Pagina 9 van 28 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 679 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes
    De amerikaanse treasures heb ik steeds besteld bij amazon.com. Gaat prima! En de 2 nederlandse treasures heb ik ondertussen ook binnen. In tin. De box is wat luxer dan de amerikaanse omdat er een beschermlaag in zit van stof. Verder geen boekje erbij of nummering.....
    Hoe heb je die dan nu al? Komen toch pas begin juni uit ???
    je neemt me de woorden uit de mond!
    2 juni is de officiële release datum. de groothandels zullen hem mischien al wel binnen hebben?! :wink:

  2. #202

    Standaard

    Met stof van binnen??..net als de UK versie?...zijn ze ook net zo groot?

    Greetz,
    Toine

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    Met stof van binnen??..net als de UK versie?...zijn ze ook net zo groot?

    Greetz,
    Toine
    de foto's die ze bij play op de site hebben staan zijn gewoon in een keepcase! geen tin!

    Link:
    http://www.play.com/play247.asp?page...3&p=57&c=&g=72

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    Met stof van binnen??..net als de UK versie?...zijn ze ook net zo groot?

    Greetz,
    Toine
    de foto's die ze bij play op de site hebben staan zijn gewoon in een keepcase! geen tin!

    Link:
    http://www.play.com/play247.asp?page...3&p=57&c=&g=72
    Bezoek www.disney.co.uk en zij geven ook aan dat de eerste voorraad in tin op de markt verschijnt! Dus wel in tin, en ik heb ze al een maandje of twee in bestelling staan...
    Ik heb tot nu toe alle R! Treasures (tenminste alles is shipped en tomorowland is alleen al binnen van dvdsoon) en heb de twee UK Treasures in tin en voor NLversie bij BOL al sinds 11-04 en heb daar de bevestiging dat ze in tin komen bij mij.

    Dus vraag is...zien de NL hetzelfde eruit als de UK groter en iets slapper en met tin en fluweeltje....

    Bedankt..
    Greetz,
    Toine

  5. #205

    Standaard

    Of de nederlandse treasures hetzelfde zijn als de engelse weet ik niet. Ik heb alleen de Amerikaanse versies en nu dus de twee nederlandse. De nederlandse komen inderdaad pas ergens in juni uit. Dit zijn de exemplaren voor de pers. Van binnen zijn ze met stof bekleed, zijn groter en dikker dan de amerikaanse versies, geen boekje, kaartje of nummering ed erbij en op de dvd's zelf staat hetzelfde plaatje: een zittende Mickey Mouse die naar het woord Treasures kijkt. De achtergrond is grijs.

  6. #206

    Standaard

    Heeft even geduurt maar collectie is weer up to date alle 4 binnen!!!

    Zeer bijzonder materiaal, inderdaad jammer dat ze niet meer op de tin genummerd zijn.

  7. #207

    Standaard

    ik heb ze ook binnen

  8. #208

    Standaard

    Niet om te ouwehoeren ofzo maar deze thread ging over de lang verwachtte nieuwe R1 disney treasures en toch niet over de R2 disneys die nu op de markt komen.

    Daar is een andere thread over namelijk:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17081

  9. #209

    Standaard

    ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
    of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  10. #210

    Standaard

    en ik lees net dat de UK tin anders zijn dan de NL tin??? klopt dat?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
    of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
    Er zit een certificaat bij met de nummering :wink:

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
    of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
    Er zit een certificaat bij met de nummering :wink:
    bedankt dat weet ik dan ook weer.
    ik laat ze voorlopig (misschien wel altijd) nog in de seal :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
    of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
    Er zit een certificaat bij met de nummering :wink:
    bedankt dat weet ik dan ook weer.
    ik laat ze voorlopig (misschien wel altijd) nog in de seal :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  14. #214

    Standaard

    Heeft iemand al wat gehoord van cdwow? Ik heb daar donald en front lines al in november gepreordered, maar ze zijn nog steeds niet verzonden. Ik heb alleen 1 mailtje gehad, dat 't tot 21 mei vertraagd zou zijn, maar dat is inmiddels al voorbij en nog niets gehoord. Het is echt klote dat je al betaald hebt, maar ik zit er als nog over na te denken om ze ergens anders te bestellen, want als dit zo door gaat zijn ze straks nergens meer te krijgen....

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
    of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
    Er zit een certificaat bij met de nummering :wink:
    bedankt dat weet ik dan ook weer.
    ik laat ze voorlopig (misschien wel altijd) nog in de seal :wink:
    Dat snap ik niet hoor, je koopt ze toch om de filmpjes te bekijken. Ik ben al ijverig begonnen met de Donald Duck filmpjes.
    Turn around and feel the vibe.....

  16. #216
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik heb de 4 R1 tins ook binnen maar wel jammer dat ze niet meer genummerd zijn!
    of zit het nummer in de tin? daar heb ik nog niet gekeken want ik vind het zonde om de seal eraf te halen!!!
    Er zit een certificaat bij met de nummering :wink:
    bedankt dat weet ik dan ook weer.
    ik laat ze voorlopig (misschien wel altijd) nog in de seal :wink:
    Dat snap ik niet hoor, je koopt ze toch om de filmpjes te bekijken. Ik ben al ijverig begonnen met de Donald Duck filmpjes.
    Ik vrees dat er bij die Treasures door heel veel mensen extra gekocht wordt om nadien tegen woekerprijze door te verkopen eenmaal ze uitverkocht zijn.

    Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat jullie dat doen hoor. Maar 't is wel een reden waarom velen ze in de seal zouden laten als ze meer dan 1 exemplaar hebben

  17. #217

    Standaard

    Eindelijk is dan mijn Mickey verstuurd door soon, de andere 3 zijn al binnen, raar.

  18. #218

    Standaard

    Ik heb ze alle vier gisteren binnen gehad. Vorig jaar al gepreordered bij Play USA. Vindt het ook jammer dat de boxen niet meer genummerd zijn maar zo'n certificaat zal wel een stuk goedkoper om te maken zijn.

  19. #219

    Standaard

    JAAA eindelijk zijn ook bij cdwow de treasures verstuurd!

  20. #220

    Standaard

    De mijne zijn trouwens als volgt genummerd:

    Mickey: 115.906 / 175.000
    Donald: 1.546 / 165.000
    Tomorrowland: 1.810 / 105.000
    Frontlines: 145.791 / 250.000

    Opvallend: lage nummers bij Donald en Tomorrowland

  21. #221

    Standaard

    De mijnw als volgt

    Chronological Donald: 118,476
    On The Front Lines: 28,541
    Tomorrow Land: 8,654
    Mickey Mouse II: 159,731

    Je ziet dat "The Chronological Donald" bij mij een stuk hoger genummerd is. "Tomorrow Land" en "On the Front Lines zijn relatief laag genummerd.

  22. #222
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Pure willekeur me dunkt ... ik vraag me wel af of er iemand is die nou werkelijk nummer 1 heeft

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Pure willekeur me dunkt ... ik vraag me wel af of er iemand is die nou werkelijk nummer 1 heeft
    Ikzelf zou zeggen: Roy Disney (of Leonard Maltin)

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    JAAA eindelijk zijn ook bij cdwow de treasures verstuurd!
    Lucky bastard! :wink: Heb nog helemaal niks van CD-WOW gehoord mbt. mijn Donald Duck bestelling, afgezien van dat ene emailtje dat ze hoopten op 21 mei te kunnen versturen.

  25. #225
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Pure willekeur me dunkt ... ik vraag me wel af of er iemand is die nou werkelijk nummer 1 heeft
    Ikzelf zou zeggen: Roy Disney (of Leonard Maltin)
    En aangezien het op dit moment niet goed botert tussen Disney en Disney (pun intended) lijkt het me wel mogelijk dat Maltin die heeft

Pagina 9 van 28 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •