Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 679 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Dat is slecht nieuws inderdaad. Had zeker op die filmpjes van Donald nog wel gerekend.

  2. #577

    Standaard

    Hetzelfde als de Nederlandse serie van de treasures, die is bij de eerste serie van chronological donald al gestopt... :x

  3. #578

    Standaard

    Dramatisch nieuws van Disney. Ik hoop toch echt dat ze Donald afronden. Daar moeten nog minstens 2 sets van uitkomen. Als het goed is zijn er nog zo'n 50 donald shorts te verkopen. Als ze dit niet doen vind ik het een hele schandalige zaak.

  4. #579

    Standaard

    die zullen ooit nog wel eens uitkomen (in Amerika, hier geloof ik er al lang niet meer in).
    misschien is dit gewoon een tijdelijke stop. als er veel vraag naar is, dan zullen ze binnen enkele jaren de overige treasures wel op de markt brengen

  5. #580

    Standaard

    Willen die lui geen geld verdienen
    De serie verkoopt toch goed neem ik aan?

    Het typische is dat ze de oude dingen waarmee ze groot zijn geworden vernaggelen en in plaats daarvan troep als Jungle Book 2, Lilo & Stich 3 etc etc uitbrengen.....

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Willen die lui geen geld verdienen
    De serie verkoopt toch goed neem ik aan?

    Het typische is dat ze de oude dingen waarmee ze groot zijn geworden vernaggelen en in plaats daarvan troep als Jungle Book 2, Lilo & Stich 3 etc etc uitbrengen.....
    restauratiewerk kost geld...hoe goedkoper hoe beter...fast and big bucks... :x

  7. #582

    Standaard

    Aan de andere kant... hoe betrouwbaar is de bron, een quote van een man die claimt dat maltin die stelling aan hem gemailed heeft. Ikheb nog hoop

  8. #583

    Standaard

    Kan mijn ogen bijna niet geloven, ik hoop er zelf ook nog stevig op dat dit gewoon geruchten zijn maar vrees het ergste voor deze unieke reeks. Heel bizar dit van Disney, mocht het zo zijn en om motieven kan men alleen maar gissen
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Kan mijn ogen bijna niet geloven, ik hoop er zelf ook nog stevig op dat dit gewoon geruchten zijn maar vrees het ergste voor deze unieke reeks. Heel bizar dit van Disney, mocht het zo zijn en om motieven kan men alleen maar gissen
    Geld besparing...wat anders? het gaat al langere tijd niet zo heel erg goed met disney!

    Alhoewel ze met de pirates of the caribbean serie wel weer aardig wat geld in het laatje zien verdwijnen. :wink:

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Kan mijn ogen bijna niet geloven, ik hoop er zelf ook nog stevig op dat dit gewoon geruchten zijn maar vrees het ergste voor deze unieke reeks. Heel bizar dit van Disney, mocht het zo zijn en om motieven kan men alleen maar gissen
    Geld besparing...wat anders? het gaat al langere tijd niet zo heel erg goed met disney!

    Alhoewel ze met de pirates of the caribbean serie wel weer aardig wat geld in het laatje zien verdwijnen. :wink:
    Ja dat zou dan inderdaad de reden moeten zijn, ik ging er echter vanuit dat de Treasure serie vrij populair was onder de Amerikanen. Misschien dat de winst prognose gewoon te hoog lag en niet waar werd gemaakt of Maltin vroeg teveel voor de commentaren
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Kan mijn ogen bijna niet geloven, ik hoop er zelf ook nog stevig op dat dit gewoon geruchten zijn maar vrees het ergste voor deze unieke reeks. Heel bizar dit van Disney, mocht het zo zijn en om motieven kan men alleen maar gissen
    Geld besparing...wat anders? het gaat al langere tijd niet zo heel erg goed met disney!

    Alhoewel ze met de pirates of the caribbean serie wel weer aardig wat geld in het laatje zien verdwijnen. :wink:
    Ja dat zou dan inderdaad de reden moeten zijn, ik ging er echter vanuit dat de Treasure serie vrij populair was onder de Amerikanen. Misschien dat de winst prognose gewoon te hoog lag en niet waar werd gemaakt of Maltin vroeg teveel voor de commentaren
    Tja in nederland liep de serie schijnbaar ook niet zo goed, vandaar dat de nederlandse serie ook zo abrupt gestopt is. :x

    Zit je mooi met een halve collectie.

  12. #587

    Standaard

    Als ze meer willen verdienen eraan, moeten ze er meer maken.
    Ze zijn vrijwel allemaal uitverkocht steeds dus daaraan kan het niet liggen. Vooral de cartoons zijn erg populair en probeer nu nog maar eens een Goofy te vinden.

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Als ze meer willen verdienen eraan, moeten ze er meer maken.
    Ze zijn vrijwel allemaal uitverkocht steeds dus daaraan kan het niet liggen. Vooral de cartoons zijn erg populair en probeer nu nog maar eens een Goofy te vinden.
    In nederland zijn ze niet eens aan goofy toegekomen hoor...

    Deze serie is hier echt abrupt gestopt tot mijn grote spijt.

  14. #589

    Standaard

    Had er ook graag meer gezien, ook in Nederland, maar met Disney weet je het maar nooit.

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Kan mijn ogen bijna niet geloven, ik hoop er zelf ook nog stevig op dat dit gewoon geruchten zijn maar vrees het ergste voor deze unieke reeks. Heel bizar dit van Disney, mocht het zo zijn en om motieven kan men alleen maar gissen
    Geld besparing...wat anders? het gaat al langere tijd niet zo heel erg goed met disney!

    Alhoewel ze met de pirates of the caribbean serie wel weer aardig wat geld in het laatje zien verdwijnen. :wink:
    Ja dat zou dan inderdaad de reden moeten zijn, ik ging er echter vanuit dat de Treasure serie vrij populair was onder de Amerikanen. Misschien dat de winst prognose gewoon te hoog lag en niet waar werd gemaakt of Maltin vroeg teveel voor de commentaren
    Als dat de reden is dan mogen ze dat onderdeel van mij wel schrappen... , het gaat mij toch primair om de filmpjes.
    Maar de reden zal wel weer gewoon geld zijn.
    Maar ik baal in elk geval echt als een stekker dat ik nu op zijn minst de Donald Duck reeks niet kan afmaken...

    Waarschijnlijk knallen ze alle filmpjes nu opnieuw op dvd in de "legacy reeks", maar uiteraard niet chronologisch zodat je weer meer (lees: dubbel) moet kopen om je collectie compleet te maken... (denk ik..)
    Typisch het Disney concern dat wel, maar nog steeds een schande.


    (heb trouwens mijn bestelling van wave 6 ook nog steeds niet binnen..., fijn die douane )
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Als ze meer willen verdienen eraan, moeten ze er meer maken.
    Ze zijn vrijwel allemaal uitverkocht steeds dus daaraan kan het niet liggen. Vooral de cartoons zijn erg populair en probeer nu nog maar eens een Goofy te vinden.
    In nederland zijn ze niet eens aan goofy toegekomen hoor...

    Deze serie is hier echt abrupt gestopt tot mijn grote spijt.
    Dat weet ik maar daar had ik het ook niet over. Die Treasures in Nederland heb ik nooit serieus genomen, zeker niet met die lelijke, lompe tins die ze hier hadden. Ook is dit de overige regio's sectie van het forum.
    Wat ik wil zeggen is dat een smoes zoals we verdienen niet genoeg eraan nergens op slaat want dan hadden ze gewoon meer van die dingen moeten uitbrengen en niet exclusief laten op 125.000 ofzo. Leuk voor de mensen die ze hebben weten te bemachtigen maar als dat de reden is dat ze niet meer komen dan mogen er van mij best meer uitgebracht worden van één uitgave.
    Boeit me sowieso niet hoeveel er van zijn, als ik er maar één heb. Dit soort uitgaven moeten ook voor iedereen verkrijgbaar zijn, dit zijn klassiekers die geen enkele collectie misstaan.

  17. #592
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Oke manne, geen paniek meer, de treasures gaan gewoon door, dit vond ik net op de 'digital bits'

    I've got GREAT news for you Disney fans. I've just confirmed this morning with Buena Vista Home Entertainment that their much loved Walt Disney Treasures line of DVDs has NOT been cancelled. In fact, I'm told that at least a couple more waves of releases in the line are planned, with the next due in time for the holidays this year. We'll post additional details as they become available, but rest assured this news comes straight from the studio and it's the real deal. So there you go, folks!

  18. #593

  19. #594

    Standaard

    Nee, GREAT nieuws .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #595

    Standaard

    gelukkig zeg. ik was echt bang dat het over was. zou zonde zijn van de reeks. Donald en goofy etc zijn nog niet helemaal compleet heb ik het idee.

    top nieuws!
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #596

  22. #597

    Standaard

    Top nieuws!!!
    Nu nog wel even mijn dvdtjes binnenkrijgen van de laatste wave
    Edit: inmiddels zijn ze binnen.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  23. #598

    Standaard

    las net op ultimate disney dat er in disc 1 van "more S.S." een foutje is geslopen.

    De originele "title cards"( weet even geen mooi nederlands woord hiervoor) die volgens het persbericht en L. maltin zouden zijn nagemaakt voor deze dvd, zijn niet op de schijf gezet.
    ook schijnen er 2 filmpjes "verkort" op de dvd zijn gekomen, terwijl dit onverkort had moeten zijn.

    in amerika is inmiddels een omruilaktie aan de gang.
    Gelijk mijn dvd bekeken, en mij stoort het verder niet.
    Alle filmpjes staan er verder goed op, en alles speelt in elk geval.
    ik heb verder ook geen idee of de omruilaktie ook buiten de VS /Canada geldt (ik denk stiekem van niet....)
    voor mensen die het toch willen proberen: http://disney.go.com/disneyvideos/disneytreasures/ (even met de muis over de afbeelding van More S.S. scrollen en je kunt alle details lezen)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Vandaag alle 4 binnengekregen.....bijna 3 weken nadat ze verzonden waren (amazon.com).
    Ook hebben de douaneratjes er een extraatje bijgedaan: rekening van € 25.

    Maar goed....dat mag de pret niet drukken.
    Dat scheelt trouwens nogal....
    Ik was inderdaad ook aan de beurt, maar moest voor 1 dvd minder (Hardy Boys had ik niet besteld) "maar" € 15,75 betalen.
    Beetje jammer blijft het wel, maar ik ben zooooooooooo blij dat ik ze eindelijk heb!!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  25. #600
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Vandaag alle 4 binnengekregen.....bijna 3 weken nadat ze verzonden waren (amazon.com).
    Ook hebben de douaneratjes er een extraatje bijgedaan: rekening van € 25.

    Maar goed....dat mag de pret niet drukken.
    Dat scheelt trouwens nogal....
    Ik was inderdaad ook aan de beurt, maar moest voor 1 dvd minder (Hardy Boys had ik niet besteld) "maar" € 15,75 betalen.
    Beetje jammer blijft het wel, maar ik ben zooooooooooo blij dat ik ze eindelijk heb!!
    Shit ik ook al, 11 euro vandaag voor 2 treasures ....

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •