Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 679 worden weergegeven.
  1. #51
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    4 treasures in de pre-order bij dvdpacific per stuk voor $22,87, dat is omgerekend €18,89

  2. #52

    Standaard

    Dat is inderdaad het leuke aan deze releases: echt duur zijn ze niet nee. Nu nog geen 20 euro ps en als je ze over een x aantal maanden/jaren verkoopt kun je er weer duidelijk meer voor vangen. Was laatst weer eentje verkocht voor 60 euro geloof ik? (hier op het forum?)

  3. #53
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is inderdaad het leuke aan deze releases: echt duur zijn ze niet nee. Nu nog geen 20 euro ps en als je ze over een x aantal maanden/jaren verkoopt kun je er weer duidelijk meer voor vangen. Was laatst weer eentje verkocht voor 60 euro geloof ik? (hier op het forum?)
    idd, de eerste koper zit nu lekker in zijn vuistje te lachen met zijn dik 40 euro winst

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is inderdaad het leuke aan deze releases: echt duur zijn ze niet nee. Nu nog geen 20 euro ps en als je ze over een x aantal maanden/jaren verkoopt kun je er weer duidelijk meer voor vangen. Was laatst weer eentje verkocht voor 60 euro geloof ik? (hier op het forum?)
    idd, de eerste koper zit nu lekker in zijn vuistje te lachen met zijn dik 40 euro winst
    Is allemaal maar betrekkelijk. Wat is 40 euro nu eigenlijk op een jaarsalaris. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #55
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is inderdaad het leuke aan deze releases: echt duur zijn ze niet nee. Nu nog geen 20 euro ps en als je ze over een x aantal maanden/jaren verkoopt kun je er weer duidelijk meer voor vangen. Was laatst weer eentje verkocht voor 60 euro geloof ik? (hier op het forum?)
    idd, de eerste koper zit nu lekker in zijn vuistje te lachen met zijn dik 40 euro winst
    Is allemaal maar betrekkelijk. Wat is 40 euro nu eigenlijk op een jaarsalaris. :wink:
    nou bij mij behoorlijk student en momenteel werkeloos. haha

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dat is inderdaad het leuke aan deze releases: echt duur zijn ze niet nee. Nu nog geen 20 euro ps en als je ze over een x aantal maanden/jaren verkoopt kun je er weer duidelijk meer voor vangen. Was laatst weer eentje verkocht voor 60 euro geloof ik? (hier op het forum?)
    idd, de eerste koper zit nu lekker in zijn vuistje te lachen met zijn dik 40 euro winst
    Is allemaal maar betrekkelijk. Wat is 40 euro nu eigenlijk op een jaarsalaris. :wink:
    nou bij mij behoorlijk student en momenteel werkeloos. haha
    In dat geval had je niet eens geld om 'm in de eerste plaats te kopen. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #57
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="Edwin V"]
    shht! , daarom heb ik hem ook nog niet besteld ik wil ze wel maar ik heb het geld niet

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Ik zou ze dan inderdaad bij amazon bestellen! alhoewel MM in BW volgens mij daar ook al out of stock is. je kunt ze eventueel ook nog hier

    https://www.enterprisesdvd.com/searc...search_region=

    bestellen, maar dan zijn ze wel aan de prijzige kant...
    Maar de Treasure serie is echt heel erg goed en leuk om te hebben, al is het alleen maar om het jeugdsentiment.

    Succes!
    Ik denk niet dat Play ze nog binnenkrijgt...
    Groetjes Karen
    Dus als ik het goed begrijp, kan ik die oude via die link nog steeds krijgen??
    Turn around and feel the vibe.....

  9. #59

    Standaard

    Availlable on order staat erbij
    Daarom heb ik beetje mijn twijfels of die nog wel te pakken te krijgen zijn. Zoja moet ik toch eens hard gaan nadenken

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Availlable on order staat erbij
    Daarom heb ik beetje mijn twijfels of die nog wel te pakken te krijgen zijn. Zoja moet ik toch eens hard gaan nadenken
    Dat heb ik dus ook.....
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #61

    Standaard

    Wanneer kan je deze Walt Disney Treasures DVD's in Nederland kopen? Of komen ze niet naar Nederland?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DmC
    Wanneer kan je deze Walt Disney Treasures DVD's in Nederland kopen? Of komen ze niet naar Nederland?
    Begin juni worden er twee DVD's uitgebracht: Silly Symphonies en Mickey in Living Color. De DVD's gaan zo'n 15 euro kosten (zie pricewatch).

  13. #63
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DmC
    Wanneer kan je deze Walt Disney Treasures DVD's in Nederland kopen? Of komen ze niet naar Nederland?
    Begin juni worden er twee DVD's uitgebracht: Silly Symphonies en Mickey in Living Color. De DVD's gaan zo'n 15 euro kosten (zie pricewatch).
    Dat is als het er ooit van komt natuurlijk ... deze zijn inmiddels al zoveel uitgestelt dat ik er maar niet meer op zou hopen

  14. #64

    Standaard

    Prijsverlaging bij soon, dus allemaal maar weer even aan de slag.

  15. #65

    Standaard

    Behind the Scenes at the Walt Disney Studio nu te bestellen @ Amazon Ca

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Prijsverlaging bij soon, dus allemaal maar weer even aan de slag.
    Ik zie nu 2 prijzen. In mijn box 30dollar zoveel en als je gewoon besteld op dit moment zijn ze 25dollar. Welke moet ik nou weer aanhouden bij dvdsoon? Die wisselen nogal eens van prijs.... Maar gewoon opnieuw bestellen en dan mijn huidige orders cancellen? Scheelt met 4 dvd's toch weer een 20dollar....

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Prijsverlaging bij soon, dus allemaal maar weer even aan de slag.
    Ik zie nu 2 prijzen. In mijn box 30dollar zoveel en als je gewoon besteld op dit moment zijn ze 25dollar. Welke moet ik nou weer aanhouden bij dvdsoon? Die wisselen nogal eens van prijs.... Maar gewoon opnieuw bestellen en dan mijn huidige orders cancellen? Scheelt met 4 dvd's toch weer een 20dollar....
    Je orders cancellen en alles opnieuw bestellen.

  18. #68

    Standaard

    Dan doe ik het toch even net andersom als je het niet erg vindt
    De kans dat ik wel kan orderen en niet kan bestellen loop ik liever niet

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Dan doe ik het toch even net andersom als je het niet erg vindt
    De kans dat ik wel kan orderen en niet kan bestellen loop ik liever niet
    Neem aan dat je bedoelt wel kan cancellen.

    Kan natuurlijk ook, maar door eerst te cancellen krijg je een tegoed, dat je vervolgens weer kunt gebruiken. Doe je het andersom, dan hou je dus een groot tegoed over. Volgens mij kun je dat ook weer op je creditcard laten storten, maar het is wel erg omslachtig.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Prijsverlaging bij soon, dus allemaal maar weer even aan de slag.
    Nog steeds niet onder de 23,98 waarvoor ik ze heb gepreordered. Maar ik zit erover te denken om ze misschien toch te cancelen en opnieuw te bestellen...

    Waarom??? Omdat ik nu de 4 Disney's in 1 order heb -> Douane!
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DmC
    Wanneer kan je deze Walt Disney Treasures DVD's in Nederland kopen? Of komen ze niet naar Nederland?
    Begin juni worden er twee DVD's uitgebracht: Silly Symphonies en Mickey in Living Color. De DVD's gaan zo'n 15 euro kosten (zie pricewatch).
    en in september krijgen we Mickey mouse in living colour, en The chronological Donald. De rest zal ook nog wel volgen, denk ik. Dit klinkt in iedergeval al goed. Ik durfde er eigenlijk niet eens meer rekening mee te houden dat er regio 2 versie's van zouden komen. ben dus echt blij
    I am a freak, and I am proud of it:)

  22. #72

    Standaard

    Ik wil nu wel eens weten of ze Tin zijn of niet potverdrie

  23. #73
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik wil nu wel eens weten of ze Tin zijn of niet potverdrie
    Nee, ze zijn het in het Uk niet, ze zijn het in Duitsland niet (en die versie heb ik hier al meer dan een maand staan) en ze zullen het hier niet zijn.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Nee, ze zijn het in het Uk niet, ze zijn het in Duitsland niet (en die versie heb ik hier al meer dan een maand staan) en ze zullen het hier niet zijn.
    Dan weten ze het bij Disney zelf ook niet...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Disneyinfo.nl
    Bedankt voor uw e-mail aan Buena Vista Home Entertainment.

    De Walt Disney Treasures Mickey Mouse in Living Coulor en Silly Symphonies zullen vanaf 2 juli ook in Nederland met die speciale verpakking in tin verkrijgbaar zijn maar dit dan ook in beperkte oplage.

    We hopen dat uw vraag hiermee beantwoord is. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Disney Servicelijn

    Telefoon: 0900-2022 778 (10 cpm)

    E-mail : info@disneyservice.nl

    Website : www.disney.nl

    Onze openingstijden zijn: maandag-vrijdag, 09:00-17:30 uur.

    Wij zijn gesloten op zaterdagen en zon- en feestdagen

  25. #75
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Dan weten ze het bij Disney zelf ook niet...
    Ik moet het zo gaan denken, want ik informeerde een tijdje geleden zelf al eens en toen werd er mij uitdrukkelijk gezegd dat de Benelux uitgave NIET in een tin-verpakking zou zitten, zelfs niet in een beperkte oplage.

    Nu ja, zo zijn we Buena Vista wel gewoon hé ... één grote warboel.

Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •