Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ben een onvervalste B&A-fan.

    Met name De Kroon vond ik erg goed, waarom is die eigenlijk niet op DVD verschenen??? Diamant is gelukkig wel op DVD, die ga ik binnenkort maar eens kopen..
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  2. #27

    Standaard

    Catweazle wil ik nog steeds eens hebben op DVD. Helaas zit er (binnenkort) geen release in... er zijn wat problemen met de rechten.

  3. #28

    Standaard

    Bollo Bries en bondgenoten.. (of is het Dries)

    Die serie met het circus en die vrouwelijke clown en die beer en tijger op de tandum.

    "We zullen wel zien " :D
    ------------------

    De Poppenkraam

    ------------------
    Gelukkig is Familie Knots al DVD .. overweeg het te kopen :D

  4. #29

    Standaard

    Ook ik wacht op Q&Q denk dat hij nog in het archief aanwezig is na de eerste uitzending in 1974 is hij herhaald in dacht ik 1995.
    Dus er is nog hoop.
    Gimli: You may tosh me, but don´t tell the elf

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hallee
    the a team!
    Daar zijn al meerdere DVDs van ... kijk maar op Play.com

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Catweazle wil ik nog steeds eens hebben op DVD. Helaas zit er (binnenkort) geen release in... er zijn wat problemen met de rechten.
    Hier wil ik me bij aansluiten.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  8. #33

    Standaard

    de film van tom poes en die beer !! als iemand daar iets van weet pm me alsjeblieft
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  9. #34

    Standaard

    De series van sky channel.

    Het zou ook geweldig zijn als ze de "jeugd"series van cartoon network op DVD zouden uitbrengen (Cow& Chicken, Dexter)

    Is transformers trouwens al verkrijgbaar met NL ondertiteling??

  10. #35

    Standaard Duffe Duff DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ik wil Lizzy McQuire op dvd! Iedere dag op foxkids om ongeveer 5 of 6 uur! Hailey Duff rulez!

    Dan heb je zeker nog niet op www.play.com gekeken

    http://www.playserver4.com/play247.a...2&title=113797


    Bovendien roeleert Matt McGuire (Jake Thomas) veeeel harder als die duffe Duff.... :wink: :wink: Hahahaha I kill me...
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  11. #36
    Ernest Hamstra
    Guest

  12. #37

    Standaard

    Van mij mogen ze Happy Days op DVD uitbrengen.

    The Fonz, rulez...


    Ook de poppen versie van Suske en Wiske zou ik graag nog eens willen zien. Deze variant is stukken beter als de gruwelijke tekenfilmpjes die je nu op DVD hebt.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Laat die nou net op dvd uit zijn, zag hem gisteren in de ECI gids.

  14. #39

    Standaard

    Alfred J Kwak
    Spongebob Squarepants

    Samson en Gert is ook leuk natuurlijk!

  15. #40

    Standaard

    Antwoord op de vraag wat mij betrefd: geen!

  16. #41

    Standaard

    Heel spannend vond ik vroeger: De zevensprong. Waarschijnlijk nu niet meer, maar ach.

    Voor de oude zaterdagochtend en middag series van vroeger op Sky Channel (en dan denk ik natuurlijk aan Fun Factory en de DJ Katshow (met Linda de Mol)): www.yesterdayland.com

    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  17. #42

    Standaard

    Niet echt een jeugdserie, maar wel erg gaaf:
    The Master over een of andere amerikaanse gozer die door Lee van Cleef opgeleid wordt tot Ninja. http://us.imdb.com/Details?0086756
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Niet echt een jeugdserie, maar wel erg gaaf:
    The Master over een of andere amerikaanse gozer die door Lee van Cleef opgeleid wordt tot Ninja. http://us.imdb.com/Details?0086756
    Heb ik destijds ook erg van genoten. Was volgens mij in dezelfde periode dat The Highwayman met Sam Jones op tv was.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •