De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Jacknife

  1. #1

    Standaard Jacknife

    Kent iemand deze film? Hoe is ie? Ik denk dat dit een iets minder bekende (!?) film is van Robert De Niro. Ik zag hem in de aanbieding bij Play. Kan iemand mij vertellen hoe de dvd uitvoering bevalt?
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  2. #2

    Standaard

    Tja..Jacknife..heb hem zelf...niet bij Play vandaan dus over die uitvoering kan ik zo niks zeggen. Maar de film zelf is niet echt super....iets in de trend van Falling in Love zeg maar...ook een liefdesverhaal. Ik heb hem puur voor mijn de Niro verzameling...anders niet...
    "There will be no dawn for men."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Tja..Jacknife..heb hem zelf...niet bij Play vandaan dus over die uitvoering kan ik zo niks zeggen. Maar de film zelf is niet echt super....iets in de trend van Falling in Love zeg maar...ook een liefdesverhaal. Ik heb hem puur voor mijn de Niro verzameling...anders niet...
    Als jij dat puur een liefdesverhaal vindt, kijk ik zeker verkeerd.
    Verhaal gaat over de trauma als gevolg van een gebeurtenis in Vietnam. Heeft bijna geen vergelijkingen met Falling in Love.
    Geen spectaculaire film, wel een goed en onderhoudend verhaal, met sterke karakter rollen van m.n. de Niro en Harris.
    Wel een slechte DVD versie. Geen extra's maar wel een keuze uit Dolby dig. 5.1 of stereo en optie ondertiteling wel of niet (alleen nederlands).
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •