De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard AKAI home cinema system

    Hoi,

    ik ben op zoek naar een betaalbare home cinema systeem en mijn max is ongeveer 400/450 euro. Nou was ik aan het rondsurfen en zag ik deze actie:

    http://akai.bruna.nl/bruna/index.html

    Ik als leek weet hier redelijk weinig vanaf en wou dus even jullie hulp inschakelen Is dit een goed systeempje voor deze prijs of hebben jullie iets beters gezien?

    Ik hoor het wel!

    Groetjes,
    Matthijs

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Opzich is het niet zo'n verkeerd set.
    Kijk eens bij Media Markt. Daar hebben ze veel setjes rond die prijs.
    Bv. De sony DAV-S400 voor 489 euro is prachtset.

  3. #3

    Standaard

    Ik zou zeker niet voor Akay gaan, kijk inderdaad eens naar Sony?
    succes!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  4. #4
    atomicb
    Guest

    Standaard

    opzich mooie zet. mooie vormgeving en mooie kwaliteit beeld en geluid. perfect voor een slaapkamer zetje, zoals ik hem nu gebruik.
    voor de echte geluid freaks zal het niet van al te beste kwaliteit zijn maar voor de beginners is het zeker een aanrader.

    enige nadeel is dat hij geen VCD/SVCD kan afspelen. is hier een hack/code voor? trouwens; regio vrij is hij wel makkelijk te maken.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de reacties.... Ik ga morgen naar de mediamarkt met mij OV en ga eens rondsnuffelen. Weet nog niet naar welke mediamarkt, want woon zelf in Den Bosch en alles is een end weg .

  6. #6

    Standaard

    Hoi, heb voor mijn vader een Daewoo set gekocht (DHC-x250) bij Modern voor 389,- . Op zich een hele leuke set. DTS, DD, VCD, MP3 werkt allemaal goed. Heb wel naar Daewoo gemaild voor een firmware update. Kreeg deze op cd-rom binnen 2 dagen thuisgestuurd.
    Subwoofer is wel passief, maar er komt genoeg geweld uit!

    Groeten Remco

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Weet nog niet naar welke mediamarkt, want woon zelf in Den Bosch en alles is een end weg .
    Gewoon de trein van .47 of .17 pakken. Die stoppen vaak in Amsterdam Bijlmer, zodat je binnen het uur in een mediamarkt staat, perfecte verbinding vanuit den bosch.
    Over een tijdje komt er trouwens een in eindhoven, want volgens mij wordt mediamarkt een vgan de grotere huurders van het piazza (dan is het nog maar 20 minuutjes voor je)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •