Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mobie
    Er is trouwens die aflevering met die valse monica, die spreekt ook zinnetje nederlands.
    Het valt me op, dat er wel meer nederlands word gesproken in Friends. in seizoen 3, zat er een nederlandse vrouw in een van die aflevering. dan deze in seizoen 8 en nog in een ander seizoen spreekt gunther en ross ook nederlands. kan me niet bedenken, dat het ook met een ander land voorkomt?! misschien iemand van de friends-crew die nederlands is?!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mobie
    Er is trouwens die aflevering met die valse monica, die spreekt ook zinnetje nederlands.
    Het valt me op, dat er wel meer nederlands word gesproken in Friends. in seizoen 3, zat er een nederlandse vrouw in een van die aflevering. dan deze in seizoen 8 en nog in een ander seizoen spreekt gunther en ross ook nederlands. kan me niet bedenken, dat het ook met een ander land voorkomt?! misschien iemand van de friends-crew die nederlands is?!
    Jup, in die scene waar ze american football spelen zit er een nederlandse op het plein en joey en chandler vechten om haar. Ik geloof dat er in 2 afleveringen nederlands gesproken word en in 2 andere verwijzingen naar nederland. En 1 keer belgie, met van damme. Maar das niet echt een verwijzing natuurlijk, das meer guest star.

  3. #28

    Standaard

    Ze verwijzen inderdaad wel af en toe naar Nederland, maar wat ik dan weer jammer vind is dat ze meestal wel weer gewoon Amerikaanse of Engelse acteurs daarvoor gebruiken. Zoals die 'Marga' bij Amerikaans football kan niet eens de G uitspreken zoals wij dat zouden doen. En dat ook bij die dame in dit seizoen... "Ezels!"

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Screenshot 3...Geweldige aflevering
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Ze verwijzen inderdaad wel af en toe naar Nederland, maar wat ik dan weer jammer vind is dat ze meestal wel weer gewoon Amerikaanse of Engelse acteurs daarvoor gebruiken. Zoals die 'Marga' bij Amerikaans football kan niet eens de G uitspreken zoals wij dat zouden doen. En dat ook bij die dame in dit seizoen... "Ezels!"
    Heb toevallig die aflevering met het Football weer gezien deze week.
    Joey was de enige die haar naam goed zei (dus met 'onze' G).

    Joey: MarGa
    Zij: MarHa :x
    Beetje dom zoals Max zou zeggen

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther Bekijk bericht
    Jep, met de bekende uitspraak van monica dat ze niet gewoon "dutch" maar "pensylvanian dutch" spreekt.
    Er zijn meerdere afleveringen waar dat gezegd , bestaat dat pensylvanian dutch trouwens wel .

    Worden in aardig wat afleveringen over nederland geluld of nederlands gesproken. Ik keek gisterren "the one with the all the football"(Serie 3) waarbij ook een vrouw inzat die zei dat ze "Dutch" was. In de aflevering moest ze kiezen tussen Joey en Chandler, Chandler werd gekozen en riep: "ï love you Amsterdam" wel grappig .

    Gunther heeft geloof ik ook nederlands gelult, als ik het me goed herinner iets over een ezel.

  7. #32

    Standaard

    "Jij hebt sex met een ezel!" (tegen Ross) :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #33

    Standaard

    Ross: "Bedankt voor de koffie, Gunther"
    Gunther: "ah je spreekt nederlands, (en dan nog wat maar weet ik niet precies meer"
    Ross: "yeah....we're done talking"
    Gunther: "Ezel!"
    Ross (zoekt het op): "He Gunther, You're an Ezel!"
    Gunther: "jij hebt seks met ezels!"

    later Ross tegen die vrouw van dat appartement: i got you some Bloooomen"
    Ross tegen Rachel en Joey: "you, you, you.......Ezels!


    vind ik persoonlijk 1 van de leukste afleveringen, ik ga binnenkort denk ik weer eens beginnen om alle 10 de seizoenen weer opnieuw te kijken, geweldige serie!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #34

    Standaard

    Naar mijn mening is de vrienden serie een van de meest onnavolgbare series in de geschiedenis.
    Het was echt een van de beste shows die ik ooit heb gezien

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •