Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Tsja, als ik nou zeg dat ik 'm op VCD heb....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    jah ... maar wat ik me nog steeds af vraag.. ben ik de enige die het op de hoes heeft staan?

    lijkt me zeer stug namelijk..
    ik zie het ook

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Tsja, als ik nou zeg dat ik 'm op VCD heb....
    Maarre, zonder gekheid: als er forummers die echt niet zonder kunnen dan wil ik 'm wel op cd voor je zetten....

    Het is een 170Mb MPEG-bestand, duurt ca. 18 minuten en voor Eur 2,50 (incl. CD en verzenden) wil ik 't met plezier voor je regelen.

    Oh ja, de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven maar e.e.a. is prima te volgen...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Tsja, als ik nou zeg dat ik 'm op VCD heb....
    Maarre, zonder gekheid: als er forummers die echt niet zonder kunnen dan wil ik 'm wel op cd voor je zetten....

    Het is een 170Mb MPEG-bestand, duurt ca. 18 minuten en voor Eur 2,50 (incl. CD en verzenden) wil ik 't met plezier voor je regelen.

    Oh ja, de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven maar e.e.a. is prima te volgen...
    Ik heb deze aflevering inmiddels van het net weten te plukken, alleen vraag ik me nog steeds af waarom ze de Credits op de dvd gezet hebben.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •