Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe lang duurde The Two Towers bij jullie?

    Hoe lang duurde The Two Towers bij jullie? Ik ben gisteravond geweest, de film startte om 18:30 (zonder reclame of voorfilms ) en was om 21:20 afgelopen, tot het begin van de aftiteling dan. Da's 2 uur en 50 minuten. Dan was er ook nog een pauze van 10 a 15 minuten....
    Kom ik op 2 uur en 35 minuten.

    Ben ik genept? Heeft de bioscoop gedacht "als we 'm ff inkorten kunnen we 'm 2x op een avond vertonen"???
    Of zit er 20 minuten aftiteling in de 2 uur en 57 minuten die de film volgens internetbronnen zou moeten duren?

    Troost, ik kreeg wel een mooie filmposter van een biosmedewerker die ik toevallig kende!

    Maar, ff off topic:

    Wat een ontzettende wereldfilm is dit weer!!!!!!
    Helemaal gaaf, Gollum is super gemaakt/geacteerd.


    Brutus

  2. #2

    Standaard

    Hmm, ik kan je vertellen dat de film bij mij om 21:00 starte en ik ongeveer 0:15/0:30 richting huis ging, hij duurde bij mij wel degelijk zo'n 3 uur.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    Voorstelling begon in Pathe groningen om 20:45...15 minuten reclame..en om 12:00 wassie afgelopen..3 uur dus...
    "There will be no dawn for men."

  4. #4

    Standaard

    Hmmmm, lijkt het er nou echt op dat ik m'n geld moet gaan terugvragen???

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brutus
    Hmmmm, lijkt het er nou echt op dat ik m'n geld moet gaan terugvragen???
    Nee, je moet dit rapporteren bij de verdeler!!! Dan komen ze in 't geniep kijken, en als het zo is, krijgt de bios een fikse boete aan z'n broek!!!

  6. #6

    Standaard

    [EDIT] Waar meld ik dat?? Kan ik het daar 's navragen... [/EDIT]

    Ik zal die bios 's bellen...

    Toch al vaker problemen gehad daar:
    - Road to Perdition: na de pauze de belangrijkste 5 minuten ZONDER GELUID

    - Reclame en previews voor aanvag van Attack of the Clones: totaal verkeerde instellingen van projector qua filmformaat en verhoudingen

    Maar ja, verder wel okee, net nieuw, vlakbij huis, goede stoelen, grooooote schermen en goed surround geluid.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brutus
    Ik zal die bios 's bellen...

    Toch al vaker problemen gehad daar:
    - Road to Perdition: na de pauze de belangrijkste 5 minuten ZONDER GELUID

    - Reclame en previews voor aanvag van Attack of the Clones: totaal verkeerde instellingen van projector qua filmformaat en verhoudingen

    Maar ja, verder wel okee, net nieuw, vlakbij huis, goede stoelen, grooooote schermen en goed surround geluid.
    Ik begrijp je houding niet goed. Waarom zou je in hemelsnaam die bios op de hoogte brengen van je vermoeden? Hoe kun je nog die bios vertrouwen in de toekomst? Straks laten ze je een versie zien van 30 min, en wandel je fluitend naar huis...
    Bellen naar de verdeler. Iemand die omwille van zuiver commerciële redenen knoeit met een magistrale film als LOTR, moet een standje krijgen.

  8. #8

    Standaard

    Tuurlijk heb je gelijk, maar ik ben wel benieuwd wat ze te melden hebben.... Kan die verdeler altijd eerst of daarna bellen toch?

  9. #9

    Standaard

    Net gemaild naar A-Film, de distributeur in NL. Ben benieuwd....

  10. #10

    Standaard

    ik ben dinsdag naar LoTR marathon geweest, om half negen begon the fellowship of the ring, tot 23.30....30 min. pauze en toen kwam two towers ...ong 3 uur 's nachts klaar

  11. #11

    Standaard

    volgens mij ben je echt genaait ja
    de film duurt een paar minuten langer als de fellowship en die duurde ongeveer 2 uur en 50 minuten, en deze dus rond de 3 uur!!
    vertel ons hoe het verder gaat!!


  12. #12

    Standaard

    Misschien kan je vertellen welke bios dit was?
    Nog niet iedereen is geweest. Ik ga zondagavond, maar hoop niet dat het in dezelfde bios was als Brutus geweest is.

  13. #13

    Standaard

    in Groningen duurde de premiere precies 3 uur. Van 00.01 uur tot 03.00 uur 's nachts! Je bent dus genept.

  14. #14

    Standaard

    Nou, lekker dan....
    Ff afwachten wat voor reactie ik krijg van A-Film, ik laat het hier weten!
    Was toch al van plan om nog een keer te gaan, dus eerst maar ff m'n geld terughalen en dan ergens anders nog een keer.

    Ik vind het overigens wel erg vaag.... het inkorten van een film lijkt me niet erg moeilijk (schaar d'r door, plakbandje d'r op, bij wijze van spreken) maar dan doe je als bioscoop nogal wat!

    Ik kan er niet zo goed bij dat ze dat zouden doen, behalve bij een film waar ik toch al niet heen zou gaan
    Als het echt zo is dan kunnen ze volgens mij zo sluiten als dit bekend wordt.

    Wordt vervolgd......

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brutus
    Ik vind het overigens wel erg vaag.... het inkorten van een film lijkt me niet erg moeilijk (schaar d'r door, plakbandje d'r op, bij wijze van spreken) maar dan doe je als bioscoop nogal wat!
    Dit zou schandalig zijn, maar een half uur is nogal wat! Weet je toevallig ook welk halfuur, want neem aan dat de bioscoop niet een volledige editing heeft gedaan... Ze zullen er dus gewoon hier en daar wat scenes uit weggehaald hebben, dat moet dan toch te merken zijn.
    Of stond je horloge stil van al het geweld

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ze zullen er dus gewoon hier en daar wat scenes uit weggehaald hebben, dat moet dan toch te merken zijn.
    Als je de film nog niet gezien hebt zul je dus ook niet weten welke scene's er dan uit zijn gehaald!
    Bij mij begon de film gisteren om 20.15, kwartier reclame is dus half 9! Ik liep de bios rond 23.35 uit, en daar zit dan nog pauze tussen van zeg 15 minuten!
    Dus de film duurde 2 uur en 50 minuten, stond ook in een boekje geloof ik: 172 minuten! Daar zal de aftiteling dan wel niet bij gezeten hebben!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Als je de film nog niet gezien hebt zul je dus ook niet weten welke scene's er dan uit zijn gehaald!
    <knip>
    Dus de film duurde 2 uur en 50 minuten, stond ook in een boekje geloof ik: 172 minuten! Daar zal de aftiteling dan wel niet bij gezeten hebben!
    Je kunt misschien wat reviews gaan lezen ofzo die er uitgebreid op in gaan. Dan moet er bij een half uur minder toch wel wat opvallen...
    Ik dacht dat de film 179 minuten duurd, zal dan wel incl. aftiteling zijn. Neem aan dat een NTSC/PAL verschil niet aanwezig is in de Bios...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ik dacht dat de film 179 minuten duurd, zal dan wel incl. aftiteling zijn.
    Nou, ik weet niet hoe lang de aftiteling duurt, maar de DVD van Lord Of The Rings heeft een aftiteling van 27 minuten ofzo! Dus denk niet dat deze aftiteling dan maar 7 minuten zou duren,!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Nou, ik weet niet hoe lang de aftiteling duurt, maar de DVD van Lord Of The Rings heeft een aftiteling van 27 minuten ofzo! Dus denk niet dat deze aftiteling dan maar 7 minuten zou duren,!

    Tommy!
    dat is bij de extended editie ja ,omdat ze daar alle Tolkien fans gezanik hebben toegevoegd , echter de cinema versie van FoTR had ongeveer een aftiteling van 10 minuten


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie
    dat is bij de extended editie ja ,omdat ze daar alle Tolkien fans gezanik hebben toegevoegd , echter de cinema versie van FoTR had ongeveer een aftiteling van 10 minuten
    Ooh zo, dat wist ik niet, dan zou Jeroen wel gelijk kunnen hebben met 179 minuten!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #21

    Standaard

    Ik zal het je zondagavond weten te zeggen. Ik zal de film bekijken met Chrono in de hand .

  22. #22

    Standaard

    bij mij duurde die gewoon 3 uur.
    DAMN SMEAGOLS KANT VAN GOLLUM IS EEN SCHATJE!

  23. #23

    Standaard

    bij mij duurde hij ook gewoon 3 uur
    en ik vond die dwerg ook wel wat grappiger geworden
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #24

    Standaard

    Ik denk niet dat er ergens geknipt is in de film, het gebeurt in bioscopen vrij vaak dat ze de projector sneller laten lopen dus ipv 24 fps soms wel 27 en dat scheelt op een film van 3 uur al snel zo'n 20 minuten. Dit doet men om uiteenlopende redenen (meer voorstellingen op een avond, langere pauzes dus meer verkoop van koek en zopie) of simpelweg omdat de projectionist vroeger naar huis wil.
    Look, I came here for an argument!

    Oh, sorry this is abuse.

  25. #25

    Standaard

    ik hoor iedereen zeggen dat ie 3 uur duurde maar is dat inc. of excl. aftiteling ??

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •