen 'Kamagurka' speler wil hebben. Maar uiteindelijk is het een kwestie van wat je eisen zijn, het geld dat je ervoor wilt/kunt betalen en wat je verwachtingen zijn. Je kunt de vergelijking met auto's maken: massa's mensen willen gewoon een ding wat van a naar b rijdt en geen poespas. Sommigen van hen rijden al jaren tevreden in een Lada. Met de beste wil van de wereld zou ik niet eens doodgereden willen worden door zo'n ding (ik ben een snob...). Maar als iemand anders daar tevreden mee is, so f***ing what? Die mensen hebben er absoluut geen boodschap aan dat een nieuw Opel of Volkswagen beter is, want ze willen (of kunnen) dat geld er niet voor betalen. Precies hetzelfde geldt voor de HT setjes.

    Het grappige is alleen dat je met de budget HT's het tegenovergestelde ziet als met auto's: dure auto's verkopen het makkelijkst. De goedkope automerken hebben teveel concurrentie dus moeten ze meer moeite doen om er een te verkopen, terwijl bijvoorbeeld Mercedessen vaak op het plaatje en zonder proefrit worden verkocht. Goedkope HT's en PC's koop je tegenwoordig ongezien bij de supermarkt of drogist...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #54

    Standaard

    okay.
    mn ouders zijn toenstrax al geweest het setje op te halen.
    toen ze thuis kwamen ik natuurlijk meteen alles aansluiten.
    muziek dvdtje er in.
    en damn... ik had raar ruizend geluid verw8.
    maar nee.
    echt niet.
    veel beter dan wat ik verw8 had ^_^
    ik ga hem zeker niet terug brengen.
    ik ga er van genieten.
    ik hoor zelfs geen ruis.
    niet bij films.
    niet bij muziek dvds.
    nergens bij.

  5. #55

    Standaard

    Nou Slayerboy hartstikke fijn dat je er zo tevreden over bent.
    Ik wens je dan ook veel kijk- en luisterplezier toe

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    veel beter dan wat ik verw8 had
    Kijk, daar gaan al de opmerkingen van: Het zal wel niks zijn, Voor die prijs mag je niet veel verwachten!

    Ik zal het eens tegen een vriend van me zeggen, die heeft niet veel geld maar wil wel graag een setje, omdat ik mijn setje nu al een tijdje heb kan ik het ongeveer wel horen of ie goed is of niet! Anders brengen we hem alsnog terug natuurlijk!!

    Bedankt voor je reaktie!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #57

    Standaard

    inderdaad ook gefeliciteerd!

    veel plezier ermee en het kan zoals ze zeggen altijd beter
    ook al heb je voor 10000 euro bijmekaar het kan altijd mooier en beter als je maar tevreden bent met wat je hebt!
    veel plezier ermee!!!
    floris franken

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door floris franken
    als je maar tevreden bent met wat je hebt!
    veel plezier ermee!!!
    Je bent tevreden met wat je hebt, tot je iets beters krijgt! Dat is zo en zal altijd zo blijven, dat blijf je toch niet voor!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Je bent tevreden met wat je hebt, tot je iets beters krijgt! Dat is zo en zal altijd zo blijven, dat blijf je toch niet voor!

    Tommy!
    en het gras is altijd groener bij de buren
    iig. veel plezier met je setje!

    GrtZ

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    veel beter dan wat ik verw8 had ^_^
    Hartstikke leuk voor je, gefeliciteerd!

  11. #61
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy

    veel beter dan wat ik verw8 had ^_^
    kijk, dat is het voordeel van niet teveel verwachten
    kan het alleen maar meevallen
    ik ben ook blij voor je slayer dat je nu lekker kan gaan genieten
    kan je gelijk een demonstratie geven aan al je vrienden op je verjaardag

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    kijk, dat is het voordeel van niet teveel verwachten
    kan het alleen maar meevallen
    ik ben ook blij voor je slayer dat je nu lekker kan gaan genieten
    kan je gelijk een demonstratie geven aan al je vrienden op je verjaardag
    hehehe jah.
    ik heb alleen nog een vraagje;
    ik heb mn oude dvd speler gehouden.
    die kan tenminste dts tracks afspelen.
    de andere dvd speler hebben mn ouders gekregen die bij de set zat.
    maar in et begin toen ik nog niet de boxjes had kon ik gewoon dts tracks afspelen.
    maar nu wil het oppeens niet meer????

  13. #63
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    wat een gezellige foto heb je staan Marika
    echt al een beetje kerst sfeer

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    ik heb mn oude dvd speler gehouden.
    die kan tenminste dts tracks afspelen.
    de andere dvd speler hebben mn ouders gekregen die bij de set zat.
    maar in et begin toen ik nog niet de boxjes had kon ik gewoon dts tracks afspelen.
    maar nu wil het oppeens niet meer????
    Als je DTS tracks wilt afspelen moet je ook wel een versterker hebben die dat ondersteund, en dat doet die van Kruidvat waarschijnlijk niet!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy



    maar nu wil het oppeens niet meer????
    geen geluid bij DTS toevallig??

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Als je DTS tracks wilt afspelen moet je ook wel een versterker hebben die dat ondersteund, en dat doet die van Kruidvat waarschijnlijk niet!

    Tommy
    wel vaag.
    toen ik nog niet die set van kruidvat had kon ik gewoon dts afspelen...
    toen zat mn dvd speler op radio aangeslote.
    en nu oppeens geen geluid meer.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    wel vaag.
    toen ik nog niet die set van kruidvat had kon ik gewoon dts afspelen...
    toen zat mn dvd speler op radio aangeslote.
    en nu oppeens geen geluid meer.
    Dan zul je het toch aan de experts hier op het forum moeten vragen! Maar dolby digital doet ie wel gewoon?

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    wat een gezellige foto heb je staan Marika
    echt al een beetje kerst sfeer
    Ja ja... ben er al helemaal klaar voor hoor!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Dan zul je het toch aan de experts hier op het forum moeten vragen! Maar dolby digital doet ie wel gewoon?

    Tommy!
    DD oet ie wel gewoon ja.
    das wel mooi ^_^

    alleen i want dts.
    mn dvd speler ondersteunt dus WEL dts.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy
    mn dvd speler ondersteunt dus WEL dts.
    Dan denk ik toch dat de versterker het niet omzet in geluid, anders heb je ook geen versterker nodig die dat ondersteunt!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    heeft naar mijn idee toch te maken met het DTS decoder gedeelte, of juist het ontbreken ervan

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    heeft naar mijn idee toch te maken met het DTS decoder gedeelte, of juist het ontbreken ervan

    dan snap ik ook niet hoe het wel werkte toen ik nog geen 5.1 boxen setje had?

  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ja ja... ben er al helemaal klaar voor hoor!
    ik zie het ja
    echt heel leuk die foto, heel gezellig

  24. #74

    Standaard Hatstikke fijn

    Fijn dat je er zo tevreden mee bent!
    Kijk, als iets beter is dan je had durven verwachten is een goed teken.

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en me je leuke cadeau!

    Ik ben benieuwd of andere lezers van deze thread een van de systemen (Kruidvat, Blokker, Marskramer) hebben aangeschaft hebben, en iets van hun ervaringen kunnen delen.

    Ikzelf ben nog steeds van plan donderdagavond op speurtocht te gaan om te kijken of ze ergens een aangesloten opstelling hebben voor een Bogey-sneltest®. Stay tuned...

  25. #75
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slayerboy



    dan snap ik ook niet hoe het wel werkte toen ik nog geen 5.1 boxen setje had?
    had je toen ook een digitale verbinding tussen die speler en versterker
    dus een coax of optische kabel

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •