Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 145 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord Of The Rings; The Two Towers, The

    Hier dan de 'echte' grote Two Tower thread!

    Van verschillende mensen al gelezen dat ze bij een persvoorstelling zijn geweest, dus kom maar op met de verhalen en de belevingen.

  2. #2

    Standaard

    Hier zal Luther niet blij mee zijn
    Waarom blijven niet allemaal posten in de enige echte LOTR-thread?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Waarom blijven niet allemaal posten in de enige echte LOTR-thread?
    In tegenstelling tot het gros van de tientallen LOTR-threads, vind ik het bestaansrecht van deze nog wel verdedigbaar. De LOTR-thread waar je naar verwijst bevat de laatste tijd ook een heleboel zaken die niet in een filmdiscussie thuishoren (LOTR-spellen, boeken, reizen, replica's van LOTR-zwaarden e.d., etc). Een aparte thread die zich wèl beperkt tot de film The Two Towers is dus denk ik in een filmdiscussie-gedeelte van het forum een stuk overzichtelijker en niet misplaatst. Die andere kan dan als een LOTR-ouwehoer-thread worden opgevat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Hier zal Luther niet blij mee zijn
    Waarom blijven niet allemaal posten in de enige echte LOTR-thread?
    Niet alleen Luther neem ik aan...waar is dit voor nodig? De andere thread is toch goed genoeg?

  5. #5

    Standaard

    De andere thread is toch goed genoeg?
    Niet helemaal mee eens. Er worden daar ook een hoop "bijzaken" besproken die (in)direct niks meer met de film(s) te maken hebben. Het klopt dan ook wat mark t zegt dat die thread meer als ouewehoer topic gebruikt kan worden wat niet weg neemt dat ik het best wel een leuke thread vindt.

    Bovendien wordt het nu met de tweede film, en straks al helemaal met de derde, ook erg onoverzichtelijk om alles maar in één draadje te proppen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Het klopt dan ook wat mark t zegt dat die thread meer als ouewehoer topic gebruikt kan worden wat niet weg neemt dat ik het best wel een leuke thread vind
    Dat bedoel ik dus ook. Het is op zich best een aardige thread, maar ze gaat lang niet altijd meer over de LOTR-films (en eventueel de vergelijking tussen boek en film). Op zich niks mis mee, maar ik kan me voorstellen dat er behoefte is aan een thread die zich weer wat meer op het eigenlijke onderwerp richt.
    Dit in tegenstelling tot allerlei wazige en vooral dubbele threads die volgens mij veelal uit luiheid worden geopend.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Op zich niks mis mee, maar ik kan me voorstellen dat er behoefte is aan een thread die zich weer wat meer op het eigenlijke onderwerp richt.
    De meeste threads monden uiteindelijk toch uit in geouwehoer, omdat het onderwerp genoeg besproken is. Vind dat de echte LOTR thread het wat dat betreft nog wel goed doet...en wie zegt dat deze straks niet ook al ergens anders over gaat. Wat zeg ik, hij gaat nu al niet meer over de films...

  8. #8

    Standaard

    Maar het gaat er toch om dat je in de andere thread ook alles kwijt kan?

  9. #9

    Standaard

    Nu beginnen we hier ook al over iets anders dan behalve de film te lullen. Hoezo off topic

  10. #10

    Standaard

    Dan is het toch simpel:

    maak voor elke LOTR film een aparte thread

    en 1 ouwehoer thread voor alle dingen rondom LOTR.

    Dan heb je uiteindelijk 4 threads over 3 films, valt mee toch?

  11. #11

    Standaard

    Ik ga morgen naar de bioscoop om LOTR 2 te bekijken, dus wat ik er van vond komt hier morgen te staan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik ga morgen naar de bioscoop om LOTR 2 te bekijken, dus wat ik er van vond komt hier morgen te staan.
    Ik ook, alleen ik zet het in de andere thread neer

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ook, alleen ik zet het in de andere thread neer
    Wij gaan zaterdag, dus dan zet ik het ook die andere thread neer. Deze heeft trouwens een dubbele "the" in de titel...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Wij gaan zaterdag, dus dan zet ik het ook die andere thread neer. Deze heeft trouwens een dubbele "the" in de titel...
    nee hoor, The Lord of the Rings ; The Two Towers
    dus klopt wel
    ik ga woensdag en wil tot die tijd niks van jullie reviews lezen


  15. #15

    Standaard

    Vandaag de recensie in het veronicablad gelezez. Zij waren zeer positief over de film. Dus als je het blad ook hebt, lezen! En anders bij de Wizzle...............

  16. #16

    Standaard

    wanneer komt de directors cut uit op dvd ?
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Wij gaan zaterdag, dus dan zet ik het ook die andere thread neer. Deze heeft trouwens een dubbele "the" in de titel...
    Ik ga morgen en ik zet het ook in de andere thread. Er zijn al veel te veel LOTR threads en nu is er weer eentje.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Dat bedoel ik dus ook. Het is op zich best een aardige thread, maar ze gaat lang niet altijd meer over de LOTR-films (en eventueel de vergelijking tussen boek en film). Op zich niks mis mee, maar ik kan me voorstellen dat er behoefte is aan een thread die zich weer wat meer op het eigenlijke onderwerp richt.
    En zoals de meeste threads zullen er in deze ook OT- dingen gaan verschijnen, dat is wel een beetje trend op deze site.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Wedden dat deze topic morgen veel voller is!!
    Veel plezier allemaal vanavond/nacht!!!!!!

  20. #20

    Standaard

    morgen avond voor mij pas
    6 uur in de bios is voor mij teveel


  21. #21

  22. #22

    Standaard Re: Wat een k.t film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rcl2000
    wat vinden jullie hier aan ??????
    niks, vind het triest dat mensen uberhaubt op deze thread reageren als ze zulke films niks aan vinden , hou dat commentaar lekker voor jezelf....


  23. #23

    Standaard

    Ik had het logischer gevonden als threads voor de verschillende films gescheiden zouden worden. Een gezamelijke thread is al een stuk minder makkelijk te volgen vind ik. Btw: kunnen we haast niet een apart LOTR-forum aanmaken als we op die manier doorgaan? Een grote thread geeft haast hetzelfde idee.

  24. #24

    Standaard Re: Re: Wat een k.t film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie


    niks, vind het triest dat mensen uberhaubt op deze thread reageren als ze zulke films niks aan vinden , hou dat commentaar lekker voor jezelf....
    als die nou eens een onderbouwing zou geven voor zijn mening dan zou ik het nog kunnen waarderen, maar zo

  25. #25

    Standaard

    Zoooo, kom net terug van de premiere, gave film zeg!

    Die gimli was weer op en top, mijn fav character..

    was de lange zit meer dan waard

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •