Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 209 worden weergegeven.
  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Bij mij staat de B&W ASW4000, een leuk subje welke zeer goed integreert met de N805 (integreerbaarheid was een vereiste), de sub gaat behoorlijk laag (drukt op de maag en oren en doet dit zeer strak, heeft een lekkere slam, dynamiek en een goede resolutie. En dat alles voor iets meer als 3100 euro.



    Mvrgr

    Patrick
    Jaja, maak me maar weer lekker met je sub

    En nog een plaatje erbij ook

  2. #27
    bwe
    Guest

    Standaard Re: Re: Re: Wat voor subwoofer heb jij ???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz

    Mooie oplossing! Cool! Tin Pan alley? Jij bent stiekum een audiofiel he...?

    en dan heb ik pas 2 speakers! w8 maar tot ik ze alle 5 heb!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    Kwijl...
    Om nog maar te zwijgen over de SVS

    ps. Je hebt toch niet die van Thommy ook nog gekocht?

    Jaja, maak me maar weer lekker met je sub
    Ik kon het niet laten Johan

    ps. Ik heb de sub vandaag weer eens door de kamer verschoven en ge-experimenteerd, heb het nu dus aan m'n rug

    Mvrgr

    Patrick

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB


    Ik kon het niet laten Johan

    ps. Ik heb de sub vandaag weer eens door de kamer verschoven en ge-experimenteerd, heb het nu dus aan m'n rug

    Mvrgr

    Patrick
    Dat geloof ik ja
    Gewoon even een beetje muziek beluisteren met de 805 en ASW4000 en je vergeet alles weer Patrick

  5. #30

    Standaard

    Ik heb de PB12 staan van JBL, heeft een 250 watt continu ingebouwde klasse D digitale versterker, gaat tot 25 Hz (klinkt HEEL diep), ik ben tegen het gebruik van subs voor het stereogebruik dus de mijne doet alleen mee bij de filmpjes maar dan blaast ie ook!! Hij laat mijn arme vloertje flink schudden.
    Don't f*ck with the Jedi Master (Jay and silent Bob strike back)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB


    Om nog maar te zwijgen over de SVS
    [/b]
    Ja, een BEEST met LFE, maar ik denk dat als je de sub ook gebruikt voor muziek, dat de ASW4000 net even een betere allrounder is. Alhoewel de SVS ook beter was met muziek dan de BagEnd... Maarja, oerlelijk he!

    [b]
    ps. Je hebt toch niet die van Thommy ook nog gekocht?
    Nee, uiteindelijk toch maar niet. Maarja, dan kan ik hem net zo goed zelf bestellen denk ik, want ik denk dat hij de sub niet voor minder heeft verkocht. Maargoed, ik ben wel zo gek om mijn CS Plus weg te doen voor een CS Ultra... Of twee...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ja,we zouden natuurlijk allemaal kunnen nokken nu garmtz zijn supremacy weer eens heeft laten zien
    Deze thread heet toch niet 'wie heeft de grootste?'

    Ik heb een passieve MB Quart die ik zelf actief heb gemaakt door mijn 'oude' Yamaha receiver tussen mijn HT receiver en de sub te zetten. Werkt als een speer en ik heb volledige controle over het geluid. Klinkt prima. De MB doet zijn werk er goed. Op termijn moet er wel een 'echte' actieve sub komen en ik zit al heel stiekem naar een Rel te kijken.

    Ik heb voor de MB Quart 350 guldens betaald en de Yamaha kostte indertijd 800 gulden, maar het is een ouwetje.

    Ik heb 'm gekocht omdat ik een sub moest hebben. Heb er niet al teveel onderzoek naar gedaan. Het bevalt desalnietteming heel erg goed. Naar mijn eigen (subjectieve) oordeel ontstijgt het geheel de middenmoot. Geen topper, maar gewoon goed.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #33

    Standaard

    Ik heb de BeoLab 2 actieve subwoofer van Bang & Olufsen.

    Dit zijn de tech-specs:

    Dimensions W x H x D / Weight:
    31.5 x 26 x 31 / 18 kg
    12.4" x 10" x 12" / 39.7 lbs

    Cabinet finish:
    grey.

    Power consumption / Minimum: Typical 15 watts / standby 0.5 watts

    Max Sound Pressure Level:
    110 dB

    Cabinet principle:
    Double balanced passive radiator system

    Net cabinet voloume:
    13 l

    Woofer:
    1 x 9" (250mm) flat diaphragm

    Passive radiators:
    2 x 9" (250 mm) flat diaphragm

    Magnetic Shielding:
    Yes

    Lower Cutoff Frequency:
    23 Hz

    Bass equalizer:
    Adaptive Bass Linearisation (ABL)

    Crossover filters:
    24 dB/oct, 4th Order Linkwitz-Riley. Between subwoofer and main speakers in 100 Hz setting (Highpass and lowpass)

    Crossover frequencies:
    2 settings: 100 Hz / Wide band. Automatic by detecting if mainspeakers are connected to subwoofer or not.

    Bass Equalisation Control:
    3 settings: Free / Wall / Corner. Switchable by user.

    Sensitivity Control:
    3 settings: -5 dB / 0dB / +3 dB. Switchable by user.

    Connections:
    3 x PowerLink

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Dat geloof ik ja
    Gewoon even een beetje muziek beluisteren met de 805 en ASW4000 en je vergeet alles weer Patrick
    Na het verplaatsen kon ik ook effe niet veel anders meer

    Mvrgr

    Patrick

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    ... Maarja, oerlelijk he!
    Ooit al eens een echt mooie sub gezien dan? Echt mooi zijn die dingen nou ook weer niet, vierkant of cylindrisch......maar indrukwekkend lekker wel.

    [b]Maar goed, ik ben wel zo gek om mijn CS Plus weg te doen voor een CS Ultra... Of twee...
    Ik verwacht eerlijk gezegt ook niet anders Ben wel nieuwsgierig naar de SVS, moet deze maar eens komen beluisteren..

    Mvrgr

    Patrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB

    Ik verwacht eerlijk gezegt ook niet anders Ben wel nieuwsgierig naar de SVS, moet deze maar eens komen beluisteren..
    Doe dat! Je bent welkom!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    Doe dat! Je bent welkom!
    Lijkt me gezellig, maken binnekort buiten het forum om wel eens een afspraak.

    Mvrgr

    Patrick

  13. #38
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB


    Ooit al eens een echt mooie sub gezien dan?
    Ja
    De ASW4000

    Al is zo,n SVS ook wel apart wat de vorm betreft

  14. #39

    Standaard

    Nu kan/wil ik ook niet achterblijven, ik heb een B&W ASW1000 destijds gekocht voor 1800 gulden.


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Ooit al eens een echt mooie sub gezien dan? Echt mooi zijn die dingen nou ook weer niet, vierkant of cylindrisch......maar indrukwekkend lekker wel.
    Nouja mooi of niet, je kan ze wel weer als bijzet tafel gebruiken. Er zijn erbij (b.v. REL studeo III) die je ook als eettafel kunt gebruiken.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman
    Nouja mooi of niet, je kan ze wel weer als bijzet tafel gebruiken. Er zijn erbij (b.v. REL studeo III) die je ook als eettafel kunt gebruiken.
    Bij ons is het absoluut verboden om een sub als bijzettafel te gebruiken of om iets op speakers te zetten (plantjes bv)

    Mvrgr

    Patrick

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB

    Bij ons is het absoluut verboden om een sub als bijzettafel te gebruiken of om iets op speakers te zetten (plantjes bv)
    Bij mij liggen er alleen een paar boeken (plat) op met een zacht kaft, en daaroverheen een reserve-toetsenbord. Een plantenpot, of erger nog: een vaas met bloemen, kan kapotgaan bij het trillen..

  18. #43

    Standaard

    Ik ben zeer tevreden over mijn B&W ASW650.
    Ik zocht de klank en prestaties van de oudere ASW1000, maar dan in een kleinere behuizing wegens plaatsgebrek.
    Gelukkig kwam toen net de ASW650 uit.


  19. #44

    Standaard

    Boston Acoustics PV800...

    300 watt RMS, 15-150 Hz downfiring 12inch woofer...

    klik onderaan op "mijn set" en kijk helemaal onderaan...

    plaatje in de post "pasten" lukte niet

    marty
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Bij ons is het absoluut verboden om een sub als bijzettafel te gebruiken of om iets op speakers te zetten (plantjes bv)
    Inderdaad!

  21. #46

    Standaard

    Ik werk met een hele simpele Pioneer sub: 110 watt, frontfire, geen bass-pijp (tenminste, nog nix kunnen ontdekken, en op de site staat er ook nix over).
    Hoe die het doet? Hij doet zijn werk, en daarmee is alles wel gezegt geloof ik..... Oooooooit komt er wel iets anders (net zoals dat de rest ooooooit wel eens vervangen gaat worden, oooooit )

  22. #47

    Standaard

    Heb sinds een jaar (ongeveer) een Chario SW1 actieve Subwoofer, met een 100 W. versterker aangesloten op B&W 602 frontspeakers. Geeft een lekkere punch aan de bass, gelukkig maar, aangezien de B&W's al een aardig potje meeblazen. Hoewel ik hem voor muziek bijna uit heb staan! Vind daar de bass van de B&W's ruimschoots voldoende
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  23. #48
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB


    Bij ons is het absoluut verboden om een sub als bijzettafel te gebruiken of om iets op speakers te zetten (plantjes bv)
    Spreekt voor zich toch

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Spreekt voor zich toch
    Nou was het maar zo, een vriend van me heeft dus echt een plantje op de sub staan

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Nou was het maar zo, een vriend van me heeft dus echt een plantje op de sub staan
    Als ze een wolkenkrabber kunnen bouwen op een breuklijn, dan moet het mogelijk zijn om een gepotte plant heel te houden op een subwoofer, toch?

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •