Pagina 1 van 89 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Grote Darts Thread!

    ik ben echt een embassy fanaatje,altijd leuk om te zien...

    en aangezien the power taylor toch wel de PDC-championship wint is da niet meer interessant...

    maar wat is jullie favoriet?

    ik heb eigenlijk een hekel aan de nederlanders,aangezien raymond zich de beste vind,en co stompe denkt en zegt dat ie de beste is!(hoop dat adams em van t podium afveegt,gaat de goeie kant op nu(2-1 adams) !

    mijn favorieten zijn Andy 'the viking' Fordham en Ted 'the count' Hankey. als 1 van deze 2 wint vind ik t best.

    benieuwd of jullie behalve dvd ook darts als hobby hebben(9 dagen int jaar toch...)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  2. #2

    Standaard

    Co stompe eruit!

    heeft toch nog 50 minuten mogen gooien...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Waar is Bobby George?? Dat is mijn favoriet
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard Re: Wie kijken er allemaal darts op tv?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    mijn favorieten zijn Andy 'the viking' Fordham
    Ook een mooi karakter. Maar doet ie mee aan de Embassy? Ik dacht dat hij naar de andere bond PDC was gegaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Ik kijk nu regelmatig naar RTL5 en moet zeggen dat die john part en phil taylor zeker beter zijn dan van Barneveld.
    Intressant zou zijn een gemixt toernooi tussen de halve finalisten van beidde bonden.

    Maar kan iemand mij nu het verschil uitleggen tussen de PDC en de BDO?

    Ik dacht dat die phill taylor in 1992 die PDC heeft opgericht maar met wat voor een doel?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Intressant zou zijn een gemixt toernooi tussen de halve finalisten van beidde bonden.
    Barneveld heeft al eens tegen Taylor gespeeld als duel der beide kampioenen. Barney werd compleet weggevaagd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    klopt daarom ben ik ook van mening dat de BDO niets voorsteld en die bond PDC van Taylor 3 x zo sterk is,vandaar ook dat baxter, painter,mardle en scholten zijn weggegaan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    klopt daarom ben ik ook van mening dat de BDO niets voorsteld en die bond PDC van Taylor 3 x zo sterk is,vandaar ook dat baxter, painter,mardle en scholten zijn weggegaan.
    Mmh, zo zou ik het ook niet willen stellen. Phil Taylor is gewoon met afstand de beste darter ter wereld en dan heb je een hele grote groep die allemaal van elkaar kunnen winnen. Barney zit daar wel bij, Co niet vrees ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    ja oke, taylor is gewoon de NR 1 met afstand maar het lijkt me echt intressant om die 2 bonden tegen elkaar te laten spelen.

    Misschien als we het ze vriendelijk vragen ?

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat Mervin King the embassy gaat winnen. Het PDC-wereldkampioenschap is duidelijk, daar wint Phil Taylor de finale met 7-2

  11. #11

    Standaard

    Ik vond Painter zich trouwens verschrikkelijk onsportief gedragen in zijn halve finale tegen Part

    Steeds maar het tempo uit de wedstrijd halen, volgens mij gaf Part hem op een gegeven moment gewoon een duw dat hij op moest schieten

  12. #12

    Standaard

    Iets anders, het commentaar van van Barneveld en Stompe op andere wedstrijden is echt onbetaalbaar goed

    Van Barneveld neemt steeds het woord, en zodra Stompe wat wil zeggen wordt hij meteen onderbroken. Net Laurel en Hardy die twee

  13. #13

    Standaard

    ja klopt, die gozer heeft een face als een man met eeuwige migrane

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Waar is Bobby George?? Dat is mijn favoriet
    Bobby is altijd goed voor de nodige humor en show
    Alleen hiervoor zal ie al mee moeten doen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Bobby is altijd goed voor de nodige humor en show
    Alleen hiervoor zal ie al mee moeten doen
    Mister Glitter

    Hij is te oud voor het hoogste niveau, maar zijn opkomst is inderdaad prachtig altijd Terwijl hij nooit de Embassy heeft gewonnen, maar toch is hij een van de bekendste darters.

  16. #16

    Standaard

    Bobby george heeft helaas niet genoeg punten kunnen halen om zich te kwalificeren. hoop dat the king er volgend jaar weer bij is.

    mervyn king ben ik idd vergeten,slecht van me. toch geloof ik niet dat die het kan winnen van bv hankey of andy.

    fordham zit gelukkig nog steeds bij de BDO

    ik dacht dat de PDC was opgericht omdat een aantal darters ontevreden was over prijzengeld en sponsoring.

    dit jaar zijn o.a. painter en wayne mardle overgestapt,de laatste was toch wel een favoriet van me.

    mardle verloor met 5-3 van taylor,de enige die in de buurt kwam(en in de afgelopen 12 maanden als enige 1 keer van taylor wist te winnen!).

    ik mag dat wel,zon painter figuur. enorm vuil kijken,beetje psychologisch kloten,geinig om te zien.

    co denkt dat ie iets weet maar is eigenlijk gewoon een computernerd die zoveel last van rsi kreeg van zijn muis dat ie nu maar een paar pijltjes in zijn handen houdt.

    en barney heeft volgens mij hetzelfde IQ als zijn evenbeeld in de flintstones.... MWHAHAHA

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard


    Maar kan iemand mij nu het verschil uitleggen tussen de PDC en de BDO?
    In grote lijnen zijn ze hetzelfde

    Mijn favoriet is Tony David
    Al vanaf het begin dat ie voor het eerst meedeed op tv
    Gewoon zijn manier van spelen spreek me aan (geen gezeik en proberen om te winnen)
    In zijn interviews doet ik ook altijd normaal (en dus niet zoals Barney die denk dat ie god is)
    De mooiste finale zou dan ook zijn Tony - Barney
    Ik zie Barney wel graag winnen tot de finale maar in de finale gaat mijn voorkeur dan toch uit naar Tony David

    Hoe dan ook , we zullen zien

  18. #18

    Standaard

    Bobby George haalt nooit punten, maar kwalificeert zich soms nog weleens via de kwalificaties, dit jaar helaas niet

    Verder vind ik Andy Fordham geen speler die het toernooi kan winnen, halve finale is het beste dat hij kan halen denk ik

    Jammer dat een van mijn favorieten, de fin Marko Pusa niet meedoet, een prachtfiguur vond ik dat, geen woord Engels kon hij

    (En Phil Taylor won nog een wedstrijd met slechts 5-3 trouwens, tegen Dennis Smith. Hij heeft in elk geval al veel meer sets verloren dan vorig jaar, toen hij er in het hele toernooi 2 verloor)

    En van Stompe had ik niet anders verwacht dan dat hij van Adams zou verliezen

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    De mooiste finale zou dan ook zijn Tony - Barney
    Ik zie Barney wel graag winnen tot de finale maar in de finale gaat mijn voorkeur dan toch uit naar Tony David
    Hij moet eerst vanavond maar eens winnen van Matt Clark

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    .

    dit jaar zijn o.a. painter en wayne mardle overgestapt,de laatste was toch wel een favoriet van me.
    Mardle mag ik ook altijd heel graag zien spelen

  21. #21
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Hij moet eerst vanavond maar eens winnen van Matt Clark
    Hier ziet ik niet zo,n probleem in

  22. #22

    Standaard

    pusa was idd een aanwinst in t veld,die burton die vanmiddag is doorgegaan vond ik niks,hadden ze die maar weggelaten... fitton had moeten winnen,gooide denk ik 10 beurten achter elkaar de eerste pijl in de triple 20!

    die wedstrijd tussen smith en taylor heb ik helaas niet helemaal kunnen zien,maar wat een vaaaaaaage gast die smith zeg!!

    raar om te zien,een enorme kerel,met de meest waterige ogen ooit(continu lijmaanvoer dacht ik gelijk) en dan de manier waarop ie gooide....

    was tof geweest als die had gewonnen,volgens mij is dat een kluizenaar die maar 3 weken per jaar zijn afgebrande kerktoren verlaat...(vaag gelul mijnerzijds)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #23

    Standaard

    trouwens als barney geen cryptonite bijheeft dan walst superman vanavond zo over em heen...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  24. #24

    Standaard

    Ik hoop Andy "the Viking" Fordham, maar dat zal denk ik niet zo zijn. Heb dan natuurlijk wel op hem gestemd

    En bij de vrouwen denk ik dat Mieke "Bambi" de boer gaat winnen. Zou wel leuk zijn.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  25. #25

    Standaard

    idd,zonder brilletje is die ook nog es best aardig om te zien op tv...

    barney heeft toch prachtig gespeeld vind ik! had ik niet verwacht,wedstrijd van topklasse,zeker zo goed als fitton/burton.

    benieuwd of ie zo uit de hoogte gaat doen in zijn interview...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

Pagina 1 van 89 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •