Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 103 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Inderdaad Marco, maar het is tegenwoordig niet eens bijzonder meer als je trein uitvalt, eerder het tegenovergestelde, maar goed daarvoor moeten we niet op dvd.nl zijn.

    Weet iemand of er een mediamarkt ofzo in Utrecht of omgeving zit?
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  2. #52

    Standaard

    Okee, sorry laat maar. "Of je kijkt effe op internet, Jansen".. mediamarkt.nl misschien? Inderdaad, zit dus niet in de buurt van Utrecht... zonde man, wereldstad!

    Sorry voor mn luiheid, ik *schaam* me diep
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aetjansen
    Weet iemand of er een mediamarkt ofzo in Utrecht of omgeving zit?
    De dichtbij zijnde MediaMarkt is natuurlijk bij de Amsterdam Arena en (ik durf het bijna niet te schrijven) je kan er heen met de trein (die bijna voor de deur stopt).

  4. #54

    Standaard geen tekort merkbaar

    Ik zag hem gisteren om 17:00 uur in meerdere winkels liggen. Het lijkt wel paniek om niets

  5. #55

    Standaard

    je kan er heen met de trein

    NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! *begint te schuimbekken en ongecontroleerd te stuiptrekken*, NEEEEE NIET MET DE TREIN!!!!!!!!

    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  6. #56

    Standaard

    Moet je wel bij een Mediamarkt in de buurt wonen hoor voor zon lekker voordeeltje, ik zou er een geeltje sap voor moeten verrijden !
    We hebben gisteravond genoten ! Van de Episode 1 danwel.
    Blij deze in de collectie te hebben.
    Heeft de rest van de freaks hier ook lekker genoten gisteravond ?
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  7. #57

    Standaard

    Nou ik heb zekers genoten gisteren!!!!!!! Echt een fantastische dvd! Het vetste vind ik nog wel dat Lucas in de film zelf ook enkele deleted scenes heeft verwerkt! zodat hij toch weer iets anders in dna de biosversie en de video!!!!!!!!!!!

    Voor die extra stukjes die hij in de podrace heeft gegooid vind ik echt cool! Maar als je dan op de andere disk de volledige podrace scene ziet, is het wel begrijpelijk dat er hier en daar wel wat weggeknipt is!!!!!

  8. #58

    Standaard

    Gisteravond heerlijk naar episode one gekeken. Wat een topfilm is het toch. Vanavond nog even (nou ja, 6 uur dan) de extra's bekijken.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  9. #59

    Standaard

    ik was te druk met mn werk om de hele film te kijken, maar ik heb wel eens heerlijk wat extra's bekeken. Prachtig en ik zit me al lekker op te warmen voor de film!!!
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  10. #60

    Standaard

    Shit ik heb geloof ik wel het meeste betaald voor die film 79,95 het eenigste is wel dat ik weer een stempeltje rijker bent van 6,-

    Maar goed, de film zelf was van goede beeld en geluids kwaliteit, alleen het THX filmpje vondt ik wat tegen vallen, had iets anders verwacht dan het T2 filmpje ( ietsie pietsie anders)

    het verhaal was voormij even wat moeilijk tevolgen al die moeilijke namen we moesten goed opletten enzo wat er gebeurden. ( wij hadden deze film nog niet gezien) maar toch wel leuk vooral die JAR JAR was wel geinig een soort RASTA FIGUUR ik miste alleen zijn SISI RYDER.

    al die extra's die gaan we nog wel een keer bekijken.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #61

    Standaard

    Nee hoor Martin, ik zal je gerust stellen.
    Bij Dividence betaal ik incl. verz. iets van 84,00 totaal.
    Maar ja......heb ik wel een speeltje bij natuurlijk
    En wat benzine uitgespaard
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    JAR JAR was wel geinig een soort RASTA FIGUUR ik miste alleen zijn SISI RYDER.
    Ondanks dat ik lees dat veel mensen het een 'storend figuur' vinden, moet ik me helemaal bij je aansluiten! Misschien is het juist wel dat 'storende' dat hem zo leuk maakt...

  13. #63

    Standaard

    Nog een vraagje.

    is anakin skywalker nu het zelfde als luke skywalker (alleen wat ouder) ???

    dit kon ik niet even plaatsen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #64

    Standaard

    *SPOILER*
    voor de volgende delen Star Wars


    Anakin is zijn vader, die later Darth Vader wordt......

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin

    het verhaal was voormij even wat moeilijk tevolgen al die moeilijke namen we moesten goed opletten enzo wat er gebeurden. .
    Dat maakt het deste leuker om de film vaker te zien. In sommige scenes gebeurt zoveel, dat je iedere keer weer wat anders ontdekt

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Dat maakt het deste leuker om de fim vaker te zien. In sommige scenes gebeurt zoveel, dat je iedere keer weer wat anders ontdekt
    Martin helemaal mee eens !!!
    Wij zagen hem nu voor de 3e keer, eerst 2x op video en nu op DvD. De film blijft ons boeien.
    En inderdaad die JAR JAR....lachu dat figuur.....hij heeft ook zon leuk loopje. Overigens is het gebeuren rondom R2-D2 en K-3PO ook altijd erg leuk in de film.

    Misschien is er al eens over geschreven hoor, maar hoe zit met nu met de volg (oudere) delen van Star Wars ? Komen deze ook op DvD uit ?
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  17. #67

    Standaard

    Heb hem vandaag bij FRS gehaald (tjsa geen Mediamarkt in Alkmaar en V&D is NOG duurder dan FRS en ik had geen zin om bij Bart Smit te kijken). Helaas geen speelgoedje bijgekregen, moest het doen met een muziek 20-daagse CD, beter iets dan niets denk ik dan maar

    Ben nog niet verder gekomen dat de menus en de Potrace, maar zag er gelikt uit. Moet zeggen dat ik niets heb aan te merken op de beeldkwaliteit voorzover ik hem nu gezien heb. Ga er Zaterdag ff lekker voor zitten. Had ergens op het forum gelezen dat in deze versie stiekum wat verwijderde scenes verwerkt zitten, dus moet ff nitpicken

    Toch leuk om te lezen dat er toch meer mensen zij die JarJar leuk vinden. Vond hem vanaf het begin al te gek, misschien juist wel omdat hij zo semi-irritant aanwezig is in de film. Was de enige van alle vrienden die JarJar leuk vond.

    Ach leverde me weer voldoende treiter voer op

    JARJAR FOR PRESIDENT!!!!!!
    The Phoenix

    Quote: "Over thinking, over analyzing seperates the body from the mind."

  18. #68
    Anonymous
    Guest

    Standaard


  19. #69
    Anonymous
    Guest

    Standaard


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny

    Misschien is er al eens over geschreven hoor, maar hoe zit met nu met de volg (oudere) delen van Star Wars ? Komen deze ook op DvD uit ?
    George Lucas wil eerst de volgende twee films maken en in de bioscoop brengen. De dvd's worden dus op 'nummer' uitgebracht. Het is niet anders, maar voor de 'oudere' delen (4,5,6) is het een kwestie van nog een paar jaar wachten...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulri
    Vorige week pas besteld bij Dividence en exact op de 16de binnen.....geen probleem zou ik zeggen!

    WAAATTTT!!!! Ik heb hem GVD op de zelfde dag besteld als Danny en ik wacht nog steeds, dit is dus meteen de laatste keer ook dat ik maar iets bij die idioten bestel, wat een klote beweging zeg.
    En dan vervolgens een fijn mailtje sturen met de volgende melding.

    Beste Marcel,

    Lucas en kornuiten hebben besloten om de leveranciers slechts een beperkt aantal DVD's te leveren vanaf de release datum. Dit hebben wij vanmorgen ook gemerkt toen de zending binnenkwam. Er zullen slechts een aantal klanten tevreden worden gesteld en de rest zal helaas nog een aantal dagen geduld moeten hebben. Ondanks dat een vorm van overmacht is, willen we onze excuses wel aanbieden voor het bijbehorende ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Dhr. T. Souilljee
    Klantenservice
    DVDStore.nl


    lekker dan, versturen ze soms op alfabetische volgorde of zo?
    ipv orde van binnenkomst

  22. #72

    Standaard

    Gelukkig is er hier geen schaarste en bij de locale K-mart hebben ze TFM voor AUD 33.46 (+-40 piek) kreeg ik zelfs de limited edition voor..

    Die limited edition stelt nix meer voor dan een kartonen hoesje, maar ja het kost ook nix extra's....


    /me is happy!

  23. #73

    Standaard

    Haai Marcel dat is zeker vervelend om het zacht uit te drukken.
    Helemaal als iemand hem vorige week besteld heeft en hem al binnen heeft.
    Ik heb begrepen dat hun fakturering at random werkt, wat misschien zelfs voor mij misschien in dit geval ook wat 'geluk' opleverde.
    Maar het is niet eerlijk vind ik.....want wat zou anders de reden zijn als je zo vroeg als mogelijk een pre-order plaats.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl

    George Lucas wil eerst de volgende twee films maken en in de bioscoop brengen. De dvd's worden dus op 'nummer' uitgebracht. Het is niet anders, maar voor de 'oudere' delen (4,5,6) is het een kwestie van nog een paar jaar wachten...
    Zucht.........lang wachten nog op de oudere delen dan.
    Maare...komen er nog twee nieuwe delen ?? Dat wist ik ook nog niet....wel gaaf !
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  25. #75

    Standaard

    Jazekers wel, volgens goede bronnen , maar dat schijnt ook op het dvdrom gedeelte te staan, komt op 9 november de trailer uit en die kan je dan via de site http://dvd.starwars.com downloaden.
    Exclusief voor de dvd owners.
    Moet je natuurlijk wel een dvd speler in je computer hebben zitten overigens, anders gaat het hele feest voorlopig niet door.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •