Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 113 worden weergegeven.

Discussie: Censuur

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    Trouwens, de meeste vaste gebruikers weten dat dvd.nl een zeer goede site is, maar het censuur beleid kan anders simpel toch?
    Ja, kan zeker anders... wat mij betreft mag het nog een stuk strenger.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    De meeste gebruikers gaan ook langzaamaan begrijpen wie de notoire zeikerds zijn...
    sorry hoor maar dit slaat kant nog wal.

    Ik heb zelden kritiek op dvd.nl ,maar wel op het magazine en op het censuur gezeur.

    dat mag toch of niet dan? reageer in ieder geval een beetje profesioneel ipv dit. Zo ontzettend goedkoop

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    De meeste gebruikers gaan ook langzaamaan begrijpen wie de notoire zeikerds zijn...
    Hmmm zeikerd, kritische gebruiker. Dunne scheidslijn. Zeg ik overigens zonder olie op het vuur te willen gooien...

    Edit/toevoeging: Overigens vind ik het niet bepaald stijl hebben dat een crewmember openlijk een gebruiker aanvalt. Ongeacht of deze gebruiker nu wel of niet een 'notoire zeikerd' is...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Overigens vind ik het niet bepaald stijl hebben dat een crewmember openlijk een gebruiker aanvalt. Ongeacht of deze gebruiker nu wel of niet een 'notoire zeikerd' is...
    Ik heb geen namen genoemd en wil alleen maar laten zien hoe "botte kritiek" overkomt.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    reageer in ieder geval een beetje profesioneel ipv dit. Zo ontzettend goedkoop
    Als ik jou opbouwende kritiek (NOT) in deze thread lees, zou ik willen zeggen: doe dat dan zelf ook

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik heb geen namen genoemd en wil alleen maar laten zien hoe "botte kritiek" overkomt.
    Ik heb ook geen namen genoemd, maar blijkbaar voel je je wel aangesproken

    Maar zonder dolle: er is een verschil tussen (botte) kritiek en iemand voor zeikerd uitmaken. Dit komt een beetje op mij over als een ad hoc bedachte reden. Dat bedoel ik op een opbouwend kritische, niet zeikerige manier .

    Misschien is de toonzetting van xxxMaverick z'n kritiek niet wat het zijn moet, maar ik zie in zijn posting enigszins een toelichting van zijn standpunt.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Als ik jou opbouwende kritiek (NOT) in deze thread lees, zou ik willen zeggen: doe dat dan zelf ook
    jouw is met een w
    3d

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Als ik jou opbouwende kritiek (NOT) in deze thread lees, zou ik willen zeggen: doe dat dan zelf ook
    Ik dacht dat ik mijn verhaal toch aardig had toegelicht niet dan?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    jouw is met een w
    Excuus excuus

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry

    Excuus excuus
    een mens is nooit te stom om te leren
    3d

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    De meeste gebruikers gaan ook langzaamaan begrijpen wie de notoire zeikerds zijn...
    Idd... die figuren met "dvd.nl crew" onder hun naam
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    Ik dacht dat ik mijn verhaal toch aardig had toegelicht niet dan?
    Ik heb anders eerder het idee dat het voor jou (zonder w ) nogal moeilijk is om kritiek te accepteren, terwijl de crew maar klakkeloos alles van jou dient te accepteren. Met jouw (met w ) 'opbouwende kritiek' probeer je volgens mij alleen maar je eigen gram te halen omdat dat nu mooi uitkomt aangezien de 'censuur' bij sommige forumgebruikers nogal gevoelig ligt. Terwijl het naar mijn mening weinig aan deze discussie toevoegt. Goed, dat het een vorm van censuur is daar heb je gelijk in maar daar zul je zelf wel om gevraagd hebben. Hoge bomen vangen veel wind.....
    Vaak is het probleem als er mensen zijn die kritiek hebben, en de crew of wie dan ook reageert daar op, dat ze gewoonweg niet luisteren. Dan blijf je natuurlijk bezig en heeft het weinig zin om verder te discussieren.....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Idd... die figuren met "dvd.nl crew" onder hun naam
    ben ik ff blij dat ik maar "Advanced Member" ben

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Ik heb anders eerder het idee dat het voor jou (zonder w ) nogal moeilijk is om kritiek te accepteren, terwijl de crew maar klakkeloos alles van jou dient te accepteren. Met jouw (met w ) 'opbouwende kritiek' probeer je volgens mij alleen maar je eigen gram te halen omdat dat nu mooi uitkomt aangezien de 'censuur' bij sommige forumgebruikers nogal gevoelig ligt. Terwijl het naar mijn mening weinig aan deze discussie toevoegt. Goed, dat het een vorm van censuur is daar heb je gelijk in maar daar zul je zelf wel om gevraagd hebben. Hoge bomen vangen veel wind.....
    Vaak is het probleem als er mensen zijn die kritiek hebben, en de crew of wie dan ook reageert daar op, dat ze gewoonweg niet luisteren. Dan blijf je natuurlijk bezig en heeft het weinig zin om verder te discussieren.....
    heeeeeel goed met de jou's en jouws
    3d

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Ik heb anders eerder het idee dat het voor jou (zonder w ) nogal moeilijk is om kritiek te accepteren, terwijl de crew maar klakkeloos alles van jou dient te accepteren. Met jouw (met w ) 'opbouwende kritiek' probeer je volgens mij alleen maar je eigen gram te halen omdat dat nu mooi uitkomt aangezien de 'censuur' bij sommige forumgebruikers nogal gevoelig ligt. Terwijl het naar mijn mening weinig aan deze discussie toevoegt. Goed, dat het een vorm van censuur is daar heb je gelijk in maar daar zul je zelf wel om gevraagd hebben. Hoge bomen vangen veel wind.....
    Vaak is het probleem als er mensen zijn die kritiek hebben, en de crew of wie dan ook reageert daar op, dat ze gewoonweg niet luisteren. Dan blijf je natuurlijk bezig en heeft het weinig zin om verder te discussieren.....

    je gaat denk ik aan het feit voorbij dat er dus geen discussie mogelijk is. En daar gaat het hier om. topics worden dichtgegooit, verwijdert zonder dat er goede duidelijke antwoorden komen. Neem dan een vb aan tweakers.net waar tenminste nog discussie mogelijk is.

    Dat magazine is een goed vb waar ik verder niemand op heb zien reageren. Ik kreeg dus gewoon een ban omdat ik volgens eric "wel werkzaam MOEST zijn voor een concurrerende site, omdat ik niet tevreden was over het blad" ja hallo zeg, waar ben je dan mee bezig?

    ik discusseer juist op een forum om andere meningen te horen. Maar als een topic wordt verwijdert, aangepast zonder dat er een discussie gaande is tja.

    Dus hoezo kan ik geen kritiek hebben? juist wel, alleen krijgen we de kans niet!

    En nu wordt er in deze draad net gedaan of ik 'een zeikerd' ben waarom dat ik vredesnaam? omdat ik me net als de andere dood erger aan de censuur? en daar in dit topic gewoon op reageer? welke andere rare topics open ik dan? precies, geen enkele

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    je gaat denk ik aan het feit voorbij dat er dus geen discussie mogelijk is. En daar gaat het hier om. topics worden dichtgegooit, verwijdert zonder dat er goede duidelijke antwoorden komen. Neem dan een vb aan tweakers.net waar tenminste nog discussie mogelijk is.

    Dat magazine is een goed vb waar ik verder niemand op heb zien reageren. Ik kreeg dus gewoon een ban omdat ik volgens eric "wel werkzaam MOEST zijn voor een concurrerende site, omdat ik niet tevreden was over het blad" ja hallo zeg, waar ben je dan mee bezig?

    ik discusseer juist op een forum om andere meningen te horen. Maar als een topic wordt verwijdert, aangepast zonder dat er een discussie gaande is tja.

    Dus hoezo kan ik geen kritiek hebben? juist wel, alleen krijgen we de kans niet!

    En nu wordt er in deze draad net gedaan of ik 'een zeikerd' ben waarom dat ik vredesnaam? omdat ik me net als de andere dood erger aan de censuur? en daar in dit topic gewoon op reageer? welke andere rare topics open ik dan? precies, geen enkele
    Volgens mij heb je mijn reply een beetje verkeerd geinterpreteerd

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    heeeeeel goed met de jou's en jouws
    Inderdaad, een mens is nooit te stom om te leren

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    Wat gebeurde er? ik was (terecht!) kritisch over het dvd blad en de kwaliteit hiervan.
    Het vervelende is alleen dat je NOOIT HEBT TOEGELICHT wat nu daadwerkelijk je kritiekpunten waren. (Opbouwende) Kritiek is prima, maar dan moeten we wel weten WAT je kritiek is. Nu lijkt het er op alsof je kritiek levert om kritiek te leveren....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    <bla>Nu lijkt het er op alsof je kritiek levert om kritiek te leveren....
    en daar wordt kritisch mee omgegaan...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Het vervelende is alleen dat je NOOIT HEBT TOEGELICHT wat nu daadwerkelijk je kritiekpunten waren. (Opbouwende) Kritiek is prima, maar dan moeten we wel weten WAT je kritiek is. Nu lijkt het er op alsof je kritiek levert om kritiek te leveren....
    sorry? nu breekt mijn klomp. Ik heb in ongeveer 3 pm's aan eric een heel uitgebreid verhaal gehouden. En wat kreeg ik terug??? een lullige opmerking

    " volgens mij zat je gewoon te blaten en werk je bij een concurrent'


    alsjeblieft zeg! hou het wel ff op de feiten aub!

  21. #46
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick



    je gaat denk ik aan het feit voorbij dat er dus geen discussie mogelijk is
    Discussies moeten dus altijd mogelijk zijn ongeacht wie er gelijk heeft
    Daarnaast moet de crew inderdaad niet zo snel iets sluiten, verwijderen of weet ik veel wat
    Mocht het de verkeerde kant opgaan dan kan een waarschuwing altijd nog een oplossing zijn, maar zomaar sluiten, verwijderen of een ban lijk me ook niet echt de juiste manier
    Een waarschuwing dus vooraf lijk me dan wel op zijn plaats
    Werk ook dit nog niet, tja..dan moet het maar
    Aan de andere kant moeten ook de leden een beetje reeel blijven
    en het standpunt van de crew begrijpen
    Of je het er nu mee eens bent of niet, de crew heeft het nu eenmaal voor het zeggen hierzo ,en terecht.
    Maar ook van die macht moet dus geen misbruik gemaakt worden en daar lijkt het inderdaad wel eens een beetje op blijkbaar
    Kortom het moet van twee kanten komen en die twee kanten moeten ook reeel blijven

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Aan de andere kant moeten ook de leden een beetje reeel blijven
    en het standpunt van de crew begrijpen
    Of je het er nu mee eens bent of niet, de crew heeft het nu eenmaal voor het zeggen hierzo ,en terecht.]

    helemaal mee eens. Maar dan moet er inderdaad niet net gedaan worden of het beleid gewoon tolerant is, want dat is het niet.

    verder een goed verhaal


    toch vraag ik me af, waarom het beleid tussen hardwareinfo en dvd.nl zo verschillend is? bij hardwareinfo is dit veel minder het geval dan hiero. Vooral verschil eric ---> koen bv

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    sorry? nu breekt mijn klomp. Ik heb in ongeveer 3 pm's aan eric een heel uitgebreid verhaal gehouden. En wat kreeg ik terug??? een lullige opmerking

    " volgens mij zat je gewoon te blaten en werk je bij een concurrent'

    alsjeblieft zeg! hou het wel ff op de feiten aub!
    Hmmmm... Ik heb mijn uitgaande PM's naar jou niet meer, maar ik kan me niet herinneren dat ik het woord 'blaten' heb gebruikt, bovenstaande quote lijkt me dus niet van mij afkomstig. Overigens heb ik je inderdaad meerdere malen ge-pm't en/of gemailt met de vraag om opheldering over jou voortdurende kritiek op het magazine, ZONDER ooit een onderbouwing ontvangen te hebben, mocht ik die gemist hebben forward hem dan aub nog een keertje.
    Maar goed, jij bent nogal 'kieskeurig' in je uitlatingen, laten we het zo maar zeggen... En inderdaad heb ik een probleem met iemand die op meerdere sites ons werk af loopt te kraken zonder enige onderbouwing, noem dat een zwakte van mij.
    Eric van Ballegoie

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    toch vraag ik me af, waarom het beleid tussen hardwareinfo en dvd.nl zo verschillend is? bij hardwareinfo is dit veel minder het geval dan hiero. Vooral verschil eric ---> koen bv
    Ik wil je best verklappen dat Eric en Koen (met hoofdletters) het roerend met elkaar eens zijn als het over jouw persoontje gaat.
    Eric van Ballegoie

  25. #50

    Standaard

    Misschien blijft het een oeverloze discussie, maar ik ben blij dat de discussie sinds mijn botte opmerking van vanmiddag in ieder geval enigszins vriendelijk en zonder vuilspuiterij verloopt!
    Mijn complimenten daarvoor!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •