De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The hollywood sign (spoilers!)

    Iemand al de film the hollywood sign gezien? Hij lijkt me namelijk wel leuk en k wilde hem gaan kopen.
    The Hollywood Sign
    Tom Greener (Tom Berenger: D-Tox, Training Day, Cutaway) was ooit een bekende acteur.
    Aan zijn veelbelovende carrière is echter een eind gekomen na een verblijf in de staatsgevangenis. Bij zijn terugkeer in Hollywood probeert hij producenten geïnteresseerd te krijgen voor het scenario van zijn ex-vriendin ‘The Hollywood Sign’. In de verfilming hiervan hoopt hij zelf een rol te bemachtigen. In zijn hotel loopt hij de eveneens uitgerangeerde acteur Kage Mulligan (Burt Reynolds; Driven, Mystery Alaska) tegen het lijf. Later ontmoet hij de ex-acteur Floyd Benson (Rod Steiger: End of Days, Hurricane) die nu noodgedwongen als elektricien door het leven gaat. De drie mannen fantaseren over hun acteursleven en wat allemaal had kunnen zijn. Dan bedenken ze een ingenieus en gewaagd plan wat van hen de allerbeste acteerprestatie ooit vergt. Met als inzet een glorieuze comeback in Hollywood gaan ze aan de slag.

    Bijzonderheden: ‘The Hollywood Sign’ is verfilmd naar een scenario van Leon de Winter en gebaseerd op zijn eigen boek ‘De Hemel van Hollywood’.

    RELEASE
    DATUM 21-03-2003

    Extra’s: Trailer, Featurette, Behind the scenes, Scene selection, Biographies
    Taal: Engels
    Ondertiteling: Nederlands
    Regio: 2 (PAL)
    Beeld: 16:9 (2,35:1) anamorphic. Geschikt voor alle beeldformaten.
    Geluid: Dolby Digital 5.1 en 2.0


  2. #2

    Standaard

    Okay.
    Dit wordt er dus zeker een om te zien.
    Het verhaal ligt me wel.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Okay.
    Dit wordt er dus zeker een om te zien.
    Het verhaal ligt me wel.
    Zeker en ze hebben ook de goede acteurs voor de rollen gepakt..... ze zijn ook allemaal in een dipje...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Okay.
    Dit wordt er dus zeker een om te zien.
    Het verhaal ligt me wel.
    Nou, vergeet het maar. Het is een slappe film die erg traag is. Gebeurt helaas niet zo veel in. Het klinkt allemaal leuk, maar het gaat helemaal nergens over. Het was dan ook niet voor niets een grote flop in de bios.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •