Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends - Series 8 (Episodes 1-24) [DVD]

    Friends - Series 8 (Episodes 1-24) [DVD]

    Inmiddels zijn we alweer aanbeland bij de box release van Friends seizoen 8. De losse delen zijn al enkele maanden op DVD te koop maar gewoontegetrouw brengt Warner medio november de complete boxset uit van dat betreffende seizoen met daarin de 3 DVD’s.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goede review. ik heb de box ook, en ik ben het helemaal met je eens.

    Zelf vindt ik seizoen 8 een goed seizoen, misschien soms wel leuker dan seizoenen 6-7.
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  3. #3

    Standaard

    Seizoen 8 vind ik ook een leuk seizoen. Vooral de aflevering met Brad Pitt is heel leuk.
    De enige die ik wat minder vind is Chandler (hij is ook veel dikker). Vond hem in de eerste seizoenen juist het leukste. Nu zijn vooral Joey en Ross leuk.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien

    Zelf vindt ik seizoen 8 een goed seizoen, misschien soms wel leuker dan seizoenen 6-7.
    Seizoen 8 is zeker een goed seizoen. Persoonlijk
    vind ik hem in ieder geval stukken beter dan 6.
    Ross is in tegenstelling tot eerdere seizoenen
    eindelijk niet irritant ( In Serie 9 is hij gelukkig
    nog steeds grappig ).
    God Created Mother Because He Could Not Be Everywhere.

  5. #5

    Standaard

    Het is maar goed dat ze toch echt stoppen naar seizoen 10 en de film...denk ik...

    Maar goed, ik blijf het leuk vinden, maar een einde moet ook eens komen, hoewel het menu een leuke voorbode is.

  6. #6
    Jan Spoelder
    Guest

    Standaard

    Ach...ik blijf het wel leuk vinden. Series 8 is inderdaad wel weer wat leuker dan enkele voorgangers. En ik blijf toch een beetje benieuwd hoe sommige relaties gaan. Net een soap

  7. #7

    Standaard

    Friends wordt gewoon elke serie leuker. Ik heb ze allemaal al en ik zit al met smart te wachten op nummertje 9 en hopelijk nummer 10. Al is het gewoon omdat het niet met een open eind moet eindigen. het zou leuk zijn als ze friends afmakenmet een 4 dubbele aflevering oftewel een film
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  8. #8

    Standaard

    HEERLIJKE serie. Echt super ontspanning en kijkt heerlijk weg.... Ga doooooooor met de series
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  9. #9

    Standaard

    Heerlijke seire inderdaad, ik heb serie 8 inmiddels los en vind dit ook een van de betere seizoenen, mijn favourite is ook degene met Brad Pitt, echt zo gaaf

    Aanrader voor eenieder
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    worden de Friends DVD’s tegenwoordig uitgebracht met op de B-kant een director’s cut van de afleveringen. Deze afleveringen duren iets langer en zijn voorzien van een Dolby Digital 5.0 remix.
    Directors cut? Iemand een idee wat wij dan missen met de gewone uitgave. Hoeveel minuten langer is zo'n directors cut en betreft het dan belangrijke scenes.

  11. #11

    Standaard

    3 minuten. Bij een flashback-scene was een langere versie van een oude scene, maar dat was alleen maar langer...en langer...Niet belangrijk, wel grappig!!!

  12. #12

    Standaard

    I love Friends!! Ben helemaal niet zo'n TV-kijker maar Friends kan ik gewoon niet missen. Vooral Chandler vind ik echt te gek!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    ....(hij is ook veel dikker)...
    Sinds wanneer is dat negatief??

    (Jullie begrijpen dat ik zelf ook niet erg slank ben )

  14. #14

    Standaard

    Bedankt Robw. Goed te weten dat wij niks belangrijks missen.

    Blijft natuurlijk wel weer zonde dat wij als Nederlandse markt weer niet serieus worden genomen en afgescheept worden met een zo goedkoop mogelijke versie.

  15. #15

    Standaard

    Leuke serie
    Goede grappen en verhaal is lekker te volgen

    Alleen vraag ik me af of het nog steeds zo spontaan is als vroeger
    want die lui zijn steeds meer gaan verdienen elke serie
    en heel soms kijk ik door alles heen en zie ik te goed dat alle grapjes gemaakt zijn en veel wordt teruggegrepen op hele oude
    jokes.

    Van dat "OOH my GOD!!" word ik soms wel moe elke keer.

    Maar da's persoonlijk

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolon

    Van dat "OOH my GOD!!" word ik soms wel moe elke keer.

    Maar da's persoonlijk
    Ik word daar ook weleens moe van!

  17. #17

    Standaard

    In de VS en ook in regio 2 (o.a. Frankrijk en Engeland) worden de Friends DVD’s tegenwoordig uitgebracht met op de B-kant een director’s cut van de afleveringen. Deze afleveringen duren iets langer en zijn voorzien van een Dolby Digital 5.0 remix. Zover is het bij ons nog niet, wij moeten het doen met een Dolby Digital 2.0 mix.

    kan iemand me vertellen of die director's cut dvd's ook in regio 2 verkocht worden, en waar kan ik ze online bestellen?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robbie23jaar
    In de VS en ook in regio 2 (o.a. Frankrijk en Engeland) [knip]...

    kan iemand me vertellen of die director's cut dvd's ook in regio 2 verkocht worden, en waar kan ik ze online bestellen?
    Het hoe en waarom van de DC uitgaves is ook te lezen in de recensie. Wat betreft de aanschaf: ik zou zeggen..probeer het eens bij een online aanbieder in de door jouw genoemde landen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002


    Ik word daar ook weleens moe van!

    hehe
    Yesterday is history. Tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it the present.

  20. #20

    Standaard Friends in het Nederlands

    Was het nou zo dat er in aflevering 7 of acht pogingen werden gedaan om Nederlands te spreken? Leuke aflevering was dat!

  21. #21

    Standaard Re: Friends in het Nederlands

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Was het nou zo dat er in aflevering 7 of acht pogingen werden gedaan om Nederlands te spreken? Leuke aflevering was dat!
    Dat was volgens mij ook in aflevering 7. Ross had het appartement van één van zijn buren op het oog voor Rachel. Het appartement werd bewoond door een Nederlandse dame waarvan Ross dacht dat ze snel haar laatste adem zou uitblazen...

  22. #22

    Standaard Re: Friends in het Nederlands

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Was het nou zo dat er in aflevering 7 of acht pogingen werden gedaan om Nederlands te spreken? Leuke aflevering was dat!
    Dat was volgens mij ook in aflevering 7. Ross had het appartement van één van zijn buren op het oog voor Rachel. Het appartement werd bewoond door een Nederlandse dame waarvan Ross dacht dat ze snel haar laatste adem zou uitblazen...
    Ik wil die DVD waar 'ie opstaat apart kopen (dat is nu mogelijk), maar op welke disc staat de aflevering nou? Ik wil 'm zo ontzettend graag!

  23. #23

    Standaard Re: Friends in het Nederlands

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Was het nou zo dat er in aflevering 7 of acht pogingen werden gedaan om Nederlands te spreken? Leuke aflevering was dat!
    Dat was volgens mij ook in aflevering 7. Ross had het appartement van één van zijn buren op het oog voor Rachel. Het appartement werd bewoond door een Nederlandse dame waarvan Ross dacht dat ze snel haar laatste adem zou uitblazen...
    Ik wil die DVD waar 'ie opstaat apart kopen (dat is nu mogelijk), maar op welke disc staat de aflevering nou? Ik wil 'm zo ontzettend graag!
    Aflevering heet The One With The Stain en is afl 7 op de 1e disc side B
    ( Friends series 8 episodes 1-8 )
    God Created Mother Because He Could Not Be Everywhere.

  24. #24

    Standaard

    Er is trouwens die aflevering met die valse monica, die spreekt ook zinnetje nederlands.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mobie
    Er is trouwens die aflevering met die valse monica, die spreekt ook zinnetje nederlands.
    Jep, met de bekende uitspraak van monica dat ze niet gewoon "dutch" maar "pensylvanian dutch" spreekt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •