Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Discussie: Veilen op eBay?

  1. #26

    Standaard

    Een Neutrale Feedback heeft geen invloed op je Feedbackscore.. Daarom is het ook neutraal:wink:


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ivoos Bekijk bericht
    Neutraal maakt niet zo veel uit, je staat toch nog steeds op 100% positief dan?
    Erg is dat niet maar als je hard je best doet en de koper heeft het zeer snel ontvangen lijkt mij positief toch beter niemand vertrtrouwd en feetbackscore met alleen maar neutraal


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Een Neutrale Feedback heeft geen invloed op je Feedbackscore.. Daarom is het ook neutraal:wink:
    dat hangt er vanaf hoor als je 5 keer achter elkaar neutraal hebt is dat ook niet al te goed

  3. #28

    Standaard

    Wellicht is het binnenkort niet meer mogelijk om negatieve feedback te geven op Ebay:
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7228460.stm

  4. #29

    Standaard

    Gek, ik kreeg van de week een bericht van Ebay USA dat daar juist het omgekeerde gaat gebeuren. Vanaf eind februari kunnen kopers die niet betalen geen negatieve feedback meer geven aan verkopers als ze zelf negatieve feedback hebben gekregen. Die optie juich ik toe, maar dat verkopers geen negatieve feedback meer kunnen geven zou een zeer slechte zaak zijn. Dan gaan we richting Marktplaats, waar het niet uit maakt of je reageert (lees: betaalt) of niet. Dat is voor mij juist de reden om voor Ebay te kiezen en me verre van Marktplaats te houden, ondanks de hogere kosten van Ebay.
    Als Ebay dit door gaat voeren kap ik er in ieder geval mee.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •