Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ik had indertijd nooit verwacht dat ik nog eens zo een kwaliteits versie van bad taste zou kunnen kopen

    voor de rest heb ik de volgende films uit je lijstje, ik ben meer een Fulci fan dan een Argento fan

    Bad Taste
    Phenomena
    City Of The Living Dead
    The Beyond
    The New York Ripper
    Demons 1
    It's Alive (heb de 3 films op vhs)
    Killer Klowns from Outer Space

    ik heb ook nog redelijk wat horror en pulp liggen op tape, deel gekocht, deel opgenomen van tv : paar vb die de bepaalden hier wel zullen kennen : cannibal ferox, castle of blood, night of the lepus, lucker the necrophagous, hammer stuff

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    Ik lees net dat er voor volgend jaar een release is gepland van Critters op R2.
    Schaf ik me wel aan denk ik.
    Mag ik vragen waar je dit gelezen hebt??
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  3. #28

    Standaard

    Damn, ik kan hem ff niet terugvinden .....zodra ik hem weer heb gevonden post ik hem

  4. #29

    Standaard

    Ja, wil ik ook wel graag weten waar je dat gevonden hebt (ik kan het nl. nt vinden)


    Ik heb nou trouwens Return Of The Living Dead 3 gekeken, en ik vond m best goed.
    Hij was iig stukken beter dan ik had verwacht........
    HUP NAC

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Ik heb nou trouwens Return Of The Living Dead 3 gekeken, en ik vond m best goed.
    Hij was iig stukken beter dan ik had verwacht........
    Inderdaad, hij valt (zeker als je bedenkt dat het toch voor het grote publiek is bedoeld) niet tegen. Hou er rekening mee dat de eerste 2 delen totaal anders zijn

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Inderdaad, hij valt (zeker als je bedenkt dat het toch voor het grote publiek is bedoeld) niet tegen. Hou er rekening mee dat de eerste 2 delen totaal anders zijn
    ja, dat had ik gelezen.

    Vooral deel 2 zou totaal uit de boot vallen vergeleken bij deel 1 & 3..... of zit ik verkeerd ?
    HUP NAC

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED


    ja, dat had ik gelezen.

    Vooral deel 2 zou totaal uit de boot vallen vergeleken bij deel 1 & 3..... of zit ik verkeerd ?
    Nou ja, totaal uit de boot is ietwat overdreven, maar het tweede deel komt gewoon wat humoristischer over vind ik. Deel 1 & 3 nemen zichzelf gewoon serieus, wat erin heeft geresulteerd dat deel 1 een amusante jaren 80-classic is geworden en deel 3 een horror voor het grote publiek

    (Deel 2 wordt trouwens ook vaak ondergewaardeert maar een slechte film is het zeer zeker niet als je van B-horror houdt)

    Kijk de eerste twee delen en je snapt precies wat ik bedoel!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry



    Kijk de eerste twee delen en je snapt precies wat ik bedoel!

    Ja, die wil ik ook wel zien !
    maar volgens mij is deel 2 niet uit op R2, deel 1 ga ik binnekort maar aanschaffen

    En uiteraard bedankt voor de info !!
    HUP NAC

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Ja, die wil ik ook wel zien !
    maar volgens mij is deel 2 niet uit op R2, deel 1 ga ik binnekort maar aanschaffen

    En uiteraard bedankt voor de info !!
    Zeker weten dat deel 2 op R2 uit is

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Zeker weten dat deel 2 op R2 uit is
    Geef aub eens een link waar die te koop is....... (ik kan hem nl. niet vinden)
    HUP NAC

  11. #36

    Standaard

    Bijv:

    Absurd online

    Cyber pirates

    beide zaken zijn betrouwbaar maar niet goedkoop.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Demons 1,2
    Leuke pulp van Argento protege Mario Bava (of was het soavi?)
    Het is Lamberto Bava. De zoon van Mario Bava.
    Argento heeft beide films geproduceerd.

    Inderdaad, heerlijke pulp.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    Bijv:

    Absurd online

    Cyber pirates

    beide zaken zijn betrouwbaar maar niet goedkoop.
    Thnx Dude !
    HUP NAC

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead


    Het is Lamberto Bava. De zoon van Mario Bava.
    Argento heeft beide films geproduceerd.

    Inderdaad, heerlijke pulp.
    voor de liefhebbers : demons 1 en 2 liggen voor nog geen 10 euor in de FRS

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    voor de liefhebbers : demons 1 en 2 liggen voor nog geen 10 euor in de FRS
    Daar zijn de releases dan ook naar

  16. #41

    Standaard

    City Of The Living Dead net gezien en ik vind m erg goed !!!

    Maae 1 dingetje snap ik niet...:

    Op het allerlaatste stappen die 2 uit dat graf, en komt dat jongertje (helemaal blij) naar ze toegerend, en dan hoor je een hard gegil (en is de film afgelopen)

    Kan iemand me dit aub uitleggen .....?

    Thnx
    HUP NAC

  17. #42
    incubus
    Guest

    Standaard Re: " Onbekendere " horror-films: (jullie mening

    Bad Taste: Een uitstekende party-film met genoeg rondvliegend ketchup, exploderende schapen en kotsvretende aliens om iedereen (horrorfans) te kunnen plezieren. Door de humor kunnen Monty Python fans ook kijken. Aanrader, instant classic.


    The Blob: Zowel het origineel als de remake zijn onderhoudend. Het origineel zal voor velen wel te traag zijn en het wezen uit de titel komt er zelden in voor. De film steekt meer tijd in het ongeloof van de bewoners in het stadje dan in het tonen van mayhem en destruction. De remake geeft het monster meer te verwoesten. Mensen die door het kleine gaatje van een afvoer worden gezogen en meer plezante scènes.

    Clownhouse: Film van Victor Salva, maker van Jeepers Creepers. Redelijke film waarin psychopaten vermomdt als clowns een stel kinderen terroriseert.

    Critters (1 t/m 3): De eerste is de moeite.... daarna wordt het enkel maar zwakker. bloeddorstige ruimte-egels blijken een goed monsterfilmpje voort te brengen.

    Sleepless: Argento back to his roots. Beter dan Stendhal syndrome en Phantom of the opera. Goede giallo.

    Phenomena: goede Argento film met zeer jonge Jennifer Connely en Donald pleasance. Kruising tussen supernatural, insekten en giallo (uitvoerig uitgebeelde moorden met zwarte handschoenen. Beetje in who-done-it style)

    Suspiria: meer goede Argento. Heksenkring op een dansschool. Leuke kleurtjes hier.

    Tenebrae: één van de bloederigste Argento films. zeer aangeraden tesamen met Deep Red (voor mij zijn beste).

    City Of The Living Dead: Sfeervolle, bloederige fulci film. Boor door hoofd, uitkotsen van eigen ingewanden en ZOMBIES!!!

    The Beyond: De beste van Fulci. Heel surrealistisch en zoals gewoonlijk bij fulci zeer goor.

    The New York Ripper: nihilistische fulci, meest gewaagde film van de regisseur.

    Deep Red: Beste Argento film. Uitstekende giallo

    Demons 1,2: Zeer amusante films met een heel hoog tempo. Cinema die overspoelt wordt door zombies. Moeilijk te vervelen. Deel 1 is wel veel beter dan de tweede.

    Dr. Giggles: Zwakke horror met een geschifte dokter die zijn patiënten op de meest belachelijke manieren ombrengt. Hij giegelt daarbij zich te pletter. Hij voert liposucties uit die meer dan alleen vet verwijderen.... enz.

    It's Alive: slechte films (vond ze allen vrij waardeloos en saai) van Larry Cohen. De baby-muppet doet niet veel meer dan rondkruipen en de etter uithangen.

    Killer Klowns from Outer Space: heel grappige en goede horrorkomedie. Uniek in zijn soort. Meer een moderne komische ode aan de B-horrorfilms uit de jaren 50. Mensen transformeren in suikerspinnen en het bloed uitzuigen met een rietje! De clown make-up is wel zeer goed gemaakt. Effecten van De Chiodo Brothers, degenen die de critters hebben ontworpen.

    Re-Animator: Instant classic. Klassiek Lovecraft verhaal, terugbrengen van de doden met een groen serum, gekke dokters EN grafisch geweld. Een goede Full moon productie. From Beyond is ook de moeite.

    Return of Living Dead 1,2,3: de eerste is één van de betere Night of the living dead odes. Een zeer goede film, aangeraden zombiefilm! deel 2 zuigt zeer zwaar na zo een klassieker, meer humor dan zombiefilm. Mist de hevigheid van de eerste. De derde is een verbetering maar voegt romantiek toe. Zombieversie van Romeo en Julliet.

    Shocker: Mindere Wes craven film die niet goed weet welk genre deze moet volgen. Een ter dood veroordeelde springt van lichaam tot lichaam om wraak te kunnen nemen. Na verloop van tijd springt hij zelfs van TV-zender naar TV-zender. flauw. Een betere film met een soortgelijk thema is THE HIDDEN.

    The Ugly: Goede psychologische horrorfilm die met je mind fuckt. Niet goor, wel onderhoudend.

  18. #43

    Standaard

    Wow, en heb je die ook allemaal gezien
    Bedankt voor de korte, maar krachtige, recensies.

    Maar heeft iemand antwoord op mijn vraag ?
    (2 posts terug ....)
    HUP NAC

  19. #44
    incubus
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Wow, en heb je die ook allemaal gezien
    Bedankt voor de korte, maar krachtige, recensies.

    Maar heeft iemand antwoord op mijn vraag ?
    (2 posts terug ....)
    Yep, allemaal gezien, geproefd en ontbonden....

    Een bevredigend antwoord op het, op zijn zachtst uitgedrukt, vreemd einde van CITY OF THE LIVING DEAD is er spijtig genoeg niet. Het probleem is namelijk..... Fulci wist het zelf ook niet.
    Tijdens de productie van de film kwam de film in financiële problemen. De film moest gemonteerd worden met hetgeen ze al gefilmd hadden waarbij het grootste probleem was dat ze het einde niet hadden kunnen schieten. Dus had Fulci een einde geïmproviseerd met het materiaal dat ze hadden die de kijker de vrijheid geeft van wat er nu eigenlijk nog moet volgen.

    In mijn fantasie zou er dit gebeuren: Na het verslaan van het onheil in Dunwich (dat denken de twee hoofdfiguren althans), komt het kleine jongetje op Mary afgestormd. Opeens verandert Mary's gelaatsuitdrukking in serieus afgrijzen en slaakt ze een door merg en been gaande gil....... waarom? Omdat het jongetje zijn volledig spijsverteringsstelsel ligt uit te kotsen net zoals het een slachtoffer eerder in de film was vergaan. Het kwaad is dus VER van verslaan......

    Maar zoals eerder gezegd, iedereen is vrij om zijn einde te verzinnen.....

  20. #45

    Standaard

    Zit zelf nog te wachten (o.a.) op:

    * one dark night
    * the godsend


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Zit zelf nog te wachten (o.a.) op:

    * one dark night
    * the godsend
    Iets meer informatie misschien over de inhoud van deze films ?

  22. #47
    incubus
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Iets meer informatie misschien over de inhoud van deze films ?
    Heh heh....
    Alé dan...

    One dark night:
    Heb ik hier op tape liggen onder een goedkoop label. En maar goed dat deze goedkoop was!!! Deze film met Meg Tilly (oudere zus van Jennifer, de opblaaspop in Bride of Sucky ) Speelt af in een gothisch mausoleum waarin Jennifer met haar vriendjes liggen te stoeien, te spelen en meer van die saaie dingen. (geen nudity)
    Hierbij maken ze dan ook een kwade geest wakker die eigenlijk toch niet zo kwaad is want.... er vloeit geen DRUPPEL bloed. Heel veel van die corny, cheesy lichteffecten alsof een DJ een discotheek van het mausoleum wil maken. Saai, saai.... en no pay-off... Tape ligt hier ergens te schimmelen. Nu ik ze weer herinner, zet ik ze waarschijnlijk op e-bay te koop.

    The Godsend:
    mmmmmmmm.... Omen rip-off.... EN ook nog geen goede!!! Blijf bij de omen films. Zwanger meisje wordt ingenomen bij een familie van Engelse aristocraten bestaande uit zes familieleden. Na de geboorte verdwijnt het meisje en voedt de familie het meisje op als hun eigen. De eigen kinderen van deze familie vinden allemaal de dood op OMEN-style (maar niet zo goed) en het duurt zes jaar voor de familie om uit te vogelen dat hun aangenomen dochtjertje bezeten is van de duvel!!! jeez.... boring.....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door incubus
    One dark night:
    Heb ik hier op tape liggen onder een goedkoop label. En maar goed dat deze goedkoop was!!! Deze film met Meg Tilly (oudere zus van Jennifer, de opblaaspop in Bride of Sucky ) Speelt af in een gothisch mausoleum waarin Jennifer met haar vriendjes liggen te stoeien, te spelen en meer van die saaie dingen. (geen nudity)
    Hierbij maken ze dan ook een kwade geest wakker die eigenlijk toch niet zo kwaad is want.... er vloeit geen DRUPPEL bloed. Heel veel van die corny, cheesy lichteffecten alsof een DJ een discotheek van het mausoleum wil maken. Saai, saai.... en no pay-off... Tape ligt hier ergens te schimmelen. Nu ik ze weer herinner, zet ik ze waarschijnlijk op e-bay te koop.

    The Godsend:
    mmmmmmmm.... Omen rip-off.... EN ook nog geen goede!!! Blijf bij de omen films. Zwanger meisje wordt ingenomen bij een familie van Engelse aristocraten bestaande uit zes familieleden. Na de geboorte verdwijnt het meisje en voedt de familie het meisje op als hun eigen. De eigen kinderen van deze familie vinden allemaal de dood op OMEN-style (maar niet zo goed) en het duurt zes jaar voor de familie om uit te vogelen dat hun aangenomen dochtjertje bezeten is van de duvel!!! jeez.... boring.....
    Laten liggen dus, deze troep

  24. #49

    Standaard

    Exorcist en Omen zijn goeie horror films. Maar ik heb vaker slechte horrorfilms gezien dan goeie!!!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •