Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 108 van 108 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik ben vorige week gaan luisteren naar de AR W38 sub in DTL.
    Toen ik in de winkel was schrok ik tochwel van de afmetingen van de sub. Maar toen hij speelde wow wat een laag. Ik had mijn eigen dvd van godzilla meegenomen. De sub gaat veel lager door dan de Rel q200 die ik thuis heb. In de zaak waar ik hem heb geluisterd hebben ze hem niet op voorraad maar binnen enkele weken kregen ze een een paar binnen in beuken en ahorn.
    maar ik wilde een zwarte en die stonden er 2 als demo. Na wat handelen een van de 2 voor 500 Euro meegenomen. Normaal kost hij daar 650 Euro. Ik zou alleen wel de sub zelf ophalen want het versturen kost iets van 65 Euro. De sub weegt nl 48 kg
    Ik zou zeggen ga luisteren en Aken is niet zover rijden.
    Robin

  2. #102
    bwe
    Guest

    Standaard

    hoe heet die zaak??

  3. #103

    Standaard

    www. hifi-schluderbacher.de
    Hebben ook een grote adv in div duitse audiobladen.
    Ze hebben de sub ook bij www.hifi-regler.de maar daar is hij duurder.
    Robin

  4. #104

    Standaard

    Ik heb eens een vraagje over het afstellen van je subwoofer voor zowel HT als voor stereo opstellingen, want het valt me vaak op dat je je sub anders moet afstellen voor HT dan voor stereo.
    Bij stereo moet hij vaak minder ver open dan voor HT, en bij laatst genoemde moet je crosover altijd helemaal openstaan terwijl dit bij stereo juist weer op de frequentie moet zijn waar je fronts oppakken.
    Nu heb je bij sommige subwoofers een hi en een low, heeft dit hier iets mee te maken, of is de enige oplossing gewoon stomweg 2 subs kopen?
    Ik vraag dit overigens niet omdat ik een tweede sub wil kopen (ik kan mijn enige al niet eens goed kwijt ), maar ik vraag het me gewoon af.
    Oowja, ik weet niet of dit hiervoor al besproken is, maar had niet zo'n zin om de hele thread (102 posts) door te lezen, vandaar

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Ik heb eens een vraagje over het afstellen van je subwoofer voor zowel HT als voor stereo opstellingen, want het valt me vaak op dat je je sub anders moet afstellen voor HT dan voor stereo.
    Bij stereo moet hij vaak minder ver open dan voor HT, en bij laatst genoemde moet je crosover altijd helemaal openstaan terwijl dit bij stereo juist weer op de frequentie moet zijn waar je fronts oppakken.
    Nu heb je bij sommige subwoofers een hi en een low, heeft dit hier iets mee te maken, of is de enige oplossing gewoon stomweg 2 subs kopen?
    Ik vraag dit overigens niet omdat ik een tweede sub wil kopen (ik kan mijn enige al niet eens goed kwijt ), maar ik vraag het me gewoon af.
    Oowja, ik weet niet of dit hiervoor al besproken is, maar had niet zo'n zin om de hele thread (102 posts) door te lezen, vandaar
    er staan een paar heel nuttige threads over subs op dit forum waarin jouw vragen worden beantwoord (tenminste ik heb er een hoop aan). Wat ik uit die threads heb begrepen is het volgende: Bij HT kun je je sub gebruiken om het LFE kanaal door te zetten en dat loopt vanaf 120 Hz. De SMALL instelling van je speakers is 80//100 Hz, vandaar dat je je crossover kunt 'knijpen' bij stereo.

    Mocht ik ernaast zitten..hoor ik het wel

  6. #106

    Standaard

    Maar het lastige is: ik heb geen zin om mijn cross-over te veranderen als ik switch tussen HT en stereo, dus daarom vroeg ik het me af, en via de zoekfunctie krijg je vaak zo'n zootje, maar ik ga het weer eens proberen

  7. #107
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pepperpointt
    Ga is kijken op de site van svs subwoofers.
    Ik ken iemand die er een heeft en dat is zeker weten het beste

    svs . En het schijnen ook nog een keertje fantastisch goeie subs te zijn.
    Dit zijn zeker hele bizarre subs en groot dat die dingen zijn

  8. #108

    Standaard

    hehhehe


    IDD

    REL :P

    wel de ST serie en dan vanaf stadium III stentor III and Studio III
    Die zijn namelijk beter in HT dan de ST II series :S

    Kheb nog de stadium II en mag hem niet ugraden van het vrouwtje :'(
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •