Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 145 van 145 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet

    Het lijkt er een beetje op alsof ze knoeien met de resultaten, om hun pareltjes top-5 af te schermen van dit soort 'tijdelijke' aanvallen van populaire (foute) films. Deel 1 heeft wekenlang op 1 gestaan, om daarna af te zakken naar plek 4 / 5.
    Ze knoeien echt niet met de cijfers hoor. Wat voor belang zouden ze daar nu bij hebben. Ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met hoeveel mensen er gestemd hebben, wat de gemiddelde stem is, wat de afwijking (deviatie) is. En dat soort zaken.

    En ik denk ook dat de eerste 10 heel erg dicht bij elkaar staan. En dat daar de schommelingen vandaan komen.

    Ze hebben echt geen tijd om te gaan zitten manipuleren hoor...

    Ik kan het weten. Ook eens een TOP 100 ALLER TIJDEN georganiseerd voor op dvd.nl...

  2. #127

    Standaard

    ach het heeft geen zin om er naar te kijken al voordat de film uit was stemde al die harry potter freaks al op 1-en das echt zulk laag gedrag


  3. #128

    Standaard

    Van het Weekend pas gezien (druk druk druk), maar hij is in een woord GEWELDIG!
    En dan die opmerking aan het eind van Gandalf, dat de grootste strijd nog moet komen.................., ik denk niet dat ik het volhoud om nog een jaar te wachten!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    En dan die opmerking aan het eind van Gandalf, dat de grootste strijd nog moet komen..................
    Stond dit nu in het boek, denk het niet. Dit is een lekkermakertje voor het publiek dat alles wat ze net zagen nog niets was... Errug cool idd.
    Geeft ook nog eens wat extra zwaarte aan hetgeen ze te wachten staat.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Stond dit nu in het boek, denk het niet. Dit is een lekkermakertje voor het publiek dat alles wat ze net zagen nog niets was... Errug cool idd.
    Geeft ook nog eens wat extra zwaarte aan hetgeen ze te wachten staat.
    Er stond wel degelijk iets dergelijks in het boek. Daarin waarschuwde Gandalf ook dat de slag om Helmsdeep slechts het begin was.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  6. #131

    Standaard

    eigenlijk zal de film pas echt tot zijn recht komen als je alle 3 de delen achterelkaar kan zien. ik denk dat ik ergens eind 2004/begin 2005 er wel 9 uur voor gaat zitten om het gehele verhaal in 1 stuk door te bekijken.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    eigenlijk zal de film pas echt tot zijn recht komen als je alle 3 de delen achterelkaar kan zien. ik denk dat ik ergens eind 2004/begin 2005 er wel 9 uur voor gaat zitten om het gehele verhaal in 1 stuk door te bekijken.
    Ja, en 9 uur is wel minimalistisch gerekend. Ikzelf reken op minstens 10u.30

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger

    Ze knoeien echt niet met de cijfers hoor. Wat voor belang zouden ze daar nu bij hebben. Ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met hoeveel mensen er gestemd hebben, wat de gemiddelde stem is, wat de afwijking (deviatie) is. En dat soort zaken.
    Het ging mij om de verschillen die kroegie opmerkte: op de ene plek staat dat ie 12e is, en op de andere 2e.

    Ik vermoed dat hun ingenieuze formule deze film momenteel op een 2e plek zou plaatsen, en dat er blijkbaar met de getallen geknoeid wordt, en dat dat nu per ongeluk blijkt.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet

    Het ging mij om de verschillen die kroegie opmerkte: op de ene plek staat dat ie 12e is, en op de andere 2e.

    Ik vermoed dat hun ingenieuze formule deze film momenteel op een 2e plek zou plaatsen, en dat er blijkbaar met de getallen geknoeid wordt, en dat dat nu per ongeluk blijkt.
    Als je goed kijkt is de hele site een beetje van slag
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman

    Er stond wel degelijk iets dergelijks in het boek. Daarin waarschuwde Gandalf ook dat de slag om Helmsdeep slechts het begin was.
    Het is zelfs nog een orde erger: de grote veldslag bij Minas Tirith is maar een fractie van de totale macht van Sauron, die zich toont voor de poorten van Mordor, aan het einde van de 3e film .

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Als je goed kijkt is de hele site een beetje van slag
    Inderdaad: beide LOTR-films staan verkeerd geplaatst, en daarom schuift de rest op...

    (of had jij nog andere fouten gezien?)

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet

    Inderdaad: beide LOTR-films staan verkeerd geplaatst, en daarom schuift de rest op...

    (of had jij nog andere fouten gezien?)
    Dat wel maar ik zie dat het weer hersteld is
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  13. #138

    Standaard

    Aangezien trotk het slot van, in feite, 1 film (van 9 uur) is, verwacht ik ook een super climax!!!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Dat wel maar ik zie dat het weer hersteld is
    Niet in mijn IMDb top 250 bij mij:
    - LOTR 2 staat op 2 (ipv 12)
    - LOTR 1 staat op 7 (ipv 4)
    en de rest schuift op, om dit te compenseren.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet

    Niet in mijn IMDb top 250 bij mij:
    - LOTR 2 staat op 2 (ipv 12)
    - LOTR 1 staat op 7 (ipv 4)
    en de rest schuift op, om dit te compenseren.
    Dat klopt inderdaad nog niet maar ik zag dat de films in de Box Office niet klopten en wat er nog uit moest komen maar dat is wel hersteld Maar laten we nu weer verder gaan met The Two Towers waarvoor de thread bedoeld is
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Maar laten we nu weer verder gaan met The Two Towers waarvoor de thread bedoeld is
    Dan moet je eerst geen onzin verkopen natuurlijk..


  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet

    Dan moet je eerst geen onzin verkopen natuurlijk..

    Hèhè
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  18. #143

    Standaard

    Ik heb hem gisteren gezien een hele goede film.
    Maar ik ben niet tevreden over de kwaliteid van de bioscoop.
    En dan heb ik het over pathe 4 in rotterdam wat een wazig beeld zeg en het geluid was echt zacht en dat heeft me niet echt een compleet beeld gegeven van de film.
    Het is elke keer wat met dat theater kunnen ze geen andere mensen aannemen.

  19. #144

    Standaard

    Hoera, gisteren eindelijk voor het eerst TTT gezien. Door omstandigheden niet eerder aan toegekomen.

    Wow, erg goede film en ik heb weer genoten! De afwijkingen van het boek zag ik wel maar vond ze niet storend. Na alle verhalen over Faramir vond ik het ook nogal meevallen. Hij komt in de film niet kwaadaardig over, terwijl Boromir in deel 1 duidelijk wel bezeten raakt van de Ring en al vanaf het eerste ogenblik dat hij de Ring ziet tijdens de council van Rivendell zie je dat hij de Ring wil voor Gondor.

    Verder vond ik Gollum echt fantastisch. Ongelofelijk hoe knap hij gemaakt is. Op momenten dreigend, op andere momenten komisch of zelfs aandoenlijk.

    De Battle of Helms Deep was erg indrukwekkend en grootser dan het in het boek beschreven wordt, maar opnieuw passend binnen de film en het verhaal. Toch kwam Aragorn een beetje te onkwetsbaar over. In het boek heeft hij dan Anduril bij zich, wat bij de Orks grote angst inboezemt wat Aragorn meer overwicht en macht geeft. Zonder Anduril is hij niet veel meer dan andere mensen.

    Ik vond de vernieling van Saruman's werken door de Enten gaaf om te zien, hoewel ik toch de indruk kreeg dat als Saruman's leger niet al weg was gegaan de Enten daar zwaar het onderspit gedolven zouden hebben, terwijl in het boek ze toch sterker en minder kwetsbaar overkwamen.

    Eén ding vraag ik me toch wel af: wat is de betekenis van Galadriel's uitspraak dat "The Quest for the Ring will take his <Frodo> life". Is PJ van plan om Frodo in deel 3 te laten sterven ofzo?

  20. #145

    Standaard

    [OFF-TOPIC]
    IMDb heeft het weer: precies de twee LOTR-films staan weer verkeerd in de top 250. Het LOTR-syndrome slaat toe...
    [/OFF-TOPIC]

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •