Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 679 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Nu ja, zo zijn we Buena Vista wel gewoon hé ... één grote warboel.
    Tja, dat klopt. Ik wacht wel af. De tin-verpakking vind ik niet zo belangrijk, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.

  2. #77

    Standaard

    Behoorlijk irritant bij soon, de prijs is nu weer verhoogd, dus het blijft opletten.

  3. #78

    Standaard

    Ik weet niet of het hier als eens werd vermeldt, maar hoeveel waves komen er eigenlijk nog?

  4. #79
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ik denk dat er toch minimum een 10-tal waves nodig zouden zijn om alle shorts op DVD te kunnen uitbrengen. Ik hoop dus van ganser harte dat het uiteindelijk om een volledige collectie zal gaan en niet een uitgebreidde best off.

    Hopelijk kunnen we bij één van de volgende waves dus nog een Silly Symphonies Vol. 2 verwachten ...

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ik denk dat er toch minimum een 10-tal waves nodig zouden zijn om alle shorts op DVD te kunnen uitbrengen. Ik hoop dus van ganser harte dat het uiteindelijk om een volledige collectie zal gaan en niet een uitgebreidde best off.

    Hopelijk kunnen we bij één van de volgende waves dus nog een Silly Symphonies Vol. 2 verwachten ...
    Vorig jaar heb ik hierover een antwoord gekregen van Leonard Maltin zelf. Hij heeft toen aangegeven graag de gaten op te vullen bij de Silly Symphonies. Het een en ander zou voornamelijk afhangen van de populariteit van de serie (en dat zit volgens mij wel goed ).
    Ook zou er een Treasure set met de Alice Comedies in de pijplijn zitten.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #81
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Mja dat was ik nou nog effe vergeten ... indien men dergelijke dingen ook wil gaan releasen en de serie dus uitbreiden naar klassieke Disney producties (waartoe de Davy Crockett treasure dan ook al behoorde) dan kan je bij dat aantal denk ik nog gerust een aantal waves bijtellen.

    Materiaal zat om op DVD te releasen me dunkt

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Materiaal zat om op DVD te releasen me dunkt
    Dat lijkt mij ook. Alles bij elkaar heeft Disney zo'n 550 cartoons uitgebracht (en ik weet dat mijn lijstje zelfs niet eens helemaal compleet is, hoewel het er niet ver vanaf ligt :P ).
    Daarnaast is er natuurlijk het educatieve materiaal dat Disney voornamelijk in de jaren '40 en '50 heeft gemaakt en de shorts (de filmpjes die langer zijn dan een cartoon, maar korter dan een full-length feature), zoals Donald in Mathmagic Land, The Prince and the Pauper, Mickey and the Beanstalk (uit mijn hoofd gezegd komt die overigens op MM in Living Color 2 komt te staan!).
    Verder lijken de oude afleveringen uit de Disneyland televisieserie ook een rode draad door de hele Treasures-reeks te vormen: zie "Disneyland USA" en "Davy Crockett" in wave 1, "Behind the scenes" in wave 2 en dadelijk in wave 3 "Walt Disney's Tomorrowland".
    Al met al inderdaad voldoende materiaal. Nu nog wachten op de Truelife Adventures en de Peoples And Places films...... Volgens Leonard Maltin komen die echter niet in de Treasures reeks uit. De eerste worden momenteel echter wel gerestaureerd voor release op DVD
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #83
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Nu nog wachten op de Truelife Adventures en de Peoples And Places films...... Volgens Leonard Maltin komen die echter niet in de Treasures reeks uit. De eerste worden momenteel echter wel gerestaureerd voor release op DVD
    Dat ze er aan komen dat vind ik het belangrijkste ! Want dat zijn toch echt wel stuk voor stuk pareltjes volgens mij ...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Nu nog wachten op de Truelife Adventures en de Peoples And Places films...... Volgens Leonard Maltin komen die echter niet in de Treasures reeks uit. De eerste worden momenteel echter wel gerestaureerd voor release op DVD
    Dat ze er aan komen dat vind ik het belangrijkste ! Want dat zijn toch echt wel stuk voor stuk pareltjes volgens mij ...
    Ik heb in het verleden een enkele Truelife Adventure mogen aanschouwen. Dat zijn echt hele mooie natuurfilms!! In DisneyWorld Florida (en wellicht ook in de andere parken) worden nog steeds stukken van deze films vertoond.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  10. #85
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Nu nog wachten op de Truelife Adventures en de Peoples And Places films...... Volgens Leonard Maltin komen die echter niet in de Treasures reeks uit. De eerste worden momenteel echter wel gerestaureerd voor release op DVD
    Dat ze er aan komen dat vind ik het belangrijkste ! Want dat zijn toch echt wel stuk voor stuk pareltjes volgens mij ...
    Ik heb in het verleden een enkele Truelife Adventure mogen aanschouwen. Dat zijn echt hele mooie natuurfilms!! In DisneyWorld Florida (en wellicht ook in de andere parken) worden nog steeds stukken van deze films vertoond.
    Zelf heb ik daar heel lang geleden toch een paar van gezien, op 16 mm / 8 mm band ... vraag me niet hoe we daar hier thuis aanraakten, maar indrukwekkend was het in ieder geval wel !

  11. #86

    Standaard

    Even een vraagje over de verscheping:
    Kreeg net emailtje in mijn box dat er 1 dvd verzonden is uit een bestelling waar 4 dvd's inzitten.
    Klopt dat? Ik had bij dvdsoon alle 4 de komende Treasures besteld, en in de email stond alleen de bevestiging verscheping van Tomorrowland?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Even een vraagje over de verscheping:
    Kreeg net emailtje in mijn box dat er 1 dvd verzonden is uit een bestelling waar 4 dvd's inzitten.
    Klopt dat? Ik had bij dvdsoon alle 4 de komende Treasures besteld, en in de email stond alleen de bevestiging verscheping van Tomorrowland?
    Bij mij is ook alleen die nog maar verscheept.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Even een vraagje over de verscheping:
    Kreeg net emailtje in mijn box dat er 1 dvd verzonden is uit een bestelling waar 4 dvd's inzitten.
    Klopt dat? Ik had bij dvdsoon alle 4 de komende Treasures besteld, en in de email stond alleen de bevestiging verscheping van Tomorrowland?
    Bij mij is ook alleen die nog maar verscheept.
    bij mij ook.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #89

    Standaard

    Volgens mij komen die andere pas de 18e uit. Zo staat het tenminste op PLayUsa.

  15. #90

    Standaard

    Worden de dvd's bij dvdsoon in aparte pakketjes verzonden? (net als bij cdwow en play)

  16. #91
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Black
    Worden de dvd's bij dvdsoon in aparte pakketjes verzonden? (net als bij cdwow en play)
    zolang je niet appart besteld niet volgens mij, dan wordt het in 1 pakketje gegooid. mocht je de pakket optie aangestreept hebben ( heb ik overgens wel gedaan vanwege de kwetsbaarheid van de tinnen doosjes)

    mocht ik het fout hebben, moet iemand me maar verbeteren

  17. #92

    Standaard

    Dus al ik drie keer apart de checkout functie zou gebruiken zouden alle 3 bestelde pre-order dvd's apart verzonden worden. Kunnen meer mensen dit bevestigen?

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Black
    Dus al ik drie keer apart de checkout functie zou gebruiken zouden alle 3 bestelde pre-order dvd's apart verzonden worden. Kunnen meer mensen dit bevestigen?
    ja, klopt helemaal!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #94

    Standaard

    Bij play staat de R2 versie al op de site.
    deze is zo te zien helaas niet in een tinnen blik!

    op de site van dvd-home.nl staat in het rood er wel bij dat de nederlandse uitvoering in een tinnen blik zou uitkomen!


    oooooppppppssssss,
    zo te zien heeft frank mijn vraag al beantwoord!

  20. #95

    Standaard

    Nou, we zullen zien, nog even afwachten !
    Mijn vrouw is van plan om deze aan haar Disneycollectie toe te voegen !

  21. #96

    Standaard

    Het gekke is: ik heb ze alle 4 in 1 bestelling staan, dus theoretisch ook als 1 verscheping. En toch wachten ze niet met die ene tot de rest ook uitgekomen is? Grappig

  22. #97

    Standaard

    Heb besteld bij Amazon.ca en daar staat de order (met alle 4 de Treasures) nu op "Shipping soon". Dus ze komen er alle 4 aan bij mij :P
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Heb besteld bij Amazon.ca en daar staat de order (met alle 4 de Treasures) nu op "Shipping soon". Dus ze komen er alle 4 aan bij mij :P
    maak je niet TE blij...bij heeft een order ook wel eens 4 weken op shipping soon gestaan....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #99
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Heb besteld bij Amazon.ca en daar staat de order (met alle 4 de Treasures) nu op "Shipping soon". Dus ze komen er alle 4 aan bij mij :P
    maak je niet TE blij...bij heeft een order ook wel eens 4 weken op shipping soon gestaan....

  25. #100

    Standaard

    Hmm, ik wil er graag eentje van deze serie hebben en zit te twijfelen tussen:

    - The Chronological Donald, Volume 1 (1934 - 1941)
    - Mickey Mouse in Black and White (1928)
    - Silly Symphonies (1934)

    Welke zouden jullie aanraden?

Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •