De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Knight’s Tale, A (Superbit) [DVD]

    Knight’s Tale, A (Superbit) [DVD]

    Nog geen half jaar na de 'normale' release van "A Knight's Tale" is het tijd voor een Superbit behandeling. DVD.nl bekeek in hoeverre de technische presentatie er op vooruit is gegaan.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Maal je niet om extra’s en staat de film nog op je verlanglijstje, dan is de Superbit release op dit moment de beste keus. Laat Columbia Tristar de Superbit Deluxe DVD maar zo snel mogelijk in regio 2 lanceren. Dan is het geven van advies omtrent – welke versie schaf ik aan? – meteen een stuk gemakkelijker.



    Als je geld genoeg hebt, dan is de keuze misschien wel makkelijk.
    Die SB de Luxe zal wel knap aan de prijs zijn.
    Is dan het prijsverschil nog steeds gerechtvaardigd met de gewone (ook al goede) uitvoering?
    Robert.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Als je geld genoeg hebt, dan is de keuze misschien wel makkelijk.
    Die SB de Luxe zal wel knap aan de prijs zijn.
    Is dan het prijsverschil nog steeds gerechtvaardigd met de gewone (ook al goede) uitvoering?
    Dat is moeilijk te zeggen omdat de Superbit Deluxe DVD's hier (nog?) niet geintroduceerd zijn. Maar als je kijkt naar SB Deluxe in regio 1 dan zie je dat ze zo'n 2 euro (omgerekend) duurder zijn dan de standaard (kale) superbits.
    Helaas hebben we de keuze in regio 2 nog niet, dus laten we niet op de zaken vooruit lopen!

  4. #4

    Standaard

    Die €2 valt me nog mee dan.. Ze zullen het verschil denk ik wel hoger maken, als ze hier ooit al komen.
    Afwachten dus.
    Robert.

  5. #5

    Standaard

    Ga ik mijn centjes niet aan opmaken. Leuke film, maar superbitonwaardig.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •