De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: update forum

  1. #1

    Standaard update forum

    op de begin pagina (www.dvd.nl) staat er links bovenin nog een kerstboompje, zijn jullie er vroeg bij of vergeten weg te halen.

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zijn ze vergeten weg te halen want dat andere (ik meen een kerstman) hebben ze wel al eerder weg gehaald

  3. #3

    Standaard Re: update forum

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky
    op de begin pagina (www.dvd.nl) staat er links bovenin nog een kerstboompje, zijn jullie er vroeg bij of vergeten weg te halen.
    Een keer je browser-cache legen doet wat dat betreft wonderen...

  4. #4

    Standaard Re: Re: update forum

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Koene
    Een keer je browser-cache legen doet wat dat betreft wonderen...
    Inderdaad De kerstmannen zijn op 1 januari verdwenen en als je ze nog wel ziet dan komen ze uit de cache van jouw PC, niet van onze server.
    Eric van Ballegoie

  5. #5

    Standaard

    misschien een heele stomme vraag (ok, ik weet het, stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel ofzoiets ), maar hoe kom ik van die cache bestanden af? Dat heeft nix te maken met je geschiedenis wissen toch? of moet je de bestanden wissen via extra----->opties------->bestanden wissen?
    Bedankt!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    misschien een heele stomme vraag (ok, ik weet het, stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel ofzoiets ), maar hoe kom ik van die cache bestanden af? Dat heeft nix te maken met je geschiedenis wissen toch? of moet je de bestanden wissen via extra----->opties------->bestanden wissen?
    Bedankt!
    Je moet de Tijdelijke Internet Bestanden (Temporary Internet Files) verwijderen en als het goed is werkt alles dan weer normaal
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    Kijk, dan weten we dat ook meteen weer. Bedankt, en dan ga ik dat thuis meteen ff fixen. Maar aan de andere kant staat een kerstboom ook wel vrolijk zo. Hoef ik hem volgen jaar niet meer te plaatsen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •