De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1
    killik
    Guest

    Standaard Spiderman - de oude film?

    Nu heeft iedereen het wel over de nieuwste Spider-man film, maar ik weet heel zeker dat er iets van 10 jaar geleden ook een spiderman film is geweest. Volgens mij heeft die het niet zo goed gedaan en is die in de vergetenheid terecht gekomen. Ik kan nu niet smeer over die oude film vinden, heb ook geen idee wie de regisseur/acteurs zijn..iemand info??? alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Klopt, alleen was die spiderman-film zwaar bagger, spiderman zelf zag er om te beginnen al niet uit en was de hele film gewoon ultra-low-budget.

  3. #3

    Standaard

    Imdb kent de film wel maar heeft verder ook geen informatie......behalve dat de regisseur Christian Davi is........

  4. #4
    killik
    Guest

    Standaard

    tanx! Ik ben namelijk echt heel benieuwd naar deze film, maar zelfs een search op internet met Christian Davi levert weinig op

  5. #5

    Standaard

    Heb deze vroeger ook 2 keer gehuurd ofzo, vond hem toen wel gaaf....omdat het een Spideyfilm was. Achteraf gezien was het idd maar een slap verhaaltje dat eigenlijk niks met Spidey te maken had. Helaas geen flauw idee wie er in speelde ofzo...

    Heb ff gekeken, misschien is dit hem? Verhaal komt me vaag bekend voor...

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij was het eigenlijk zelfs een serie, waar ze later film(s?) van hebben gemaakt door een paar afleveringen samen te voegen.
    Volgens mij is de Spider-Man uit 2002 de eerste Spider-Man film in de bioscoop.

    De intro van die oude serie is trouwens op kazaa wel als mpg te downloaden. Grappig slecht
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Volgens mij is de Spider-Man uit 2002 de eerste Spider-Man film in de bioscoop.

    De intro van die oude serie is trouwens op kazaa wel als mpg te downloaden. Grappig slecht
    Die ik noemde is een TV-film, maar die komen ook nog wel eens op video uit.

    Die intro staat ook op de officiële soundtrack, erg lache. En Aerosmith gebruikt dit liedje in hun nummer, dat afsluiter is van de soundtrack...zelfde text!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Edit
    Volgens mij is de Spider-Man uit 2002 de eerste Spider-Man film in de bioscoop.

    Edit
    Daar ben ik niet met je eens. Ik heb in London de eerste Spiderman film in de bioscoop gezien. Dat was volgens mij in 1979/1980. Ik weet zker dat het een bioscoop film was
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9
    killik
    Guest

    Standaard

    Dan zijn er dus al 2 Spidey films voor de 2002 versie uitgekomen, een TV-film uit 1977 en een geflopte uit 1990. Keep bringing the info please

  10. #10

    Standaard

    Check ook deze thread voor meer info over Comics als films of series.

    Zo ook wat info over de Spider-Man 'films'.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Check ook deze thread voor meer info over Comics als films of series.
    Interessante thread, had ik nog niet gelezen. Grappige discussie ook over het verschil tussen een comic en een strip

  12. #12

    Standaard

    HAHAHAHAHA!!!!! ik heb deze film een tijdje geleden bekeken, dat kwam omdat ik samen met een vriend (veel) films ging huren 5 om precies te zijn, en door een aktie was het goedkoper om er 6 te nemen. Toen maar voor de grap die spideymovie meegenomen. Zelfs op de voorkant van de filmhoes zit al een "movie-mistake" je ziet daarop de draad waaraan "spidey" vast zit zo hangen waneer hij over de muur zou moeten kruipen.

    dus erg leuk om in een melige bui te bekijken en het aantal draden te tellen met een stel vrienden...

    Groeten Sander

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Daar ben ik niet met je eens. Ik heb in London de eerste Spiderman film in de bioscoop gezien. Dat was volgens mij in 1979/1980. Ik weet zker dat het een bioscoop film was
    Ik meen me ook te herinneren dat ik vroeger met m'n vader naar een Spiderman film in de bios ben geweest. Maar niemand kan in mijn omgeving inclusief m'n vader kan zich dit voor de geest halen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    Maar niemand kan in mijn omgeving inclusief m'n vader kan zich dit voor de geest halen.
    Tja als je zo'n film gezien hebt kan ik me voorstellen dat je het liever snel weer wil vergeten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •