Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 270 worden weergegeven.

Discussie: Donnie Darko DVD

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    De Nederlandse versie van Donnie Darko is niet goed en wordt terug uit de winkels gehaald!

    Ik wilde 'm net afrekenen bij de FRS maar kreeg 'm niet mee omdat er een feature niet op zou staan en de ondertiteling zou niet goed zijn of loopt niet synchroom met de film! Dus degene die hem al hebben aangeschaft, ik zou 'm terug brengen!

    Over een paar weken zou de goeie versie uit moeten komen!

    Tommy!
    Ik kan die mankementen bevestigen (zie eerdere posts). Verklaart meteen ook waarom de Donnie Darko DVD in de FRS in m'n stad nu aan 14.99 wordt verkocht. Ik ga in elk geval terug met mijn exemplaar.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Verklaart meteen ook waarom de Donnie Darko DVD in de FRS in m'n stad nu aan 14.99 wordt verkocht.
    Dat is wel een slechte zaak, ik vond het héél netjes dat ie het zei toen ik aan de toonbank stond!
    Vind het wel jammer, heb veel goeie dingen gehoord over deze film en had zo'n zin om 'm vanavond te gaan kijken, maarja!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  3. #53

    Standaard

    Is er al een exacte datum voor deze nieuwe, goede uitgave van Donnie Darko (in België) voor om te ruilen? Zit zelf ook met de slechte versie (te snel geweest, het is dan ook een prachtfilm).

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Is er al een exacte datum voor deze nieuwe, goede uitgave van Donnie Darko (in België) voor om te ruilen? Zit zelf ook met de slechte versie (te snel geweest, het is dan ook een prachtfilm).
    Bij de FRS kon ie nog geen exacte datum geven, hij keek op een formulier wat ze binnen hadden gekregen en zei dat het een paar weken zou duren! Ik heb zojuist wat films op de site van FRS bestelt die ze niet in de winkel hadden, als ik die van de week op ga halen zal ik het nog wel eens vragen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #55

    Standaard

    Hmm... als dat werkelijk zo is, ga ik er ook maar mee terug binnenkort... Maar moet ik uiteraard wel eerst weten wanneer ze de nieuwe versie hebben
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #56

    Standaard

    Omdat ik toch vrij ongeduldig ben, ben ik er maar meteen mee terug gegaan

    Van het probleem hadden ze gehoord en er komt inderdaad een nieuwe versie aan. Een exacte datum hadden ze helaas niet, maar het zou minimaal 2 weken duren.
    Het volgende blijkt allemaal mis te zijn met de DVD (stond vermeld in een speciaal mapje):
    Er bleken problemen te zijn met het geluid (bromt ontzettend op sommige momenten; nog nooit eerder voorgekomen bij mij (heb trouwens geen set)), beeld (kan wel kloppen, op een bepaald moment liep er bij mij een scène heel kort in slow-motion af) en ondertiteling (gaat soms te snel voorbij). Over een missende feature weet ik zelf nog niets (heb de extra's nog niet bekeken), maar heb er al wel verschillende mensen over horen praten dus dat zal ook wel kloppen.

    Gelukkig had ik het bonnetje meegenomen want daar vroegen ze wel naar (uiteraard ). Hadden ze opgeschreven dat ik 'em gewoon kon ruilen zodra de nieuwe versie binnen zou zijn. Geldt dus ook voor de andere mensen die 'em bij de FRS hebben gekocht.

    Nette service dacht ik zo
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #57

    Standaard

    Bedankt voor de info, ga de film dan maar ook terugbrengen. alleen heb ik de bon niet meer. Nou maar hopen dat ze niet moeilijk gaan bij FRS.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #58

    Standaard

    Goed dat ik nog even gewacht heb

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Goed dat ik nog even gewacht heb
    Ja ik denk wel dat toch de beste manier is, gewoon wachten
    Is toch klote dit. Begrijp ook niet dat ze niet van van te voren, een audit doen op de film
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Goed dat ik nog even gewacht heb
    Precies Ik vond het al vreemd dat ik hem nergens kon kopen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  11. #61

    Standaard

    Ben al blij dat ze er iets aan doen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #62

    Standaard

    Is het een idee om een goede logistieke omruil actie te houden, zoals bij Monsters Inc ?
    Dan weten alle kopers van Donnie Darko het.
    Misschien dat er iemand goede contacten heeft met A-Film ?
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ben al blij dat ze er iets aan doen
    Het is niet meer dan redelijk Maar kan je zien, dat er eigenlijk helemaal niet op kwaliteit wordt gekeken, bij sommige maatschappijen. Ze brengen maar brengen maar films uit. Ik denk dat de fout waarschijnlijk niet eens door hun zelf is ontdekt, maar door een consument en die dan gereageerd heeft.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen
    Is het een idee om een goede logistieke omruil actie te houden, zoals bij Monsters Inc ?
    Dan weten alle kopers van Donnie Darko het.
    Misschien dat er iemand goede contacten heeft met A-Film ?
    Ik denk niet dat dat nodig is. Ik neem aan dat iedere winkel 'em wel omruilt voor een werkende, zolang je maar het bonnetje hebt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Het is niet meer dan redelijk Maar kan je zien, dat er eigenlijk helemaal niet op kwaliteit wordt gekeken, bij sommige maatschappijen. Ze brengen maar brengen maar films uit. Ik denk dat de fout waarschijnlijk niet eens door hun zelf is ontdekt, maar door een consument en die dan gereageerd heeft.
    Het is inderdaad niet meer dan redelijk, maar helaas wordt dat niet bij elke film gedaan. Bij K-PAX gaat de ondertiteling soms ook te snel voorbij en ik betwijfel dat ze speciaal daarvoor een nieuwe uitgave gaan maken (neem tenminste aan dat er geen andere versie van is uitgebracht).
    Vandaar dat ik al blij ben dat ze er iets aan doen. Het is dan ook wel een topfilm
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Ik denk niet dat dat nodig is. Ik neem aan dat iedere winkel 'em wel omruilt voor een werkende, zolang je maar het bonnetje hebt.
    Maar wat als je nou geen bonnetje hebt ... zoals ik dus ... eik vinnik het dan ook niet meer dan redelijk als ik ook mijn exemplaar kan omruilen ... ik bedoel: het is per slot van rekening een foutief product ...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PvdS


    Maar wat als je nou geen bonnetje hebt ... zoals ik dus ... eik vinnik het dan ook niet meer dan redelijk als ik ook mijn exemplaar kan omruilen ... ik bedoel: het is per slot van rekening een foutief product ...
    Anders probeer je het bij de maatschappij Die neemt hem echt wel terug, denk ik Succes
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  18. #68

    Standaard

    Denk niet dat het ze een heel groot probleem ervan maken, aangezien het inderdaad om een foutief product gaat, maar enkele winkels zullen wel degelijk naar het bonnetje vragen.

    En anders zou ik contact opnemen met de maatschappij, zoals Art al aangaf.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #69

    Standaard en de Makro dan..?

    Hmmm... kvraag me af wat de Makro nu gaat doen.... ze liggen de komende week bij hun in de aanbieding voor 17,85 incl.
    Aangezien het twee weken minimaal zou duren vordat die nieuwe persing in de winkels zou komen te liggen, zal dit ook wel de verkeerde zijn.
    Balen als je d'r daar gewoon mee weggestuurd wordt (die lui aan de kassa verkopen daar vanalles, dus specifieke DVD info moet je er niet vragen )

  20. #70

    Standaard

    Inderdaad, en ruilen bij de Makro is toch al zo lastig...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #71

  22. #72

    Standaard Re: :-)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    ... jah... vandaar mijn reaktie
    Ik dacht dat het ging over als je de DVD zou kopen, niet ruilen
    Maar heb ik dan verkeerd begrepen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Tis ook wel te hopen voor degene die 'm nog niet gekocht heeft maar 'm straks wel wil kopen dat ze duidelijk kunnen zien aan de hoes dat ze een goede versie in handen hebben ...

  25. #75

    Standaard

    Dat zou inderdaad handig zijn, maar of het werkelijk gaat gebeuren ? Laten we het hopen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •