Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 679 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Zojuist een mailtje binnengekregen van Amazo.ca: alle 4 de Treasures zijn verzonden
    Nog een weekje of zo (mits de douane meewerkt natuurlijk) dan kan ik ze in mijn handen houden :P
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  2. #127

    Standaard

    Ja klopt, ik kreeg ook een berichtje dat ze verzonden zijn.
    Nu nog even een beetje geduld na dat lange wachten.

    groetjes,
    Dewo

  3. #128

    Standaard

    bij amazon.com zijn de eerste drie ook verzonden nu nog on the front lines
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  4. #129

    Standaard

    Nog steeds nix van PlayUsa....die zullen em pas versturen vrees ik op de 18e.....
    Iemand anders al wel wat van PlayUsa gehoord?

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door michelvanduivenbode
    bij amazon.com zijn de eerste drie ook verzonden nu nog on the front lines
    Vreemd trouwens dat Amazon.com nog niet "On the front lines" kan versturen, terwijl mijn zending van Amazon.ca alle 4 de treasures bevat, dus ook "On the front lines"
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #131

    Standaard

    Shipping Soon staat er bij mij bij amazon.com. Niks over een item die er niet bij zou zitten of zo...alle 4 in 1 keer...lijkt mij
    Greetz,
    Toine

  7. #132

    Standaard

    Walt's Tomorrowland al binnen, de overige 3 staan nu op 'packaging' bij DVDSoon.

  8. #133

    Standaard

    Ok....
    heb ze alle 4 nu ook bij DVDsoon besteld en alle 4 staan ze al op packing.
    Betekent (lijkt mij) dat er ook 4 verzonden gaan worden.
    Disney Treasures zijn allesbehalve cool als je ze nog niet hebt: bij iedere wave zit ik weer in de stress: deze MOET ik hebben....

    Om met Darth Vader's woorden te spreken: I want those Treasures...Not excuses....

    t zou niet de eerste keer zijn dat PlayUsa me n**it: destijds Lion King Box besteld; en die hebben ze NOOIT binnengekregen! Is zomaar van de site afgehaald....gelukkig zijn er meerdere sites, dus ik heb em wel 8)

    bij PlayUsa laat ik ze maar staan; daar heb ik ze 9 maanden geleden besteld....ik cancel ze pas als Soon ze ECHT verzonden heeft. En als t dan niet meer gaat en ik ze 2x krijg; dan is er de TKA thread nog :wink:

  9. #134

    Standaard

    ik heb ze bij amazon allemaal alleen per stuk als gift laten verzenden drie zijn er al verzonden en on the front lines staat nu ala shipping soon
    dus hopelijk heel snel.....
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  10. #135

    Standaard

    Ik heb ze ook bij PlayUsa besteld al maanden geleden en ook nog niks gehoord. Staan nog op pre-order, maar ze komen ook pas de 18e uit officeel dus niet zo stressen Duke :wink:

  11. #136

    Standaard

    amazon.com heeft ze a4 in 1x nu verstuurd....Ffies afwchten dus...

  12. #137

    Standaard

    Dit nieuws heb ik overgenomen van een ander forum :wink: :


    Anyone interested in knowing what you can look forward to for Walt Disney Treasures, Wave 4? Well, following a special screening last night in Hollywood of short films from the forthcoming Walt Disney Treasures: On the Front Lines collection, animation historian Jerry Beck and Dave Bossert, the producer of the On the Front Lines DVD, held a Q&A session with members of the audience.

    They revealed that the next batch of titles in the series will include True Life Adventures, Mickey Mouse in Black and White: Volume 2, a Pluto collection, and a Mickey Mouse Club collection. Look for them in December. You can read a full report on the evening's events at the Animated News website. Thanks to Bits reader Ben for the link.



    Bron: DigitalBits

  13. #138

    Standaard

    Bij mij zijn ze tevens alle 4 onderweg. Van DVD Soon dus dat gaat weer lekker snel
    De eerste verwacht ik morgen of overmorgen, de andere 3 begin volgende week.
    Top 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Dit nieuws heb ik overgenomen van een ander forum :wink: :


    Anyone interested in knowing what you can look forward to for Walt Disney Treasures, Wave 4? Well, following a special screening last night in Hollywood of short films from the forthcoming Walt Disney Treasures: On the Front Lines collection, animation historian Jerry Beck and Dave Bossert, the producer of the On the Front Lines DVD, held a Q&A session with members of the audience.

    They revealed that the next batch of titles in the series will include True Life Adventures, Mickey Mouse in Black and White: Volume 2, a Pluto collection, and a Mickey Mouse Club collection. Look for them in December. You can read a full report on the evening's events at the Animated News website. Thanks to Bits reader Ben for the link.



    Bron: DigitalBits

    zie ook
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...highlight=wave
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door michelvanduivenbode
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Dit nieuws heb ik overgenomen van een ander forum :wink: :


    Anyone interested in knowing what you can look forward to for Walt Disney Treasures, Wave 4? Well, following a special screening last night in Hollywood of short films from the forthcoming Walt Disney Treasures: On the Front Lines collection, animation historian Jerry Beck and Dave Bossert, the producer of the On the Front Lines DVD, held a Q&A session with members of the audience.

    They revealed that the next batch of titles in the series will include True Life Adventures, Mickey Mouse in Black and White: Volume 2, a Pluto collection, and a Mickey Mouse Club collection. Look for them in December. You can read a full report on the evening's events at the Animated News website. Thanks to Bits reader Ben for the link.



    Bron: DigitalBits

    zie ook
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...highlight=wave

  16. #141

    Standaard

    Waarom zijn van sommige mensen die bij soon besteld hebben ze al onderweg. En bij anderen zoals mij staan ze nog op packaging....

    Kom op soon versturen die hap.
    Turn around and feel the vibe.....

  17. #142

    Standaard

    ik ga me ook maar eens wagen aan de treasures...

    heb er 3 besteld (2x Mickey en 1x Donald...)

    heb ze bij cdwow besteld, maar ze alle 3 naar een ander adres laten komen ivm douane problemen...ben benieuwd....

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #143
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Waarom zijn van sommige mensen die bij soon besteld hebben ze al onderweg. En bij anderen zoals mij staan ze nog op packaging....

    Kom op soon versturen die hap.
    bij mij zijn ze beiden verstuurd 8)

  19. #144

    Standaard

    Vandaag bericht gekregen dat de Treasures (alle 4) verzonden zijn...
    Bij dvdboxoffice.com besteld (héél lang geleden)!

    Hans

  20. #145

    Standaard

    Hmm... ik heb 2x een bevestiging ontvangen van 2 verschillende items zie ik nu. Nu hoop ik dat ze ook allebei 2x aankomen maar dat zal wel niet
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Waarom zijn van sommige mensen die bij soon besteld hebben ze al onderweg. En bij anderen zoals mij staan ze nog op packaging....

    Kom op soon versturen die hap.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Waarom zijn van sommige mensen die bij soon besteld hebben ze al onderweg. En bij anderen zoals mij staan ze nog op packaging....

    Kom op soon versturen die hap.
    Mijn tomorrowland is zelfs al binnen (op dezelfde dag dat dvdboxoffice de andere 3 ook eens een keer heeft verstuurd :x )

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    They revealed that the next batch of titles in the series will include True Life Adventures, Mickey Mouse in Black and White: Volume 2, a Pluto collection, and a Mickey Mouse Club collection. Look for them in December.
    Hmm... Dus geen "Assorted Featurettes" met onder andere "Donald in Mathmagic Land" en TOCH de True Life Adventures in deze serie (eerder had Leonard Maltin, host en producer van de gehele Treasures serie, aangegeven dat de True Life Adventures een losstaande serie zou gaan worden)

    Ik wacht nog even af: seeing is believing
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  24. #149

    Standaard

    Damn man, sommige hebben ze al binnen en bij PlayUsa staan ze nog als pre-order grrr

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Damn man, sommige hebben ze al binnen en bij PlayUsa staan ze nog als pre-order grrr
    Dat bedoel ik nou ook....bij Soon staan ze nu (na 1 dag) op Packing; bij Play (na 9 maanden) nog op pre-order...kijken welke ik t eerste binnen heb.

Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •