De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ali G Indahouse [DVD]

    Ali G Indahouse [DVD]

    In "Ali G Indahouse" vertolkt Sacha Baron Cohen de rol van de idiote Ali G.
    Ali G springt op de bres om het John Nike Leisure Center in zijn woonplaats Staines van de ondergang te redden. Hij schuwt hierbij geen enkel middel, zelfs een politieke carrière niet.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Gewoonlijk kijk ik nooit naar dit soort films,het is dat m'n broer hem een keer wou huren en kijken.
    Uit eindelijk vond ik die film nog wel mee vallen.
    Het advies is om hem een keertje te huren maar ik zou hem niet aanschaffen als koop dvd.

  3. #3

    Standaard

    Had meer verwacht van deze film. Keek altijd (voordat hij in Nederland werd uitgezonden) altijd op de BBC naar zijn shows en vond die echt geweldig.SUper dat accentje van hem en dan die kleding.Super gasten die hij altijd had. Schitterend. Dan ineens wordt hij in meerder landen bekend en gaan ze hem maar in een film zetten. $$$$$$$ wat uiteraard de reden is. Daar is het misgegaan en dat is doodzonde. Vond op 2 momenten na in de film(kwam er een glimlach op mijn gezicht) de film erg goedkoop overkomen en alles lijkt een beetje afgeraffeld. Jammer, maar echt een flop..
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  4. #4

    Standaard

    Ik vond de film wel vermakelijk, maar niet koopwaardig.
    Heb ergens nog wel de DVDrip liggen, maar die kijk ik niet.
    De film is daarvoor iets te min.
    Als je toch Ali G op z'n best wil zien, moet je die andere dvd kopen
    "Ali G, Innit"
    Daar lach je toch heel wat meer om

    Rolon

  5. #5

    Standaard

    Ik vond deze film juist wel leuk. Heb em in de bioscoop gezien en meerdere malen slap gelegen. Ik ben ook bekend met de serie, en dat is toch wel ietsepietsie leuker, maar deze film vond ik ook zeker de moeite waard!

  6. #6

    Standaard

    Sorry , maar van dit soort junk ga ik dus echt over me nek...
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite
    Sorry , maar van dit soort junk ga ik dus echt over me nek...
    sjonge sjonge wat een aanstellers. Ik weet bijna zeker dat je de film geeneens helemaal heb gezien. Deze film is dus gewoon echt supergrappig. Als je van melige humor houdt of gewoon zin hebt om te lachen is deze film gewoon perfect, klaar.

  8. #8

    Standaard

    Hou ook absoluut niet van dit soort mutsfilms..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  9. #9

    Standaard

    Kheb deze aangeschaft en ik kan hem maar blijven kijken...kvind het super!!!!
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  10. #10

    Standaard

    Ofwel hou je ervan ofwel niet... Ik heb met deze film best wel kunnen lachen maar zeker geen absolute aanrader of must-have.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb Ali G, Aiii gekocht en ik vond dat toch een stuk beter dan de film.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb deze film ook in de bios gezien.
    Ik moet zeggen dat ik ook erg gelachen heb.
    Of ik de DVD zal aanschaffen weet ik nog niet zeker, de prijs vind ik nu te hoog voor deze film, maar als hij ergens ligt voor 15 euro ofzo dan zal ik m'n beurs wel in bedwang moeten houden

    P.S. Het is: West Staines Massive ipv. West Staines Massiv

  13. #13

    Standaard

    Ik vond hem echt super!
    Maar de prijs van de DVD is nog te hoog (vandaar de ssssst..... kopie voor 10 euro).
    Melige humor ten top.
    3d

  14. #14

    Standaard

    Ik ga hem maar eens huren, lees veel verschillende berichten. De interviews die die gaf omtrend de film waren zeer vervelend maar misschien vind ik de film wel grappig.

  15. #15
    Xander Cage
    Guest

    Standaard

    Redelijk melig. Een handvol geslaagde grappen redden deze rolprent niet.
    Ali G. tv shows zijn een stuk scherper en veel geslaagder (is wel humor!).

    Een keertje huren en met melige vrienden bekeijken, thats all.

  16. #16

    Standaard Ali G Indahouse

    Met dit soort humor kan ik echt niet lachen. Ook snap ik het feit niet dat klasse-acteurs als Charles Dance (Alien³, Gosford Park) en Michael Gambon (Sleepy Hollow, Toys) hierin meedoen. Nou ja, waarschijnlijk zullen ze wel een vette cheque binnengehaald hebben...
    The Night HE Came Home!

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Leuke film en toch ook zeer om gelachen.
    Wel het kopen waard maar inderdaad wanneer de prijs zeer leuk is.
    Al met al best een geslaagde film dus.

  18. #18

    Standaard

    Heb deze film in de bios gezien, en daarna nog een keer op mn pc (gedownload) sommige stukken zijn wel voorspelbaar. Verder is het een film waar opzich niks mis mee is, (als je van "flauwe" humor houd) een keer huren, of kopen als de prijs idd wat "zachter" word...

  19. #19

    Standaard

    Leek me bij de bioscooprelease HELEMAAL niks, maar zo zie je maar eens dat vooroordelen totaal niet kloppen. Vorige week van mn nichtje geleend en echt lekker zitten lachen. Ook leuk dat de film nog een serieuze ondertoon had, die ik persoonlijk erg kan waarderen. Ik vond vooral de stukjes waarin Ali G. tegen het publiek spreekt erg humor. Topper!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  20. #20

    Standaard

    Flauwe maar grappige film,zoals je van Ali G kan verwachten! Gewoon een keer huren!
    No one understands the demons world

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nova6666
    Flauwe maar grappige film,zoals je van Ali G kan verwachten! Gewoon een keer huren!
    Mee eens, kon er goed om lachen
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nova6666
    Flauwe maar grappige film,zoals je van Ali G kan verwachten! Gewoon een keer huren!
    Mee eens, kon er goed om lachen
    ik vind dit dus echt een superfilm...perfecte film voor een vrijdag avond met chips en bier erbij! heb de dvd inmiddels al een keer of 3 gezien...

    heb deze film zelfs in de bioscoop gezien
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #23

    Standaard

    Er zitten in deze film wel een aantal leuke grappen maar ik vind hem zeker niet goed genoeg om aan mijn collectie toe te voegen.

  24. #24

    Standaard

    Hilarische komedie. Al 2 keer gezien en dat zal zeker meer worden. Hij is uiteraard erg melig en het verhaal zuigt aan alle kanten maar dat deert niet. Je weet wat je van een film als deze mag verwachten en dat wordt "in spades" aangeleverd.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  25. #25

    Standaard

    De serie is leuker, deze film moet het meer hebben van flauwe humor. Toch blijft het een prima film, mede met de gedachte dat dit een satire is op de hiphopcultuur.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •