Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 103 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Re: Helaas

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny

    We hebben deze geruchten ook gehoord en helaas blijken ze waar te zijn. Lucas en kornuiten hebben besloten om de leveranciers slechts een beperkt aantal DVD's te leveren vanaf de release datum. Dit hebben wij vanmorgen ook gemerkt toen de zending binnenkwam. Er zullen slechts een aantal klanten tevreden worden gesteld en de rest zal helaas nog een aantal dagen geduld moeten hebben. Ondanks dat een vorm van onmacht is, willen we onze excuses wel aanbieden voor het bijbehorende ongemak.
    Het zal wel zoiets zijn van: wie het eerst komt wie het eerst maalt, zucht, pas op het laatste moment opgegeven.

  2. #27

    Standaard

    Ik ga morgen zeker wel even kijken bij de winkels, maar ik zal er geen minuut minder om slapen als ik achter het net vis.

    Liggen er al mensen met slaapzakken voor de winkels???
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  3. #28

    Standaard

    Don't believe the Hype.

    Nou ik sta morgen wel om 9:30 voor de deur bij correct....

    wel leuk dan zie ik weer eens een film die ik nog nooit gezien hebt. morgen avond.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #29

    Standaard Re: Helaas

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny
    Het is dus helaas waar hier en daar.............
    Ik ontving per mail dit bericht van Dividence....
    Hmmm, ik heb hem ook besteld bij Dividence (i.v.m. de extras die zij leveren: 'limited edition Star Wars premiums', wat dat ook mag zijn ) en heb afgelopen zaterdag nog even bij m'n klantgegevens gekeken: status van uw bestelling: verzonden.

  5. #30

    Standaard

    Haai Martin, wanneer had jij hem besteld als ik vragen mag ?
    Ik op 13-08 nl.

    Grt Danny
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny

    Ik op 13-08 nl.
    Hoi Danny, ik heb ff gecheckt: 03-07-2001. Dat is dus een maandje eerder. Omdat ik op maandag normaal gesproken geen post krijg (laat staan pakjes), zit ik nu dus met het zweet in mijn handen te wachten op het klepperen van de brievenbus

  7. #32

    Standaard

    Shiiiit
    Ik was net in de FRS....en daar stond ie dus al.....volop.
    Vraag me af waarom ik het nog geprobeerd heb bij Dividence...
    bedoel wat is je voordeel nog.
    Laat je het even weten als ie op je deurmat ploft !?
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny
    Vraag me af waarom ik het nog geprobeerd heb bij Dividence...
    bedoel wat is je voordeel nog.
    Ach ja, je hebt gelijk, ik was toen zo opgewonden over de release dat ik meteen besteld heb Nu maar hopen dat de beloofde extra goodies de moeite waard zijn, dat zal een hoop goed maken. Ik hou u op de hoogte!

  9. #34

    Standaard

    Okay Martin ben benieuwd wat de 'goodies' zijn inderdaad.
    Ik lees je
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  10. #35

    Standaard

    Mmm, ik had hem bij DVDshop in pre-order staan, maar daar wordt nu als status 'Geannulleerd' vermeld !?!?! (betaling was al vertooid). Heb ze maar effe een mailtje gestuurd hierover.
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  11. #36

    Standaard Hebbes!

    Ik heb em! Inderdaad bij FRS gekocht, ik had de kortingspas bij me en nog een paar cd bonnen die ik had liggen... Er stonden er inderdaad redelijk wat bij de FRS in Utrecht op HC. Stuk of 10 a 15 denk ik.

    De verkoper zei dat ie inderdaad de eerste zending in verhouding erg weinig exemplaren had ontvangen. De kiosk op het stationsplatform gaat een uur eerder open dan de winkel op Hoog Catherijne en die was er al binnen het uur doorheen.

    Kortom: er is een flinke run op en inderdaad volgens die verkoper was er niet erg veel uitgeleverd. Maar er werden wel nieuwe ladingen verwacht bij de leveringen van vandaag en de komende dagen.

    Ik heb em! Joepie! (Al kostte het me wel anderhalf uur extra dankzij de NS (bovenleidingbreuken, treinen zonder personeel, personeel zonder trein, bussen inzetten, etc... )

    Lekker kijken dus !!!!!
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  12. #37

    Standaard

    denk dat ik hem daar bij DiVidence ook maar ga afzeggen...
    zucht
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  13. #38

    Standaard

    Of laten komen en voor woekerprijzen doorverkopen op de zwarte markt

    Nee, maar er zijn toch vast wel mensen in je omgeving die em wel willen overnemen?
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  14. #39

    Standaard

    He Danny, niet zo somber meteen! Dit staat er op de website te lezen:
    15 Oct 2001 20:24

    Vandaag is de eerste shipment van Star Wars op weg gegaan naar de eerste inschrijvers. Allemaal vergezeld van een limited edition Star Wars premium.
    In eerste instantie hebben wij 20% kunnen uitleveren. Wij verwachten de overige 80% nog deze week te kunnen leveren. Dus wees niet ongerust!
    20th Century Fox heeft een enorm tekort aan de Star Wars Dvd en mag maar beperkt bij dupliceren van George Lucas.


    Dus wie weet ligt tie morgen bij je op de mat (ondertussen loopt de spanning bij mij hoog op, zal ik op een stoeltje bij de brievenbus gaan zitten, of neem ik tegen mijn gewoonte in nu al een borrel? )

  15. #40

    Standaard Hebbes!

    Geen plof op de deurmat, maar een postbode die aanbelde met een doosje. Met daar in de langverwachte DVD's! Als extra kreeg ik nog een speelgoedje in de vorm van een 'schaalmodel' van de 'Trade Federation Droid Fighter" . Niet om van achterover te vallen, maar het geeft de boel een extra feestelijk tintje en heeft het zoontje van mijn broer ook weer wat om mee te spelen als hij hier logeert. Ik ga nu ook spelen! (met de dvd's uiteraard! )

  16. #41

    Standaard

    Mmm, DVDshop heeft per ongeluk mijn bestelling geannuleerd, waardoor ik nu naar mijn DVD-tje kan fluiten Hun advies was om hem maar ergens anders te kopen, aangezien ze de DVD verlopig niet meer krijgen.
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  17. #42

    Standaard Ding Dong !

    Ding Ding......deed zojuist de bel bij mij.
    Ik ben een gelukkig mens vandaag, een pakketje met Episode 1.
    Ook een leuke premium wel.
    zie: http://members1.chello.nl/~m.a.broerse/premium.jpg
    Mijn dochter wilde er meteen mee spelen.....maar eerst ik even Star Wars-je spelen
    Ik neem "als ik lelijke woorden" heb gebruikt naar DiVidence deze terug. Alleen zouden ze wat aan hun administratie en e-mail service moeten doen want er staan nog steeds:

    13-08-2001, huidige status wacht
    1 X 2001-10-17 Star Wars: Ep. 1 - The Phantom Menace
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  18. #43

    Standaard

    nou , ik heb maar even me schoonmams aan het werk gezet.
    Danny heeft hem op exact de zelfde datum besteld als ik , dus ik hoop eigenlijk dat....... nou ja jullie weten wel wat ik bedoel

  19. #44

    Standaard

    Gefeliciteerd Danny!

    Dat wordt dus dochtertje vroeg naar bed sturen met je premium en jullie lekker op de bank DVD en features kijken
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  20. #45

    Standaard

    ik weet niet wat ze liepen te lullen over episode1, in haarlem was ie volop verkrijgbaar, bij van leest hadden ze een ep.1 kast die nog vol stond om 9:45 en bij frs hadden ze er ook nog genoeg alleen v&d had niks

  21. #46

    Standaard

    Uhh he wat danny ??? riep je mij

    Nee ik ben hem vanochtend gewoon in de winkel gaan halen, er stonden geen dikke rijen ik hoefde ook niet tewachten, dus de hele hype rond starwars val allemaal wel mee.

    gaan jullie hem ook vanavond gelijk kijken ?? ik/wij wel!!!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  22. #47

    Standaard

    Ja dank je Arno !
    Je hebt hem door, ze zit nu te bad-deren, dan hebben wij lekker
    "rust" straks
    Martin, natuurlijk gaan we hem kijken vanavond !!!
    En als m'n dochter slaapt, pak ik stikum even de premium terug...
    kan ik een beetje mee doen (zit een Laser geluidje in) tijdens de gevechten
    Vanmiddag had ik de Race al even gauw gekeken....TE GEK! Maar zo hard kan ik hem vanavond niet zetten helaas....
    Veel plezier voor degene die hem gaan kijken vanavond.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny

    Vanmiddag had ik de Race al even gauw gekeken....TE GEK! Maar zo hard kan ik hem vanavond niet zetten helaas....
    Dat was ook de reden dat ik de podrace vanmiddag met de volume knop op 'are you nuts?!' gekeken heb Het geluid is echt subliem! Vanavond ff de rest van de film kijken, ga nog snel ff popcorn en een sixpack halen Vanmiddag nog wel de documentaire 'the beginning' gekeken. Prachtig! Vooral het einde, kreeg daar vreemd genoeg kippevel van Veel plezier vanavond!

  24. #49

    Standaard Hype overdreven

    Wat een hype voor niks. Ik was vanmiddag (16.30) bij de MediaMarkt Amsterdam. Toegeven ik was heel benieuwd. Maar wat blijkt. Er lag genoeg. Stapels (stuk of 30,40 misschien wel meer). Genoeg dus. Ik nam 3 stuks mee (1 voor mij en 2 voor vrienden). Geen slechte deal 58,- (In Rotterdam was die voor 55,-).

    aetjansen
    [b]Ik heb em! Inderdaad bij FRS gekocht, ik had de kortingspas bij me en nog een paar cd bonnen die ik had liggen... Er stonden er inderdaad redelijk wat bij de FRS in Utrecht op HC. Stuk of 10 a 15 denk ik.
    Omdat ik in Utrecht werk, ben ik natuurlijk eerst gaan kijken (na mijn werk) op HC. Daar lagen maar stuk of 3. Dat kartonnen waar al die TPM eerst zaten was helemaal leeg. En die De kiosk op het stationsplatform had helemaal niks meer.

    aetjansen
    [b]Ik heb em! Joepie! (Al kostte het me wel anderhalf uur extra dankzij de NS (bovenleidingbreuken, treinen zonder personeel, personeel zonder trein, bussen inzetten, etc... )
    He das toevallig. Ik heb ook de TPM en ja ook ik had "problemen" met de trein vooral richting Utrecht (treinuitval, volgende trein richting Utrecht 10 min vertraging).

  25. #50

    Standaard STAPELS

    Er liggen nog stapels (+/- 150 stuks )DVD's van eps.1 bij de Mediamarkt in Rotterdam >> en dan voor 54,95 per stuk.
    Kijk die begrijpen het >> gelijk DVD van Don Henley - Live Inside Job meegenomen voor 29,95 >> ECHTE PRYSTOPPERS !!!!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •