De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: niewe dvd speler

  1. #1

    Standaard niewe dvd speler

    ik ben van plan een dvd-speler te kopen (zo goedkoop mogelijk, maar kwalitatief natuurlijk wel goed). Hij moet aan de volgende zaken voldoen:
    -optische digitale uitgang
    -cd-r/cd-rw/mp3
    Dus als iemand een aanrader weet!!!!!!
    Ik dacht aan de philips dvd640, maar heeft die ook een optische digitale uitgang?

    A COMRADE

    Ik heb op dit moment de volgende 2 luidsprekers:
    Magnat --> Project 10 (3-weg; 180/340 w; 4-8ohm; 20-28.000Hz)

    Ik heb de volgende receiver:
    Technics SA-DX940 (5 * 100w)

    Ik weet dat mijn luidsprekers niet de alllernieuwste mer zijn. Nu is de vraag: Kan ik bij deze speakers 2 rear en een center speaker kopen of kan ik beter 5 nieuwe kopen.

    Als iemand nog aan adres weet waar ik Magnat --> Project 10 speakers kan kopen, zou dat ook heel mooi zijn. Ik ben namelijk heel tevreden over deze luidsprekers.

  2. #2

    Standaard

    Waarom is die optische digitale uitgang zo belangrijk?

  3. #3

    Standaard

    ik heb namelijk volgens mij geen coax ingang op m'n receiver. En om toch dts sound te hebben lijkt me dat wel handig.

  4. #4

    Standaard

    http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/...3?opendocument


    Dit is hem toch?, dus lijkt ie ook een digitale coax te hebben, zou ik ook logisch vinden.

  5. #5

    Standaard

    hier staat van wel ja, maar in de handleiding kan ik er niks over vinden. Ik kan alleen een optische vinden en een ingang waarbij je alle luidspreker appart vanaf de dvd-speler aanluit (dvd 6 inch of zoiets).

  6. #6

    Standaard

    Ik zou eerst maar eens goed kijken of je echt geen digitale coax aansluiting hebt, deze manier van aansluiten is beter voor het geluid dan met een optische kabel. Wat speakers betreft kun je het beste 5 speakers hebben uit dezelfde reeks, liefst precies dezelfde maar dat is vaak niet mogelijk (plaatsing, etc). Het zou zonde zijn om andere speakers te kopen terwijl je nu nog erg tevreden bent met je speakers. Probeer eens via www.marktplaats.nl of andere verkoopsites de desbetreffende reeks te vinden.

    Groeten,
    Raskel

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Smeets
    JVC XV-N5
    Helemaal mee eens natuurlijk. Een fijne speler.

  9. #9

    Standaard

    Voor zover ik weet hebben de meeste Philips dvd-spelers een coaxiale EN optische aansluiting. Philips is trouwens een goede keuze voor een speler. Heb er zelf ook een en ben er erg tevreden over. Klinkt ook met audio-cd's geweldig!

    Dat Philips goede spelers maakt wordt trouwens regelmatig bevestigd in de renommeerde vakbladen.

    Edit:

    Volgens de Philips site heeft die speler zowel een optische als een ciaxiale uitgang
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Dat Philips goede spelers maakt wordt trouwens regelmatig bevestigd in de renommeerde vakbladen.
    Welke bladen? Ik zie ze alleen maar in de middenmoot..

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel


    Welke bladen? Ik zie ze alleen maar in de middenmoot..
    Sla de laatste WhatHiFi maar eens open.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Das vreemd, in mijn What-Hifi? toch niet
    Kijk dan nog maar eens goed want tussen de reclame zie je de tests bijna niet meer, maar ze staan er wel degelijk in hoor.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: niewe dvd speler

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A COMRADE
    (zo goedkoop mogelijk, maar kwalitatief natuurlijk wel goed)
    Tja, dat willen we allemaal wel toch
    Het probleem is echter dat goede kwaliteit altijd geld kost
    Wanneer je zo goedkoop mogelijk wilt zal je toch op kwaliteit moeten inleveren
    Het is maar wat je voorkeur heeft

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: niewe dvd speler

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A COMRADE


    Ik weet dat mijn luidsprekers niet de alllernieuwste mer zijn. Nu is de vraag: Kan ik bij deze speakers 2 rear en een center speaker kopen of kan ik beter 5 nieuwe kopen.
    Ik zou voor 5 nieuwe speakers gaan maar ik kan natuurlijk niet jouw budget bepalen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •