Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 679 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Is bij iedereen de D van Disney wel goed op het blik is namelijk ook niet bij iedereen! Op ultimatedisney is er iemand die de blauwe banden gemaakt heeft zodat je ze kan uitprinten, hij is te dowloaden op de link hieronder.

    http://members.home.nl/disneydvdinfo/WDT-Wave4Bands.zip

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Op ultimatedisney is er iemand die de blauwe banden gemaakt heeft zodat je ze kan uitprinten, hij is te dowloaden op de link hieronder.

    http://members.home.nl/disneydvdinfo/WDT-Wave4Bands.zip
    Heeft iemand misschien een adresje waar hij/zij deze banden op karton, vergelijkbaar met de eerdere series, kan laten drukken? Alle kosten worden uiteraard vergoed, inclusief een afronding naar boven.... :wink:

  3. #428

    Standaard

    Ik baal er wel van dat dinsey nu komt met wel een serie blikken.(februari 2005)
    nu kunnen we mickey 2 en donald 1 weer opnieuw aanschaffen MET blik. :x

    ze verkopen die blikken dus niet los.

    aan de andere kant, hebben mijn blikken uit de eerste serie eindelijk weer nut.

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Op ultimatedisney is er iemand die de blauwe banden gemaakt heeft zodat je ze kan uitprinten, hij is te dowloaden op de link hieronder.

    http://members.home.nl/disneydvdinfo/WDT-Wave4Bands.zip
    Heeft iemand misschien een adresje waar hij/zij deze banden op karton, vergelijkbaar met de eerdere series, kan laten drukken? Alle kosten worden uiteraard vergoed, inclusief een afronding naar boven.... :wink:
    Ik zou zeggen: probeer een copyshop!
    Lijkt mij dat ze dat daar wel kunnen.
    succ6!

  5. #430

    Standaard

    Vandaag The Mickey Mouse Club binnen gekregen. jammer van de blauwe band,maar ben er weer erg blij mee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #431

    Standaard

    echt balen van de band-loze treasures.....Mickey B&W 2 en Pluto staan nu toch een stuk minder mooi in de rij...


  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    echt balen van de band-loze treasures.....Mickey B&W 2 en Pluto staan nu toch een stuk minder mooi in de rij...
    Ik denk dat ik ze er allemaal maar af haal dan. Dan lijkt het tenminste nog op elkaar.
    Zit overigens nog steeds te wachten op mijn MM in B&W en Pluto

    Als je ergens op zit te wachten duurt het helemaal zo lang zeg. Elke dag weer trek ik de postbode haast van zijn fiets en als er zo'n pakketbus de straat in komt ren ik al gillend naar de deur. Helaas rijdt ie meestal door

  8. #433
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Heb ze gisteren binnen gekregen (Mickey in B/W 2 en Pluto 1)
    Weer prima spul en de verpakking is toch zo "cool" (om nu maar eens te vervallen in ordinair taalgebruik)

    Spijtig van de blauwe band die ontbreekt, maar dat is ondertussen al gefixed. Erger vind ik het feit dat de achterkant van de tins niet meer bedrukt is, maar men er simpelweg een kartonnetje lichtjes opgekleefd heeft.

    In ieder geval zijn de tins me de kleine meerprijs wel waard
    Ergst van al vind ik nog dat er in de US of A tientallen zoniet 100en mensen zijn die de tins zelf gewoon weggooien ... wanneer ik dat hoor is deze smiley toch van toepassing:

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    In ieder geval zijn de tins me de kleine meerprijs wel waard
    Ergst van al vind ik nog dat er in de US of A tientallen zoniet 100en mensen zijn die de tins zelf gewoon weggooien ... wanneer ik dat hoor is deze smiley toch van toepassing:
    Serieus?
    Waar lees je dat dan?

  10. #435

    Standaard

    Nou, hier in Nl zijn er ook mensen die ze alleen maar in de USA kopen voor het boekje en de tin gewoon boven in een doos op zolder zetten..
    All the real people are really not that real

  11. #436
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Nou, hier in Nl zijn er ook mensen die ze alleen maar in de USA kopen voor het boekje en de tin gewoon boven in een doos op zolder zetten..
    Da's minstens even erg
    Voor ieder van die mensen is er een fan teleurgesteld omdat hij geen tin heeft

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Serieus?
    Waar lees je dat dan?
    Onder andere of het Animation Show forum, verder heb ik het nogal op een paar plaatsen gelezen, al weet ik niet specifiek meer waar.

    Hieronder een quote van iemand die het doet (en waarvan ik de post kon terugvinden)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Gray
    I'm never going to sell my disney classis dvds........and the tins take up to much space.....so I've thrown them away.of course keeping the inside bit.........people who keep packaging obviously want to sell them in the future...........I also cut ty labels off....dxsmile.gif...............waiting in post for my pluto and mickey bw2 .....if Disney is willing to show the vault..........it is great news.....Warners will follow and others...Disney leads again!!
    Iemand reageerde daarop het volgende:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herman_the_german
    Man!!!! I can't believe you did that! I dislike the tins too, but instead I SOLD them, prices ranging from 10 to 16 dollars each depending on how the sets sold (they almost paid for my new treasures.)
    Remember, a lot of people did not get the tins (like with the Cosco set), or got them damaged.
    Ik vraag me dan steeds weer af: waarom koop je in godsnaam een Collectible Tin als je die toch doorverkoopt, wegsmijt of geen belang aan hecht :-S

    Ik zou zelf erg blij zijn mocht ik voor m'n Duitse Mickey in Living Colour en Silly Symphonies een originele tin weten te vinden ... kwestie dat ik indertijd geen R1 dvd's kon bestellen en ze nu eigenlijk wat misstaan in de collectie (en 100 euro of meer geven voor een originele R1 versie doe ik dus niet, gek ben ik namelijk nog niet)

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cooldown
    Nou, hier in Nl zijn er ook mensen die ze alleen maar in de USA kopen voor het boekje en de tin gewoon boven in een doos op zolder zetten..
    Da's minstens even erg
    Voor ieder van die mensen is er een fan teleurgesteld omdat hij geen tin heeft

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Serieus?
    Waar lees je dat dan?
    Onder andere of het Animation Show forum, verder heb ik het nogal op een paar plaatsen gelezen, al weet ik niet specifiek meer waar.

    Hieronder een quote van iemand die het doet (en waarvan ik de post kon terugvinden)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Gray
    I'm never going to sell my disney classis dvds........and the tins take up to much space.....so I've thrown them away.of course keeping the inside bit.........people who keep packaging obviously want to sell them in the future...........I also cut ty labels off....dxsmile.gif...............waiting in post for my pluto and mickey bw2 .....if Disney is willing to show the vault..........it is great news.....Warners will follow and others...Disney leads again!!
    Iemand reageerde daarop het volgende:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herman_the_german
    Man!!!! I can't believe you did that! I dislike the tins too, but instead I SOLD them, prices ranging from 10 to 16 dollars each depending on how the sets sold (they almost paid for my new treasures.)
    Remember, a lot of people did not get the tins (like with the Cosco set), or got them damaged.
    Ik vraag me dan steeds weer af: waarom koop je in godsnaam een Collectible Tin als je die toch doorverkoopt, wegsmijt of geen belang aan hecht :-S

    Ik zou zelf erg blij zijn mocht ik voor m'n Duitse Mickey in Living Colour en Silly Symphonies een originele tin weten te vinden ... kwestie dat ik indertijd geen R1 dvd's kon bestellen en ze nu eigenlijk wat misstaan in de collectie (en 100 euro of meer geven voor een originele R1 versie doe ik dus niet, gek ben ik namelijk nog niet)
    dat ben ik zeker met je eens. :wink:

    ik zit nu ook met de tweede wave van de nl uitgave ZONDER tin.

    nu heb ik wel de eerste 2 met tin en twee niet. nu geven ze aan dat ze volgend jaar februari wel weer met dezelfde komen maar met tin. kun je ze dus weer opnieuw aanschaffen

    de tins worden helaas niet los te koop aangeboden.

  13. #438

    Standaard

    Ik heb ze gisteren binnen gekregen, en 't ziet er weer top uit!
    Alleen jammer van de witte doos (ipv de zwarte.....)
    Vanavond maar eens effe gluren...
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  14. #439

    Standaard

    Ik heb ze ook ontvangen en ik vind het wel jammer dat ze de serie een beetje onrecht aandoen met die uitvoeringen. De band was wel sjiek maar ik mis hem niet echt, het losse karton op de achterkant; ach ik heb hem vastgeplakt. Maar wat ik echt heel fout vind zijn die witte hoesjes. Dat grijs ziet er niet uit op wit. Ik had de keepcases altijd los in de kast staan en de tins op een mooi plekje. Je krijgt namelijk zo snel gebruiksdeukjes met die dingen, maar dat witte staat voor geen meter naast dat zwarte. Bad Taste Disney! Verders topuitgaves natuurlijk :wink:

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Ik heb ze ook ontvangen en ik vind het wel jammer dat ze de serie een beetje onrecht aandoen met die uitvoeringen. De band was wel sjiek maar ik mis hem niet echt, het losse karton op de achterkant; ach ik heb hem vastgeplakt. Maar wat ik echt heel fout vind zijn die witte hoesjes. Dat grijs ziet er niet uit op wit. Ik had de keepcases altijd los in de kast staan en de tins op een mooi plekje. Je krijgt namelijk zo snel gebruiksdeukjes met die dingen, maar dat witte staat voor geen meter naast dat zwarte. Bad Taste Disney! Verders topuitgaves natuurlijk :wink:
    En aangezien ze dit formaat in europa niet gebruiken, kun je ze ook niet vervangen voor zwarte , maar inderdaad inhoudelijk zijn ze weer top!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Ik heb ze ook ontvangen en ik vind het wel jammer dat ze de serie een beetje onrecht aandoen met die uitvoeringen. De band was wel sjiek maar ik mis hem niet echt, het losse karton op de achterkant; ach ik heb hem vastgeplakt. Maar wat ik echt heel fout vind zijn die witte hoesjes. Dat grijs ziet er niet uit op wit. Ik had de keepcases altijd los in de kast staan en de tins op een mooi plekje. Je krijgt namelijk zo snel gebruiksdeukjes met die dingen, maar dat witte staat voor geen meter naast dat zwarte. Bad Taste Disney! Verders topuitgaves natuurlijk :wink:
    En aangezien ze dit formaat in europa niet gebruiken, kun je ze ook niet vervangen voor zwarte , maar inderdaad inhoudelijk zijn ze weer top!
    Het is inderdaad erg lelijk, maar je kan overwegen om de hoesjes te wisselen met andere R1-dubbelaars. Ik heb bv. zelf er één van Bruce Springsteen staan. Eventueel koop je bij een volgende bestelling een paar hele goedkope dubbelaars. Je collectie blijft dan in ieder geval mooi op kleur.

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  17. #442

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hhoorn
    mooi
    Ga je nog wat meer zeggen dan alleen maar mooi? Je hebt nu 3 posts waarvan 2 met alleen het woord mooi.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Gelukkig heb ik de "documentary" Treasures niet meer in m'n collectie. Wel mooi als uitvoering, maar ik zal ze nooit meer bekijken.
    Overweeg ook om m'n andere R1 treasures weg te doen, voor de gewone simpele R2 NL uitvoering. Neemt tenminste minder ruimte in beslag en je hoeft je geen zorgen te maken om het tinnen blik.
    Das toch zonde? Juist de docu Treasures zijn de moeite waard. En dan vooral Disneyland USA
    All the real people are really not that real

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Gelukkig heb ik de "documentary" Treasures niet meer in m'n collectie. Wel mooi als uitvoering, maar ik zal ze nooit meer bekijken.
    Overweeg ook om m'n andere R1 treasures weg te doen, voor de gewone simpele R2 NL uitvoering. Neemt tenminste minder ruimte in beslag en je hoeft je geen zorgen te maken om het tinnen blik.
    als je idd beslist die R1 weg te doen, laat t me dan weten dan neem ik ze waarschijnlijk van je over
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #446

    Standaard

    Heb 1 keer de tins mogen bekijken bij Coen en inmiddels is het zover dat ik hier thuis op de plank 11 van de 14 heb staan en dat de 3 tins die ik nog mis deze maand ook nog binnenkomen. Bij elkaar getelt een leuke verzameling zo!

    Inhoudelijk zijn ze stuk voor stuk geweldig. Goede kwaliteit en volledig! De DVD van Tomorrowland laat Disney van een hele andere kant zien, en is daarom ook heel bijzonder.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  22. #447

    Standaard

    Iemand al de aankondiging van de nieuwe wave gezien?

    1. The Chronological Donald: Volume 2 2005 WD Treasures Walt Disney Treasures tin probable for Wave 5 (Dec. 2005)
    Second volume of Donald Duck cartoon shorts, from 1942 - ?
    2. True Life Adventures 2005 WD Treasures Walt Disney Treasures tin probable for Wave 5 (Dec. 2005)
    3. 50 Assorted Treasures Set 2005 WD Treasures containing "Donald in Mathmagic Land" and "Ben & Me" programs;
    Limited Edition Walt Disney Treasures Tin expected in future wave

    Of de derde box in wave 5 zit (en zo nee, waarom dan niet!) is mij niet bekend, maar vooral Donald Duck V2 is natuurlijk super!!

  23. #448

    Standaard

    klinkt weer goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bert Schaapsmeerders
    Iemand al de aankondiging van de nieuwe wave gezien?

    1. The Chronological Donald: Volume 2 2005 WD Treasures Walt Disney Treasures tin probable for Wave 5 (Dec. 2005)
    Second volume of Donald Duck cartoon shorts, from 1942 - ?
    2. True Life Adventures 2005 WD Treasures Walt Disney Treasures tin probable for Wave 5 (Dec. 2005)
    3. 50 Assorted Treasures Set 2005 WD Treasures containing "Donald in Mathmagic Land" and "Ben & Me" programs;
    Limited Edition Walt Disney Treasures Tin expected in future wave

    Of de derde box in wave 5 zit (en zo nee, waarom dan niet!) is mij niet bekend, maar vooral Donald Duck V2 is natuurlijk super!!
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  24. #449

    Standaard

    Goed nieuws. Ga gelijk kijken of ik ze kan pre-orderen!

  25. #450

    Standaard

    Waar heb je deze info gezien? Volgens mij is er officieel nog niks bekend over de nieuwe treasures.

Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •