De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: 4000e lid..

  1. #1

    Standaard 4000e lid..

    Gefeliciteerd met jullie 4000e lid..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #2

    Standaard

    4000 alweer? das dus gewoon echt veel.
    Maar dit is ook een echt heel groot forum.
    maar toch leuk om te weten (maar hoeveel passieve members zijn er wel niet hierzo?, als je die er aftrekt dan hou je nog maar de helft over ofzo... )

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    (maar hoeveel passieve members zijn er wel niet hierzo?, als je die er aftrekt dan hou je nog maar de helft over ofzo... )
    Ik denk nog wel minder dan de helft

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    (maar hoeveel passieve members zijn er wel niet hierzo?, als je die er aftrekt dan hou je nog maar de helft over ofzo... )
    Er zullen nog best (enige tientallen?) passieve members in het bestand hangen. Maar wat jullie nog niet weten is, dat Eric een maand of 2...3 geleden nog een paar honderd(!) inaktieve gebruikers uit het bestand heeft gekieperd... Het gaat dus inderdaad erg snel met de groei...

  5. #5

    Standaard

    Hiep hiep hoera... nog een reden voor een feestje.

  6. #6
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Gefeliciteerd

  7. #7

    Standaard

    Gefeliciteerd Op naar de 5000e
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Maar wat jullie nog niet weten is, dat Eric een maand of 2...3 geleden nog een paar honderd(!) inaktieve gebruikers uit het bestand heeft gekieperd... Het gaat dus inderdaad erg snel met de groei...
    En die zijn dan al van die 4000 afgehaald??

    Ik had overigens niet meer verwacht dat de 4000 grens nog in 2002 bereikt zal worden
    Op de 30ste moesten er namelijk nog aardig wat bijkomen om die 4000 te bereiken

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    En die zijn dan al van die 4000 afgehaald??
    Jep! Een tijdje terug zaten we al bijna aan de 4000 maar toen heb ik automatisch het bestand opgeschoond waardoor er bijna 500 registraties verdwenen zijn. Het is ook te zien aan het ID van de 4000e gebruiker, dat is namelijk 4458, en niet 4000.
    Eric van Ballegoie

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Jep! Een tijdje terug zaten we al bijna aan de 4000 maar toen heb ik automatisch het bestand opgeschoond waardoor er bijna 500 registraties verdwenen zijn. Het is ook te zien aan het ID van de 4000e gebruiker, dat is namelijk 4458, en niet 4000.
    Oke duidelijk

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Hij is er zelf ook heel blij mee volgens mij

  13. #13

    Standaard

    En ik had wel verwacht dat Eric nr.1 zou zijn, maar niet dus...:

    http://www.dvd.nl/forum/member.php?s...tinfo&userid=1
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Jep! Een tijdje terug zaten we al bijna aan de 4000 maar toen heb ik automatisch het bestand opgeschoond waardoor er bijna 500 registraties verdwenen zijn. Het is ook te zien aan het ID van de 4000e gebruiker, dat is namelijk 4458, en niet 4000.
    Mooi resultaat.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En ik had wel verwacht dat Eric nr.1 zou zijn, maar niet dus...:

    http://www.dvd.nl/forum/member.php?s...tinfo&userid=1
    En dan 2 keer niks en als 4de user Jeroen Hennissen ...??? Ook crew, maar die kende ik nog niet. Hoort hij er nog bij?

    Ben wel blij met veel actieve users, krijg je tenminste relatief snel antwoord op een vraag. Dat was in het begin (van mij dan) wel wat minder.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    En dan 2 keer niks en als 4de user Jeroen Hennissen ...??? Ook crew, maar die kende ik nog niet. Hoort hij er nog bij?
    Jeroen 'hoort' eigenlijk bij onze zustersite Hardware.info, maar van zijn hand staan op deze site ook een paar artikelen.
    Eric van Ballegoie

  17. #17

    Standaard

    ik ben wel benieuwd hoeveel actieve users er zijn. k bedoel dan mensen die toch op zijn minst eens om de 2 weken posten of zo

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    ik ben wel benieuwd hoeveel actieve users er zijn. k bedoel dan mensen die toch op zijn minst eens om de 2 weken posten of zo
    Zet de ledenlijst op top-tien posters-volgorde en loop de lijst van hoog naar laag door.
    Maar dat is niet helemaal maatgevend, er zijn heel veel mensen die alleen kijken en nooit posten. Onder de kijkers zijn heel wat niet-forumleden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Zet de ledenlijst op top-tien posters-volgorde en loop de lijst van hoog naar laag door.
    Klopt, er zijn redelijk wat mensen die alleen lid zijn geworden om de kunnen stemmen voor de Top 50.
    Eric van Ballegoie

  20. #20

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Eric van Ballegoie
    Klopt, er zijn redelijk wat mensen die alleen lid zijn geworden om de kunnen stemmen voor de Top 50. Nou, da's ook fraai

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Nou, da's ook fraai
    Volgens mij ben jij alleen maar lid geworden om te kunnen spelen met je joystickje.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  22. #22

    Standaard

    Dit is dan ook mijn 400e post op het forum!

    dat er nog vele moge komen!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •