De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Takeshi Kitano : Dolls

    Wie is nog meer netzoals mij erg benieuwd naar zijn nieuwe film?

    Volgens mij geen geweldadige film dit keer af te leiden uit de synopsis van IMDB hieronder en de trailer. En hij speelt zelf niet mee dit keer als je de lijst van de cast op IMDB bekijkt....
    Hier de officiele site maar alles is in Japans helaas dus veel wijs word ik er niet van.

    En volgens mij draait hij op het filmfestival in Rotterdam.

    Heeft iemand meer info?


    synopsis:
    Three stories of undying love from acclaimed Japanese filmmaker Takeshi Kitano. Bound by a long red cord, a young couple wanders in search of something they have forgotten. An aging yakuza returns to the park where he used to meet his long-lost girlfriend. A disfigured pop star confronts the phenomenal devotion of her biggest fan ... Three stories delicately intertwined by the beauty of sadness.

    Matsumoto and Sawako were a happy couple, but meddling parents and chase for success push the boy to a tragic choice. Hiro is an old Yakuza boss. Thirty years ago he was a poor worker who left his girlfriend to pursuit his dream of success. Now he's back in the park where he used to meet her... Haruna passes her days looking at the sea, her beautiful face is bandaged. Not a long time ago she was a successful popstar whose life consisted in hosting tv shows and signing autographs. Nukui is perhaps her most devoted fan, and today he wants to prove it...
    "There will be no dawn for men."

  2. #2

    Standaard

    hmm dit klinkt in ieder geval nt slecht, ik ben benieuwd

    hopelijk komen er in de toekomst ook een aantal goede dvd releases uit van de vorige van de films van Kitano

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    hmm dit klinkt in ieder geval nt slecht, ik ben benieuwd

    hopelijk komen er in de toekomst ook een aantal goede dvd releases uit van de vorige van de films van Kitano
    Zoals bijv Sonatine Maar even on-topic ik ben ook erg benieuwd naar deze nieuwe film van Takeshi Kitano
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    hopelijk komen er in de toekomst ook een aantal goede dvd releases uit van de vorige van de films van Kitano
    Ja..de releases van zijn films zijn niet echt denderend...
    "There will be no dawn for men."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Zoals bijv Sonatine Maar even on-topic ik ben ook erg benieuwd naar deze nieuwe film van Takeshi Kitano
    heb van sonatine de r3 collector's edition en dat is een hele aardige release. in ieder geval stukken beter dan die r2uk releases van tokyo bullet. van kids return en hana-bi zijn de koreaanse releases heel ok. ook van kikujiro is een koreaanse release gepland.

    en natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar dolls!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    heb van sonatine de r3 collector's edition en dat is een hele aardige release. in ieder geval stukken beter dan die r2uk releases van tokyo bullet. van kids return en hana-bi zijn de koreaanse releases heel ok. ook van kikujiro is een koreaanse release gepland.
    Dat wist ik niet Dank je
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  7. #7
    Jasper 00022
    Guest

    Standaard

    Ik kijk ook uit naar deze film.
    Hopelijk komt er een knappe dvd release in de toekomst.
    Kunnen jullie me vertellen of koreaanse dvd's afspeelbaar zijn op een regio 2 dvd speler? En zo ja waar kan ik die in NL kopen?
    Ik ben namelijk nog op zoek naar kikujiro.

    Jasper

  8. #8

    Standaard

    donner in rotterdam heeft een aardige selectie aziatische films.

    koreaanse dvds zijn meestal regio 3 gecodeerd. niet geschikt dus voor r2 spelers...

    ook de hk release van kikujiro is regio 3

  9. #9
    Jasper 00022
    Guest

    Standaard

    oke, thanks

  10. #10

    Standaard Rotterdm Filmfestival

    De nieuwe film van Takeshi Kitano komt op het Internationaal Filmfestival Rotterdam en die ga ik zien op woensdag 29 januari om 19:30 in Pathé 1. Er zijn verder nog 2 andere dagen waarop ie te zien is waaronder 25 januari om 20uur ofzoiets.

    Nou, ik zal wel zeggen of ie goed was of niet en don't worry, ik ben ook tegen spoilers!!

    Gegroet
    MeanRat

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •