De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 101 Dalmatiërs II – Het Avontuur Van Vlek In Londen [DVD]

    101 Dalmatiërs II – Het Avontuur Van Vlek In Londen [DVD]

    De kleine Vlek voelt zich een beetje verloren tussen al die vlekken en verlangt ernaar zicht van de andere puppies te onderscheiden. Hij droomt ervan een ‘Wonderhond’ te worden, net als zijn favoriete televisiester Superwoef.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Jezus weer zo'n slap vervolg... Disney moet 's leren kappen met dit soort uitgaven... Die z.g.n. 'classics' zijn veel leuker en origineler!

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W
    Jezus weer zo'n slap vervolg... Disney moet 's leren kappen met dit soort uitgaven
    Daar ben ik mee eens

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Zolang deze goed blijven verkopen (en dat doen ze), zullen er altijd meerdere delen komen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W
    Jezus weer zo'n slap vervolg... Disney moet 's leren kappen met dit soort uitgaven... Die z.g.n. 'classics' zijn veel leuker en origineler!
    Bekijk het eens door de kleine oogjes, want besef dat vooral kinderen ook dit soort DVD's / video's erg leuk vinden.

  7. #7

    Standaard

    Zolang het een vervolg-film blijft heb ik er niet zoveel problemen mee.
    Moet echter wel van goede kwaliteit zijn.

    Zo zijn Beauty and the Beast and the Enchanted Christmas, Alladin: The Return of Jafar, The Lion King: Simba's Pride natuurlijk van uitstekende kwaliteit.

    Aladdin: King of Thieves, Pocahontas II, Little Mermaid II, Lady and the Tramp II en Hunchback of the Notre Dame II, zijn mindere kwaliteit, maar nog wel 'nodig' in je collectie.

    Daarentegen, Cinderella II, en Tarzan II: belabberd, belabberd en nog eens belabberd, die losse afleveringen/korte verhalen.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  8. #8

    Standaard

    Dacht ik in eerste instantie ook, slecht vervolg. Maar deze valt mij dus echt 100% mee!! Ik vond hem daadwerkelijk leuk, en heb hem dus ook gekocht!
    En er zijn inderdaad meerdere vervolgen van meer dan redelijke kwaliteit, hoor.... Beauty and the Beast 2, little mermaid 2 en Lady and the Tramp 2 waren ook vrij goed! En hoewel aladdin 3 minder goed getekend is, is het nog wel een erg leuke film!
    Inderdaad, de films die zijn opgebouwt uit afleveringen zijn barslecht... Wat dat betreft ben ik benieuwd naar Atlantis 2, die ook uit afleveringen is opgebouwt, maar wel degelijk kwaliteit schijnt te hebben...

  9. #9

    Standaard

    Wat ik zo jammer vind is dat de verrassing en de kennismaking met de figuurtjes er niet meer is. Ook lijken de verhaallijnen erg op de orginelen. Natuurlijk zijn er betere en mindere vervolgen, maar ik vind toch echt dat ze bij Disney de creativiteit moeten inzetten op nieuw werk. Spin offs voor tv = prima, maar niet voor video en dvd.
    Uitzondering: Toy Story, maar is die wel van Disney???!!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel A. de Vrije
    Uitzondering: Toy Story, maar is die wel van Disney???!!!
    Wat mij betreft is Pixar <> Disney. De tweede doen de distributie en marketing van de eerste, meer niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    En werken mee aan de verhalen.... Vergis je er niet in, Disney heeft een dikke vinger in de pap gehad bij Toy Story. Maar daarna heeft Pixar gewoon zijn eigen mensen om zich heen verzameld, en die maken nu de films, naar ik verwacht net zo goed als zonder Disney... Maar ik denk dat veel van de mensen die nu bij Pixar werken ooit bij Disney zaten, en gewoon zijn overgestapt...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •