Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 679 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaatmaster
    iemand toevallig nog dat bestandje liggen met die blauwe banden van de 4e wave? Ik zou ze graag nog ergens afdrukken zodat de collectie wat vollediger is...
    Van http://www.ultimatedisney.com/forum/...ic.php?t=6558:
    http://members.home.nl/disney-dvd/WDT-Wave4Bands.zip

    Dit is misschien ook wel wat voor je:
    http://www.tannerworld.com/dvd/
    Super ga ze gelijk afdrukken 8)

  2. #477

    Standaard

    Het zou me niks verbazen als er ook nig een Chip & Dale treasure komt in een volgende wave. de Ludwig von Drake cartoons lijken me ook wel wat, maar dat had dan weer meer in de Ratities gepast... Misschien bewaren ze Figaro voor een toekomstige Pinnochio release.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  3. #478

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de Katrien (Daisy) cartoons. Heb er vaak één gezien op de TV vroeger. Komen die bij Donald erop of misschien ook apart. Het waren toch echt haar cartoons met haar "hoofd" aan het begin zeg maar.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Het zou me niks verbazen als er ook nig een Chip & Dale treasure komt in een volgende wave. de Ludwig von Drake cartoons lijken me ook wel wat, maar dat had dan weer meer in de Ratities gepast... Misschien bewaren ze Figaro voor een toekomstige Pinnochio release.
    Denk niet dat er een speciale Chip&Dale treasure komt, daar zijn er namelijk maar 3 van gemaakt.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #480

    Standaard

    Er zijn in totaal 24 filmpjes gemaakt met daarin een grote of kleinere rol van Chip & Dale. Welliswaar overlapt het dan voor een deel o.a. de Mickey en Donald treasures, maar dat was in het verleden ook nooit echt een probleem.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hoe zit het eigenlijk met de Katrien (Daisy) cartoons. Heb er vaak één gezien op de TV vroeger. Komen die bij Donald erop of misschien ook apart. Het waren toch echt haar cartoons met haar "hoofd" aan het begin zeg maar.

  7. #482

    Standaard

    Volgens de Disney Encyclopedia (handig hoor) zijn er 14 filmpjes gemaakt waar Daisy Duck een rol(letje) in speelt en zijn het allemaal Donald Duck cartoons. Veel hiervan staan trouwens op de Donald Duck 2 treasure zo te zien.
    Ik kan niks vinden over speciale Daisy Duck cartoons (maar het kan natuurlik zijn dat ze voor een enke cartoon toch haar hoofd hebben gebruikt bij de intro). Als ik me niet vergis beginnen enkele Mickey cartoons ook met het hoofd van Pluto.
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  8. #483

    Standaard

    Ja dat zou ook kunnen.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Heeft iemand een goede tip hoe je deukjes uit het tin kan slaan?
    M'n hele reeks is bijna perfect, op slechts eentje na. Die heeft een deukje aan zijkant. Niet echt storend, wel jammer...
    Ik zou er zelf niet echt aanklooien maar je kan het altuit proberen uit te wrijven door aan de binnekant druk uit te oefenen. Maar goed, ik zou het lekker laten zitten

  10. #485

    Standaard Wel weer tin?

    ik heb het nergens kunnen lezen, maar vroeg me af of deze ook weer in tin worden geleverd (en genummerd)?
    Ik kan het niet zien op de afbeeldingen die er nu al beschikbaar zijn van deze nieuwe wave.
    Robert.

  11. #486

    Standaard

    Weet iemand waar het filmpje "Scrooge McDuck and Money" opstaat?
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  12. #487

    Standaard

    Komen er nog nieuwe waves in Nederland uit? Ik zit nog te wachten op chronological Donald 2 bijv. :wink:

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Komen er nog nieuwe waves in Nederland uit? Ik zit nog te wachten op chronological Donald 2 bijv. :wink:
    Ja, in maart 2006. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17081.

  14. #489

    Standaard

    zijn de 4 nieuwe treasures ook te koop bij cd wow? ik kan ze er niet vinden...

    Iemand een idee waar ze het goedkoopst zijn??
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    zijn de 4 nieuwe treasures ook te koop bij cd wow? ik kan ze er niet vinden...

    Iemand een idee waar ze het goedkoopst zijn??
    Was ze gisteravond ook aan t zoeken en vond alleen de Donald Duck vol. 2 treasure.
    Heb 3 van de treasures bij pacific besteld, de 4e bij playusa
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #491

    Standaard

    Mijn Donald is verstuurt 8)

  17. #492

    Standaard

    hier ook shipped. love you amazon.. :P

  18. #493
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Mijn Donald is verstuurt 8)
    Die van mij ook, en dit is de 1e keer dat ik slechts 1 van de 3of4 heb besteld, die andere kunnen me niet echt boeien ...

    Peter

  19. #494

    Standaard

    Mijne donald staat op pending, besteld bij cd-wow trouwens, ben benieuwd of die weer in een tin komt, aangezien ik dit nergens heb zien staan!
    Turn around and feel the vibe.....

  20. #495
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Heb de mijne maandag al ontvangen (Amazon.ca verstuurde ze vrijdagmorgen) ... het zijn weer erg knappe releases geworden.

    Persoonljk vind ik het wel erg spijtig dat de Donald Duck's van op de On The Front Lines Treasure volledig hernomen worden op deze set, bijgevolg maar een 20-tal nieuwe filmpjes en nog 2 Donald Treasures vooraleer we ze allemaal hebben.

    Elfego Baca en The Swamp Fox zien er trouwens ook erg leuk is, volledig in lijn met al die Disney tv-series uit diezelfde tijd. Hopelijk worden er zo nog een paar Treasures uitgebracht, dan liefst met daarop de ontbrekende afleveringen van deze series eerst. Volgens Leonard Maltin zal het grotendeels van de verkoop afhangen. Eenmaal ze door het gros van de korte filmpjes zitten (dus nog 2 Donalds ?, 1 Pluto ? en 1 Silly Symphonies ?) zouden die series wel eens het nieuwe zwaartepunt van de Treasures kunnen worden, want de Disney Rarities zijn wel leuk, maar inhoudelijk niet altijd van de sterkste. (dat vind ik dan persoonlijk)

  21. #496

    Standaard

    Gisteren Disney Rarities ontvangen, gek genoeg moet mijn Donald Duck nog verzonden worden (loaded 247.com).
    We wachten maar af....
    Die "rarities" dvd is wel leuk trouwens, super voor de echte disney verzamelaar!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  22. #497
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Heb de mijne maandag al ontvangen (Amazon.ca verstuurde ze vrijdagmorgen) ... het zijn weer erg knappe releases geworden.
    Vrijdag verzonden en nu al binnen ???? Dat is wel heel snel, wat voor verzendoptie heb je dan wel niet ... ?

  23. #498

    Standaard

    Op de site van playusa staan de 4 nieuwe treasures ook.
    Weet iemand of dit de tinne met nummer zijn?
    Ik heb 2x gemailt, maar ze reageren niet op mijn vraag.
    Ze lijken hetzelfde, maar ik weet het niet zeker.

    Kan iemand mij helpen???

    Karin

  24. #499

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Mijne donald staat op pending, besteld bij cd-wow trouwens, ben benieuwd of die weer in een tin komt, aangezien ik dit nergens heb zien staan!
    hoe vind jij ze dan bij cdwow??
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •