De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Taken, begint zaterdag.

    De serie begint zaterdag 11 jan om 22:00 uur op BBC 2. Dan zet ik de video recorder aan.

    Lijkt me een hele mooie serie. Ik heb er maar een beetje van gelezen, ik wil hem zien.

    Oke het is geen film, maar de verwachtingen zijn wel hoog.

  2. #2

    Standaard

    weet iemand waarover deze serie gaat?

  3. #3
    Graven
    Guest

    Standaard

    Gaat in het kort over mensen die worden ontvoerd door UFO's

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    Gaat in het kort over mensen die worden ontvoerd door UFO's
    how original!

  6. #6
    Graven
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard


    how original!
    ach, Spielberg heeft er aan meegewerkt.

  7. #7

    Standaard

    Het moet een goede serie zijn. Ik ga hem zeker kijken.

  8. #8
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik vond de eerste aflevering vrij standaard, alsof ik het allemaal al eens had gezien.

    Er zaten wel goede scenes in en de ge-update versie van de aliens mocht er wel zijn.

    Ik hoop wel dat de kwaliteit omhoog gaat.

    Maar het was zo frustrating slow .... bij tijden.

  9. #9

    Standaard

    Ik vond het wel iets hebben maar had ook een klein beetje het gevoel van: ik ken het al...
    Vond de aliens en effecten er wel goed uitzien en tja het verhaal bij tijden langzaam, het is een serie he
    Ik ben toch wel benieuwd naar de rest vd serie
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Ik vond afl wel goed. Er zaten goede scenes in. Voor een afl dat bijna anderlhalf uur duurt een beetje langzaam. Volgende ga ik zeker weer kijken.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb er ongeveer een 3 kwartier van gezien maar vond het niet bijzonder. Een beetje X-Files maar dan met iets meer verhaallijn. Qua productiewaarden ziet het er erg mooi uit maar alle UFO-/conspiracy-cliches zitten er weer in. Ik denk niet dat ik de vervolgdelen zal zien.

  12. #12

    Standaard

    Probeert Spielberg met deze serie niet op een meer geloofwaardige manier alles omtrent UFO's neer te zetten gedurende een bepaalde periode? Ik hoor nu alweer iedereen over cliché;s lopen blèren, maar omdat iemand zaken laat zien zoals ze gedacht worden te zijn is het toch niet meteen een cliché...
    Ik kan zelf helaas niet kijken op dit moment, want heb ff geen kabel. Denk toch dat ik straks de DVD box haal, want zulke groots opgezette series vind ik meestal wel de moeite waard om op DVD te hebben (zoals Band of Brothers).

  13. #13

    Standaard

    Laat de dvd box zeker maar komen.

  14. #14

    Standaard Ode

    Het lijkt me mer een sort ode aan sf-films uit de jaren 70. Alle cliché's zitten er inderdaad in. Met als hoogtepunt:Vrouw raakt zwanger van menselijk ogende alien.

  15. #15
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ligt het nu aan mijn ogen of heb ik in de voorstukjes een reuzehamster gezien?

  16. #16

    Standaard

    en ja hoor, ik was t weer eens vergeten...
    voortaan niet ik papiertjes met tijden vast aan mn voorhoofd....

  17. #17

    Standaard

    Heb ook de eerste aflevering gezien, maar heb er waarschijlijk teveel van verwacht. Het kon me allemaal niet zo meer boeien. Beetje: Bin there, don that... Deed me allemaal wel erg veel herinneren aan de X-files, en daar hem ik algenoeg theorien gezien over Roswell

    Probeer de volgende aflevering toch even mee te pakken om m'n mening eventueel aan te kunnen passen, of te versterken

  18. #18

    Standaard

    niks nieuws inderdaad, maar ik vond ook de acteurs saai en het was allemaal wel heel erg gewoon...alles bij elkaar heel erg matig en ik ga zeker niet verder kijken.

    ik ben in ieder geval blij dat ik het gezien heb, als ik een eventuele dvd-box "blind" had gekocht (zoals met 24, absoluut geen miskoop) dan had ik veel geld weggegooid....

  19. #19

    Standaard

    Beetje OT dit, maar in het kader van de discussie 'televisieserie-die-geproduceert-wordt-een-grote-naam-uit-de-film-wereld' zou ik willen vragen: komt 'From the earth to the moon' (die serie over het Apollo-project medegeproduceert door Tom Hanks) nog eens uit als regio 2 dvd-set? DAT is nou een tv-serie die ik nog eens graag op dvd zou willen hebben.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ligt het nu aan mijn ogen of heb ik in de voorstukjes een reuzehamster gezien?
    Je had wel een beetje gelijk. Ik wist eerst niet wat zag.

    De afl vond ik beter als die vorige week.
    Safetrader
    MegaStarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •