De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: Eight Legged Freaks 12 februari op DVD

    Warner: Eight Legged Freaks 12 februari op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is dit nou a) een draak van een film, of b) geweldig - oogkleppen voor - popcornvermaak, of c) een onbetwist meesterwerk?

    Dit is een serieuze vraag dus jullie info wordt zeer gewaardeerd! Ik heb overigens het idee dat weinigen van jullie deze film als 'c' zullen classificeren, maar dit terzijde.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #3

    Standaard

    Grappig, das op mijn verjaardag

    Over de film zelf: Het is een leuke B-wegzak film die je met het verstand op 0 moet gaan kijken. Ik denk echter dat je hem na 1x huren wel gezien hebt en ik zou hem (persoonlijk) dan ook zeker niet aanschaffen.

    O ja, optie B dus
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Is dit nou a) een draak van een film, of b) geweldig - oogkleppen voor - popcornvermaak, of c) een onbetwist meesterwerk?
    B-tje. 't Is ook een homage aan de Amerikaanse B-films (SF/Horror) uit de jaren '50/'60. Vergelijk hem wat uitstraling betreft maar met Tremors. Duidelijk geen meesterwerk, maar omdat de film zichzelf niet al te serieus neemt is het een smakelijk stukje popcorn-vermaak.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Ik ga helemaal mee met antwoord B. Heerlijke film die niet serieus genomen moet worden en, gelukkig, zichzelf dat ook totaal niet neemt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Vergelijk hem wat uitstraling betreft maar met Tremors.
    Die film vind ik echt helemaal te gek, heb die al erg vaak gezien en kan hem blijven kijken!
    Heb "Eight Legged Freaks nog niet gezien maar heb hem wel op me wishlist staan, als ie ergens goedkoop is koop ik 'm wel!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Leuk tussendoortje met aardig wat vaart in het verhaal. Kijkt lekker weg.

  8. #8

    Standaard

    ik vondt hem ge-wel-dig!!!

    gewoon niet bij nadenken, gewoon kijken,ik heb m al 2 x gezien en ik kan m nog wel tig keer zien, zodra hij uit is schaf ik hem ook gelijk aan
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  9. #9

    Standaard

    Ik vond hem verassend leuk om naar te kijken. Mijn vriendin wilde er per se heen en ik nam het haar dit keer niet kwalijk dat zij de film uit koos. Een B-film van goede kwaliteit.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  10. #10

    Standaard

    Geweldige film. Effe je verstand uitschakelen (moest dat nodig zijn) en genieten.
    1 keer gezien. Heb hem al besteld en ga hem nog heel vaak met heel veel plezier zien.

    Oh ja ... de spinnen zijn met veel, heel groot, er zit variatie in, het gaat allemaal heel vlot vooruit en is soms heel (wan)smakelijk
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  11. #11
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik heb bij deze film een klein beetje een Starship Troopers gevoel.
    Wat zeker niet slecht is.

    Ik ga hem wel eens zien ...

  12. #12

    Standaard

    b) ********- oogkleppen voor - popcornvermaak

    Heb geweldig maar even weg gelaten
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  13. #13

    Standaard

    na het lezen van deze recensies ga ik de film zeker aan schaffen ben wel van van film die je met verstand op nul moet kijken
    life is pain deal with it

  14. #14

    Standaard

    Deze film is zo slecht. persoonlijk vind ik het zonde van je geld.

  15. #15

    Standaard

    Zeer slechte film.....genoeg in de bios gezien overigens.

  16. #16

    Standaard

    Heb de film in de bios gezien en ging erheen zonder iets erover gelezen te hebben en hij viel me zo tegen. Sommige effecten zien er vreselijk nep uit. En normaal ben ik wel in voor popcornvermaak maar dit was gewoon totaal geen vermaak!

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Hij is wel leuk om te kijken.
    Ik heb hem gezien in de bioscoop maar om nou echt te zeggen van die wil ik nou hebben..nee dat totaal niet.
    Gewoon een keer huren....
    Denk wel dat ik hem een keer ga kopen alleen voor de heb
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •