Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 113 worden weergegeven.

Discussie: Censuur

  1. #51

    Standaard

    Aan alle posters heb ik het verzoek hier en nu te stoppen met posten over dit onderwerp. De discussie gaat de verkeerde kant op, het wordt persoonlijk en gaat niet meer over feiten. We vallen mensen aan en kwetsen de gevoelens. Dit kan nooit de bedoeling zijn.

    Het is niet erg als we het niet met elkaar eens zijn.

    Het nadeel van kale woorden in een forum (of anderszins op een scherm of papier) is dat ze vaak en makkelijk verkeerd worden begrepen. De intonatie, de gezichtsuitdrukkking mist en we hebben nou nooit eens de neiging om eerst eens te vragen 'wat bedoel je precies' of 'begrijp ik je goed, bedoel je... '. Nee, we springen allemaal direct in de verdediging (of aanval) met argumenten waarvan we overtuigd zijn dat de ander dit bedoeld. Maar vaak zitten we dan fout en worden verkeerde dingen gezegd, dingen gezegd die anders bedoeld zijn of .... En voor je het weet is het onderwerp al lang veranderd.

    De discussie in deze thread gaat al lang niet meer over de inhoud. Het gelijk krijgen lijkt nu centraal te staan. En dat mag nooit het centrale thema worden.

    DVD.nl forum is een geweldig forum waarin heel veel mensen kennis en meningen uitwisselen. Daarbij zijn we het ook wel eens niet met elkaar eens. Prachtig toch. Alle meningen geven voeding voor discussie waarbij ieder daaruit zijn eigen conclusie kan trekken. Ook die kan voor ieder verschillend zijn. De kracht moet zijn dat we van elkaar leren en naar elkaar luisteren. Al die verschillende meningen en inzichten zijn alleen maar een verrijking. Maar dat alles moet met respect worden geuit en nooit, nogmaals nooit persoonlijke aanvallen worden.

    Laten we het hier bij houden.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    <knip!>
    ROFL..hilarisch, Van den Dool!

  3. #53
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Aan alle posters heb ik het verzoek hier en nu te stoppen met posten over dit onderwerp. De discussie gaat de verkeerde kant op, het wordt persoonlijk en gaat niet meer over feiten. We vallen mensen aan en kwetsen de gevoelens. Dit kan nooit de bedoeling zijn.
    Kijk, zo bedoel ik het dus
    Dit is toch veel beter dan gelijk alles op slot te gooien
    Nu wij (sommigen) leden nog

    Het komt allemaal goed

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik wil je best verklappen dat Eric en Koen (met hoofdletters) het roerend met elkaar eens zijn als het over jouw persoontje gaat.
    Ongetwijfeld. Maar Koen heeft wel het fatsoen inhoudelijk te reageren op argumenten ipv steekjes onder water te geven en mensne te beledigen in persoonlijke pm zonder reden.

    En ik heb het over het forum beleid van hardwareinfo en dvd niet over mijn 'persoontje' zoals je het zo leuk stelt.

    Wat ik wel vreemd vind is dat als je dit verhaal hier helemaal terugleest er meerdere mensen het eens zijn met de 'censuur' vraagstukken. waarom reageer je daar niet eens inhoudelijk op ipv mij persoonlijk aan te vallen?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Hmmmm... Ik heb mijn uitgaande PM's naar jou niet meer, maar ik kan me niet herinneren dat ik het woord 'blaten' heb gebruikt, bovenstaande quote lijkt me dus niet van mij afkomstig. Overigens heb ik je inderdaad meerdere malen ge-pm't en/of gemailt met de vraag om opheldering over jou voortdurende kritiek op het magazine, ZONDER ooit een onderbouwing ontvangen te hebben, mocht ik die gemist hebben forward hem dan aub nog een keertje.
    Maar goed, jij bent nogal 'kieskeurig' in je uitlatingen, laten we het zo maar zeggen... En inderdaad heb ik een probleem met iemand die op meerdere sites ons werk af loopt te kraken zonder enige onderbouwing, noem dat een zwakte van mij.
    blaten is vrije vertaling en dat weet je ook heel goed. Het kwam echter op precies hetzelfde neer en dat weet je heel goed. Maar die discussie ga ik hier niet aan, jij weet hoe het is gegaan en de reden dat je mijn ban ongedaan hebt gemaakt is ook duidelijk. Je zat fout.


    En nou moet je eens ophouden te zeggen dat ik mijn commentaar! (niet afkraken, als ik zeg dat een meegeleverde dvd bv waardeloos is, en zijn geld niet waard kan dat misschien wel eens waar zijn eric?)
    niet onderbouw. Dit heb ik in persoonlijke pm gedaan EN in verschillende fora, tja, als jij het niet met mijn commentaar eens bent is dat je goed recht. Maar vergeet niet dat jullie het geschreven hebben en dus misschien niet objectief zijn.
    Jullie vroegen om reacties, dan krijgen jullie die. En nog onderbouwd ook. Als jij je vervolgens niks meer herinnerrt van pm's is dat heel kinderachtig en goedkoop

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Of je het er nu mee eens bent of niet, de crew heeft het nu eenmaal voor het zeggen hierzo ,en terecht.
    Maar ook van die macht moet dus geen misbruik gemaakt worden en daar lijkt het inderdaad wel eens een beetje op blijkbaar
    Kortom het moet van twee kanten komen en die twee kanten moeten ook reeel blijven
    Volgens mij valt het met onze censuur in de praktijk reuze mee. Als wij (en met name ik, want daar lijkt het om te gaan) niet tegen aanmerkingen kunnen hadden we dit deel van het forum niet geopend. Wij verwijderen in princiepe geen berichten tenzij deze echt niet door de beugel kunnen, en dan doel ik met name illegale praktijken. Kritiek is welkom, maar onderbouw het, blijf eerlijk en val niet doelloos in herhaling. In deze thread worden zaken beweerd die gewoon echt niet kloppen, en dan word het al snel het woord van Jantje tegen dat van Pietje waardoor we er nooit uitkomen.
    Eric van Ballegoie

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Volgens mij valt het met onze censuur in de praktijk reuze mee.
    Het valt ook reuze mee maar het komt wel eens voor dat er iets op een ietwat vreemde manier door de crew wordt gesloten of verwijderd
    Als jullie dat nodig vinden om te doen ok , dan is dat zo (al vind ik wel dat jullie soms iets te vroeg ingrijpen)
    Maar maak dan eerst een reden bekend of zeg waarom je iets gaat verwijderen
    Zoals gezegd val het reuze mee maar het komt dus wel voor
    Om een voorbeeld te noemen:
    Soms wordt een thread opeens zomaar gesloten omdat iemand van de crew vind dat het te off-topic is geworden
    Een berichtje met een waarschuwing voor off-topic lijk me dan ook een oplossing ipv gelijk een slotje
    Of erger nog om gelijk maar de off-topic berichten te verwijderen zonder kennisgeving
    Het valt mee maar het komt dus wel voor , en gebeurt zoiets in een verhitte discussie dan kan dat leiden tot hetgene wat er nu hier aan de gang is
    Dus als jullie willen ingrijpen is dat natuurlijk prima en jullie goed recht ,maar laat dan even weten hoe en wat dan is er meer begrip voor denk ik
    En dat threads over illegale dingen niet kunnen lijk me logisch op een forum
    Althans, jullie willen dat niet hebben en daar hebben we begrip voor

    Verders ben ik heel tevreden hoor over dit forum, niks mis mee
    jullie hebben nu eenmaal jullie regels en daar heb ik best begrip voor
    Ik heb verders dan ook geen problemen met jullie en vertoef heel graag op dit forum
    Neem niet weg dat er geen foutjes gemaakt worden aan beide zijden

    nu ff off-topic voor Eric: Eric heb je mijn pm gelezen over die plasma,s of is dat niks voor op het forum om er een thread aan te wijden
    Ik liet het aan je weten daar jullie makelijker aan meer informatie kunnen komen en dit toch wel interesant kan zijn voor een hoop mensen gezien de prijs, vandaar

    ps. niet verwijderen omdat het off-topic is hoor


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Het valt ook reuze mee maar het komt wel eens voor dat er iets op een ietwat vreemde manier door de crew wordt gesloten of verwijderd
    Als jullie dat nodig vinden om te doen ok , dan is dat zo (al vind ik wel dat jullie soms iets te vroeg ingrijpen)
    Maar maak dan eerst een reden bekend of zeg waarom je iets gaat verwijderen<knipperdeknip!>
    Tip: laat een lijst door de crew een draad aanmaken met daarin een opsomming van draadjes die op het punt staan verwijderd te gaan worden..

  9. #59

    Standaard

    Volgens mij moet er nu echt een slotje op deze thread.
    Jullie gaan het allemaal toch niet met elkaar eens worden op deze manier!
    Bovendien valt het me op dat sommige crewleden een beetje uit hun rol vallen. Zij moeten toch een beetje het goede voorbeeld geven en ik vind dat zij in sommige posts té persoonlijk worden.
    Ik kan het me voorstellen, als je met iemand een meningsverschil hebt los je dat op, en dan kunnen er vervelende dingen gezegd worden, maar ik denk dat het een beetje de verkeerde kant opgaat nu!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    ik denk dat het een beetje de verkeerde kant opgaat nu!!
    Ach... Wat gezegd moest worden, is gezegd... verder... Lekker loat'n lull'n en nie meer reager'n...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ach... Wat gezegd moest worden, is gezegd... verder... Lekker loat'n lull'n en nie meer reager'n...
    Heb jij misschien ook weer gelijk in !
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  12. #62
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    Heb jij misschien ook weer gelijk in !
    Dus jij bent het inmiddels ook al eens met de rest Hanna
    En dan vooral met Alex

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Dus jij bent het inmiddels ook al eens met de rest Hanna
    En dan vooral met Alex

    Typisch weer zo'n; lezen wat men wil lezen geval....



    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Tip: laat een lijst door de crew een draad aanmaken met daarin een opsomming van draadjes die op het punt staan verwijderd te gaan worden..
    Het klopt inderdaad dat wij threads die te ver off-topic gaan dichtgooien of dat we in 'goed' lopende threads de off-topic berichten eruit halen. Dit doen wij niet omdat we dat zo'n prettige tijdverdrijf vinden, maar omdat het de leesbaarheid van het forum voor iedereen ten goede komt. Naar mate het forum is gegroeid is het aantal off-topic postings sterk toegenomen wat op den duur het hele forum om zeep kan helpen.

    Het probleem met een 'waarschuwen' bij off-topics is dat we hier een dagtaak aan zouden hebben als we dat echt zouden doen. Off-topic berichten horen gewoon nooit in een thread thuis, en daarom verwijderen wij (ik in ieder geval) die zonder verdere mededeling, dat klopt inderdaad. Mijns inziens heeft dat echter niets met censuur te maken, eerder met de leefbaarheid van het forum.

    Wij willen niet perse continu voor politie spelen, als iedereen zich inspant om threads gewoon on-topic te houden (door b.v. niet te reageren op off-topic opmerkingen) wordt ons een hoop werk bespaard, en scheelt het jullie de ergernis van verwijderde posts. Of zoals SIRE het zou zeggen: Het DVD.nl forum, dat ben jij!
    Eric van Ballegoie

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna



    Typisch weer zo'n; lezen wat men wil lezen geval....



    tja ,we lezen hier nu eenmaal veel

  16. #66
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Off-topic berichten horen gewoon nooit in een thread thuis,
    Daar heb je gelijk in maar zo,n off-topic gedeelte kom er niet zomaar
    Meestal komt het toch naar aanleiding van het on-topic onderwerp
    In zo,n geval kan het dus ook wel eens in het voordeel zijn om ze toch te laten staan
    Natuurlijk moet het dan niet gaan over hoe lekker weer het is of hoe lekker de oliebollen nu weer zijn
    Off-topic wil dus niet zeggen dat het ook geen informatie toevoegd aan een thread
    Soms kan het zelf zinvol zijn als iemand advies vraag omtrend een bepaald iets
    Iemand anders kan dan een bepaald advies geven wat dus helemaal niet meer met het originele onderwerp te maken heeft
    Dit wordt regelmatig ook als off topic gezien
    Ikzelf heb hier geen probleem mee maar als bijvoorbeeld een nieuw forumlid zo,n thread doorleest dan kan ie wel eens een stukje missen waardoor het vervolg voor hem onduidelijk wordt
    Of dit met censuur te maken heeft weet ik ook niet maar o.a door zulke dingen krijg je wel threads als deze
    Daarnaast als jullie tijd hebben om iets te verwijderen dan kun je in die tijd toch ook een waarschuwing geven dat het niet goed gaat, en dan bedoel ik geen pm/mail
    Hierop kunnen de forumleden de gesprekken weer corriceren en zo weet iedereen wat er aan de hand is

    Trouwens deze hele (lange) thread is o.a begonnen met hetgene wat je nu doet (Eric)
    Je wijst bij voorbaat een oplossing al van de hand (waarschuwing of een thread over welke probleem-threads er gesloten gaan worden binnen korte temijn)
    Het krijgt niet eens een kans bedoel ik te zeggen
    Zo is het hele verhaal met John/xxxmaverick immers min of meer begonnen
    Althans zo voelde hij het
    Of ie gelijk had of niet is niet aan mij om te bepalen want ik kan de inhoud van de pm,s niet

    Mij maak het allemaal niet uit wat jullie doen
    Ik probeer me gewoon aan te passen aan de manier hoe jullie het hier op het forum graag zien
    Er zijn er dus die daar duidelijk meer moeite mee hebben, ik probeer alleen maar te helpen in dit ietwat uit de hand gelopen conflict
    Misschien help ik meer door mijn mond (vingers ) te houden maar goed
    Het is goed bedoeld voor beide zijde op dit forum en hoop dat het ook maar een beetje help
    Hier wou ik het maar bij laten en ik ga weer lekker in de andere threads rondhangen
    Je weet nooit of ik nu weer een conflict binnen een al bestaande conflict veroorzaakt, en dat lijk me niet de bedoeling
    Plezier en informatie, daar gaat het om op een forum (voor zowel leden als crew )

  17. #67

    Standaard

    Over wat wel en wat er niet off-topic is kan je natuurlijk van mening verschillen en de ene off-topic post is natuurlijk de andere niet, dat snap ik ook wel.

    En nogmaals: continu bij alles wat je doet tekst en uitleg geven kost gewoon veel te veel tijd. De gehele crew op Koen, Frank en mijzelf ik na werkt op vrijwillige basis aan deze site en iedereen stopt er vele uren in om de boel lopen te houden, uiteindelijek dus om het jullie naar de zin te maken.

    Als ik in een thread vier off-topic posts zie kan kan ik die netjes gaan editen met uitleg waarom die posts in mijn ogen niet goed zijn, maar dat kost me een paar minuten. Bovendien gebeurt het dan niet zelden dat er reacties komen op het feit dat de posts ge-edit zijn waardoor we nog verder van huis zijn. Daarom kies ik er vaak voor om in een thread met een paar off-topic posts deze gewoon weg te halen. Niet alleen kost dat veel minder tijd voor mij, het zorgt er bovendien voor dat de thread veel helderder blijft.
    Eric van Ballegoie

  18. #68
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik begrijp je standpunt wel en heb er ook begrip voor
    Ook heb je niet helemaal ongelijk, maar ik wou gewoon een optie voordragen om meningsverschillen te voorkomen die tot threads als deze leiden
    Maar wat je nu zeg zit zeker waarheid en kom ik tot de conclusie dat er altijd van deze problemen blijven bestaan
    Houd ook de spanning er soms een beetje in en geeft weer gesprekstof

    Maar iemand een "ban" geven waar eerder over gesproken werd vind ik dan wel weer een zwaar middel om in te grijpen
    Dit moet alleen gebeuren wanneer er gescholden wordt en als het persoonlijk tegen iemand gericht is op een negatieve manier
    Maar ik weet dus niet wat er in dit ban geval (ik meen met xxxmaverick) aan de hand was, maar ik neem aan dat er een reden voor was

    Hoe dan ook ben ik heel tevreden met dit forum op de kleine minpuntjes na
    Maar ach.......zolang het kleine puntjes zijn

  19. #69

    Standaard

    Ik moest ff terugscrollen naar boven naar mijn 1e post waar het ook alweer om draaide: Die vreselijke Beamerland ad Nog steeds een doorn in het oog.

    Het hele verhaal is wel lekker op een zijweggetje gekomen zo. Maar de rode draad van het hele gebeuren is en blijft CENSUUR. Ik kan het op allerlei vlakken eens zijn met xxx, maar ook met jvddool en eric.

    Het draait nu niet om off-topic posts, die soms onontbeerlijk zijn (je gaat niet voor iedere reactie die je wilt plaatsen een nieuwe thread openen), en dus geaccepteerd moeten worden. OK, het loopt wel eens uit de hand, maar wijzen wij elkaar daar al niet op? Zijn er al niet genoeg politieagentjes op dit forum die het bloed onder je nagels vandaan halen als ze "crewmembertje" willen spelen? Die mensen zijn eigenlijk het ergst, en ik weet bij god niet wat ze ermee willen bereiken (crewlid worden misschien?), maar goed.

    Maar laat een thread lopen, ook als jullie hem op slot zouden WILLEN gooien, en stuur desnoods bij.

    En ook wat Hanna zei: Stel als crew het voorbeeld, plaats geen hersenloze opmerkingen zoals Alex dat een flink aantal posts geleden deed (sorry Alex, maar dat vond ik dus echt niet kunnen), en gedraag je als crewmembers, ook al wordt je aan alle kanten aangevallen. Als jullie al mensen persoonlijk gaan aanvallen, waar gaat het dan heen? We leven godzijdank in een vrij censuurloos land. Bijna alles is mogelijk in de media, dus laten we zeker niet roomser dan de paus gaan worden op dit forum...

    John
    3d

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maar iemand een "ban" geven waar eerder over gesproken werd vind ik dan wel weer een zwaar middel om in te grijpen
    Dit moet alleen gebeuren wanneer er gescholden wordt en als het persoonlijk tegen iemand gericht is op een negatieve manier
    Maar ik weet dus niet wat er in dit ban geval (ik meen met xxxmaverick) aan de hand was, maar ik neem aan dat er een reden voor was
    Geloof me alsjeblieft als ik zeg dat we niet iemand bannen omdat deze een kritische opmerking maakt, dat is pertinent niet waar. Om een ban te krijgen moet er echt meer aan de hand zijn. Ik wil bovengenoemd geval verder niet gaan uitdiepen, maar we hadden onze redenen.
    Eric van Ballegoie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Geloof me alsjeblieft als ik zeg dat we niet iemand bannen omdat deze een kritische opmerking maakt, dat is pertinent niet waar. Om een ban te krijgen moet er echt meer aan de hand zijn. Ik wil bovengenoemd geval verder niet gaan uitdiepen, maar we hadden onze redenen.

    nou eric, nu doe je het alweer. Leg dit dan maar eens uit. In het mailtje staat letterlijk dat ik een ban krijg omdat ik me negatief uitlaat over het blad.

    In een latere toelichting komt naar voren omdat ik dit ook zou doen op andere fora enz. Dit andere forum was hardwareinfo een rechtstreekste dochter, en nogmaals, ik mag mijn mening hebben over dat blad.

    Er is geen andere reden voor die ban geweest, en die moet je nu ook niet gaan verzinnen , dat is onzin.

    Wees aub wel eerlijk eric, want dit slaat nergens op, en het lijkt er dan ook op dat je onze punten gewoon bewijst door hier met onwaarheden aan te komen sorry dat ik het zeg.

    Als je persoonlijk een hekel hebt aan een gebruiker (ik dus) omdat hij kritisch is, lijkt me dit geen reden voor een ban.

  22. #72
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik wil bovengenoemd geval verder niet gaan uitdiepen, maar we hadden onze redenen.
    Dat verwacht ik ook niet en ik wil niet eens weten wat er zich toen afspeelde
    En verders geloof ik je ook wel Eric daar gaat het niet om


    Ik vind alleen dat als er een menings verschil of wat dan ook is dat beide partijen de mogelijkheid moeten krijgen tot reactie te geven met een post
    Dit gaat dus niet als er wordt gesloten/verwijderd of een ban gegeven wordt
    Ik zeg dus niet dat dit veelvuldig voorkomt ,maar dit is meer een advies voor hetgene wat in de toekomst nog gaat komen
    Want wees eerlijk, zo,n thread als deze word niemand blij van toch ,ongeacht wie er gelijk heeft
    Is ook zeker niet bevordelijk voor de sfeer op het forum
    Laten we het leuk houden met z,n allen en heb begrip voor elkaars mening
    Ben je het ergens niet mee eens en dreig het uit de hand te lopen hou dan de eer aan jezelf en reageer dan niet meer
    Dan stopt het vanzelf voordat het uit de hand loopt
    Elkaar persoonlijk aanvallen is al helemaal geen goede zaak, dus ook Eric persoonlijk aanvallen hoort niet

    Tot slot ,die laatste post van John lijk me heel reeel en ik kan het er wel mee eens zijn grotendeels


  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick

    door hier met onwaarheden aan te komen
    Dit weten alleen Eric en xxxmaverick vrees ik

  24. #74

    Standaard

    Eric heeft me een net pm gestuurd met het verzoek dit te laten rusten. Hij geeft aan het ook allemaal niet precies meer te weten en dit is voor mij voldoende. Aan verder zwartmaken heeft niemand wat

    We laten dit onderwerp dus wat mij betreft verder rusten ( over mij dan he, als iemand nog wat anders op te merken heeft over het begin van deze post moet hij/zij dat zelf weten natuurlijk )

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxxMaverick
    Als je persoonlijk een hekel hebt aan een gebruiker (ik dus) omdat hij kritisch is, lijkt me dit geen reden voor een ban.
    Daar heb je compleet gelijk in. En geloof me, voor zover mogelijk hebben we alle kritiekpunten meegenomen die er t.a.v. het nieuwe magazine waren. Er zijn indertijd speciale threads (w.o. deze voor in het leven geroepen om commentaar (zowel positief als negatief) te uiten. Intern hebben we de zaken vervolgens besproken. Met opmerkingen als "van een ultiem laag niveau" kunnen we natuurlijk niet veel. Er is herhaaldelijk openlijk (ook op hardware.info) gevraagd om een wat uitgebreidere reactie. Hier is het ergens misgegaan.
    Ik stel daarom voor dat je mij (op alexander@dvd.nl) alsnog je reactie geeft t.a.v. je opmerkingen op het magazine. Anders gaat dit wel erg eindeloos worden.
    Ik zie je mail graag tegemoet.

    groet,
    Alexander

    EDIT: Vorige post is in de tussentijd geplaatst. Mocht je nog de aanmerking willen plaatsen dan hou ik nog steeds mijn mail in de gaten.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •