De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 verschillende versies van Minority Report bij EzyDVD

    Kan er mij eens iemand het verschil uitleggen tussen deze versie van Minority Report, en deze versie, afgezien dan van het evidente prijsverschil?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard Re: 2 verschillende versies van Minority Report bij EzyDVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Kan er mij eens iemand het verschil uitleggen tussen deze versie van Minority Report, en deze versie, afgezien dan van het evidente prijsverschil?
    De dure heeft DTS, Regio 2 en 4, en bestaat uit 2 discs ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Het verschil zit 'm volgens mij in de Urban Cinefile, een Australische DVD-club waar je kortingen krijgt op huur- en koopdvd's. hier kun je zien dat Minority Report de aanbieding voor januari is.

    Als je goed kijkt zie je dat bij die goedkopere versie alleen Regio 4 staat, bij de duurdere Regio 2/4. Je zou 'm voor de gein eens kunnen bestellen, kijken of dat lukt. Ik kwam bij het bestellen tot de Credit Card gegevens (daar ben ik gestopt), dus wie weet.

  4. #4

    Standaard

    Kan iemand bevestigen dat MR Nederlandse subs heeft?
    Op MichaelDVD staat van wel maar op Ezy staat nog niks.

  5. #5
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JBosmans
    Kan iemand bevestigen dat MR Nederlandse subs heeft?
    Op MichaelDVD staat van wel maar op Ezy staat nog niks.
    Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in Michael dan in Ezy, als het gaat om dit soort gegevens.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra


    Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in Michael dan in Ezy, als het gaat om dit soort gegevens.
    Idd, aangezien Michael D de DVD dus echt in handen heeft gehad kan je voor 99,999999999999999% zeker zijn dat er nederlanse subs op staan.

  7. #7

    Standaard

    Een andere Australische toko die ik via www.dvdcompare.co.uk had opgezocht wist zelfs te melden dat de extra's op disc 2 enkel ondertiteld waren in Nederlands en Engels. De informatie bij Ezy is niet altijd even accuraat, maar ik denk wel dat de uitleg die Ernest Hamstra gaf, de juiste is. Ik zie niet in waarom ze 2 versies zouden uitbrengen. Nu ja, nog even wachten om te zien of er nog goedkopere retailers komen. Misschien met de nieuwe site van DeVoteD? www.atlanticdvd.com.au kwam er ook nogal redelijk goedkoop uit, maar ik heb daar niet echt ervaring mee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •