Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 679 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Niet bij amazon.com vandaan maar wel bij dvdsoon.com
    En daar ben ik ook al een tijdje aan het wachten. Heb je zef als 1 bestelling gekocht?

    Die veilingen, als je dus een minuut of 5 van te voren een laatste bod erin gooit loop je (vaak) de veilingen mis?
    Ik heb ze als één order besteld en ze moeten dus in één pakketje naar me toe komen. Is er nog een mogelijkheid dat ze bij de douane liggen? Kan ik soms bellen met "de douane". De zendingen van amazon.com hebben helaas geen tracking nummer.......
    Heb ze bij son ook als 1 bestelling, tomorrowland was daaruit al binnen, maar wacht ook nog steeds op de laatste 3!!

    Ik heb nog een beetje geduld.........

    beetje dan he...

    Greetz,
    Toine

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Die veilingen, als je dus een minuut of 5 van te voren een laatste bod erin gooit loop je (vaak) de veilingen mis?
    Als er van die figuren als ik aan het bieden zijn wel ja...

  3. #303

    Standaard

    Dan liggen ze idd best gegarandeerd bij de douane ja. Heb zelf ook de blunder gemaakt dat in 1 bestelling te doen. Niet slim
    En nee, je kan ze niet bellen hiervoor geloof ik. gewoon geduld hebben dus.
    @ Marcel: dan ga ik je volgende keer toch te snel afzijn

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dan liggen ze idd best gegarandeerd bij de douane ja. Heb zelf ook de blunder gemaakt dat in 1 bestelling te doen. Niet slim
    En nee, je kan ze niet bellen hiervoor geloof ik. gewoon geduld hebben dus.
    @ Marcel: dan ga ik je volgende keer toch te snel afzijn
    Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice van Amazon.com met de melding dat ik mijn bestelling nog niet binnen heb. Had er toch al minimaal een weekje moeten zijn.

    Heb ze gevraagd naar het nummer dat je op pakketjes kunt zetten waarmee je ze kunt volgen via www.tracktrace.nl
    Maar helaas verzenden zij pakketten zonder nummer of iets dergelijks.

    Nog ff met de douane gebeld en die verwees me uiteraard door naar de vervoerder want pakketjes liggen nooit langer dan een paar daagjes bij hun.

    Jaja, dacht ik "paar daagjes"........
    Er doen toch andere verhalen en ervaringen de ronde

    Zit niks anders op dan nog ff geduld te hebben

  5. #305

    Standaard

    Zit al kleine 3 weken te wachten. En het kan nog veel erger

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Zit al kleine 3 weken te wachten. En het kan nog veel erger
    Och geduld is een schone zaak :wink:
    Maar goed, Amazon.com heeft me al aangegeven dat ze evt. een nieuwe zending naar me toesturen...... Komt dus wel goed als het straks echt zo erg is

    Maar volgens amazon.com zouden ze tussen 26 mei en 2 juni arriveren.
    Ik wacht natuurlijk al veel langer door zo'n pré order maar goed volgens de levertijd wacht ik pas een weekje :wink:

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    ff vraagje aan diegene die ze inmiddels binnen hebben en er 17 euro voor moesten bijbetalen:
    - Kwamen ze meteen met de postbode of heb je eerst zo'n inklaringsformulier moeten invullen?

    Dat moest ik namelijk de vorige keer wel......
    Omdat de waarde op de doos stond, heb ik geen inklaringsformulier in hoeven vullen en kwam de postbode direct met de factuur.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #308

    Standaard

    Ik heb donald en tomorrowland bij cdwow besteld en na eerst zo'n inklaringsformulier te hebben ingevuld heb ik ze nu eindelijk binnen.

    Wat wel grappig is is dat er bij mijn donald op dat certificaat geen nummer staat:s

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Ik heb donald en tomorrowland bij cdwow besteld en na eerst zo'n inklaringsformulier te hebben ingevuld heb ik ze nu eindelijk binnen.
    Hoe lang duurde het bij jou voordat je de dvd's binnen had, nadat je dat inklaringsformulier had opgestuurd?? Heb zelf namelijk zo'n formulier afgelopen maandag op de bus gedaan en ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik de dvd's krijg....

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Ik heb donald en tomorrowland bij cdwow besteld en na eerst zo'n inklaringsformulier te hebben ingevuld heb ik ze nu eindelijk binnen.
    Hoe lang duurde het bij jou voordat je de dvd's binnen had, nadat je dat inklaringsformulier had opgestuurd?? Heb zelf namelijk zo'n formulier afgelopen maandag op de bus gedaan en ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik de dvd's krijg....
    Ik heb dat formulier vorige week maandag 31 mei op de post gedaan en gister, 8 juni, had ik het paketje.

  11. #311

    Standaard

    Ik heb de mijne ook eindelijk binnen!

    Wat me wel op viel was dat de Treasury DVD van "At The Frontline" geen blauwe band heeft maar een bruin/groen.

    Is dat bij iedereen zo?

    Ik begrijp groen/bruin wel als "frontline" kleur maar persoonlijk had ik liever allemaal blauwe banden gezien in de serie......

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Ik heb de mijne ook eindelijk binnen!

    Wat me wel op viel was dat de Treasury DVD van "At The Frontline" geen blauwe band heeft maar een bruin/groen.

    Is dat bij iedereen zo?
    mooi voor je! eindelijk he!

    die band: dat is bij alle uitgaves van Frontlines zo.

  13. #313

    Standaard

    net een mail van cdwow:

    tomorrowland wordt niet meer verstuurd, ze zijn door de voorraad heen...geld wordt teruggestort...

    oftewel: de l*l....

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #314

    Standaard

    Ik zit nou nog steeds te wachten op die van mij
    Begint nu toch onderhand wel eens tijd te worden dat ze geleverd worden...

    edit

    ff gekeken, ze zijn de 14e verzonden....

  15. #315

    Standaard

    14 mei zijn voor mij 3 Disney's via DVDSoon naar mij verzonden. Normaal gesproken heb ik ze binnen 2 weken reeds in huis. Dit duurt nu al een maand. Jammer genoeg kan je er nog niets van vregen omdat je minimaal 45 werkdagen moet wachten vanaf het moment van verzenden.

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  16. #316

    Standaard

    14 mei ook de laastste 3 verzonen van mij dor soon......

    nog steeds niks...20 juli pas replacement verhaal etc. vooralsnog geduld...

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    net een mail van cdwow:

    tomorrowland wordt niet meer verstuurd, ze zijn door de voorraad heen...geld wordt teruggestort...

    oftewel: de l*l....

    gr Coen
    Zelfde verhaal hier Echt balen!

    Verder heeft mijn Donald geen nummer......
    Mijn DVD's
    StarTrader

  18. #318
    Ron65
    Guest

    Standaard

    4 WDT besteld bij amazon.ca. Ze zijn 19 mei verstuurd. Nog niks binnen.

    Ik heb een e-mail gestuurd en ze sturen een nieuwe set met Priority. Als alles goed gaat komen ze tussen 17-6 en 23-6 binnen.

    Ben benieuwd hoe dit afloopt...

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Verder heeft mijn Donald geen nummer......
    't lijkt erop dat er een hoop mensen zijn waarvan Donald niet genummerd is. Bij jouw, bij mijzelf en volgens mij had ik eerder in dit topic ook al gelezen van iemand met een donald zonder nummer.

    Ik vraag me af hoe limited die dvd's nu echt zijn.....

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Verder heeft mijn Donald geen nummer......
    't lijkt erop dat er een hoop mensen zijn waarvan Donald niet genummerd is. Bij jouw, bij mijzelf en volgens mij had ik eerder in dit topic ook al gelezen van iemand met een donald zonder nummer.

    Ik vraag me af hoe limited die dvd's nu echt zijn.....
    Nummer staat niet meer op de box. Zit een "certificaatje" in de tinbox met daarop je nummer. Ze wijken dus iets af tov de eerste en tweede wave uit de treasure serie.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Verder heeft mijn Donald geen nummer......
    't lijkt erop dat er een hoop mensen zijn waarvan Donald niet genummerd is. Bij jouw, bij mijzelf en volgens mij had ik eerder in dit topic ook al gelezen van iemand met een donald zonder nummer.

    Ik vraag me af hoe limited die dvd's nu echt zijn.....
    Nummer staat niet meer op de box. Zit een "certificaatje" in de tinbox met daarop je nummer. Ze wijken dus iets af tov de eerste en tweede wave uit de treasure serie.
    Dat weet ik, maar op mijn certificaat staat ook geen nummer....

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Phoenix-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Verder heeft mijn Donald geen nummer......
    't lijkt erop dat er een hoop mensen zijn waarvan Donald niet genummerd is. Bij jouw, bij mijzelf en volgens mij had ik eerder in dit topic ook al gelezen van iemand met een donald zonder nummer.

    Ik vraag me af hoe limited die dvd's nu echt zijn.....
    Nummer staat niet meer op de box. Zit een "certificaatje" in de tinbox met daarop je nummer. Ze wijken dus iets af tov de eerste en tweede wave uit de treasure serie.
    Dat weet ik, maar op mijn certificaat staat ook geen nummer....
    Op mijn certificaat staat dus ook geen nummer..... Bij de andere is dit gelukkig wel het geval.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  23. #323

    Standaard

    Net even gekeken bij DOnald en ik heb gelukkig wel een nummer op mijn certificaat, nummer 140896.

  24. #324

    Standaard

    Eindelijk maar toch

    Mijn resterende 3 treasures zijn binnen, en.... alle drie met een mooi nummer! Hoefde slechts 10,64 aan de postbode bij te dokken. Kom maar op met de volgende wave!

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  25. #325

    Standaard

    Hier ook alles binnen!!!....ook kleine €11 erbij, maar wederom een mooie wave!!!

    Heeft iemand misschien een foute D van walt Disney bij het blik aan de voorkant/boven van Tomorrowland???

    Beetje vage zin, maar komt hier op neer dat de "D" heel en rond moet zijn en dat bij sommige deze onderbroken is. Ik heb een goed Tomorrowland in seal, maar wil deze ruilen tegen een foute!!!

    Ik hoor graag wie wil ruilen...
    Greetz,
    Toine

Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •