De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar blijft toch Rambo

    Het kan niet vaak genoeg gezegd worden en deze topic is er geloof ik in meerdere variaties maar waneer komt er nou eens een nederlandse release van de Rambo triology,niemand schijnt de rechten te hebben voor NL ik hoorde laast van iemand van Raf dat RCV de rechten heeft laten vervallen(stom he,we kennen RCV toch)
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  2. #2

    Standaard

    waarom koop je niet de ukversies?
    ik geloof dat ik ze ook in duitsland zag liggen zelfs.
    de trilogy zal je zeker niet meer dan 40 euro kosten,iets wat ze in principer wel waard is...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    FRS biedt de UK-importversie aan. Niet echt een slechte release en het ontbreken van nl subs is niet echt een gemis bij deze films.

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Of deze gewoon bij Pay bestellen. Kosten daar GBP 5,99 per deel.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb deze editie, echt top!!!

    De hernieuwde uitgave n.a.v. 11 september, met DTS!! Plus dubbelzijdige dvd's met zowel 4:3 als widescreen beeldformaten! En hele, hele toffe extra's... moet er wel bijzeggen dat ik als kind een gestoorde fan van Stallone was...dus het is voor mij jeugdsentiment *LOL*





    Gewoon kopen deze hoor!!! Is het echt waard! Als ie al in nederland uitkomt wordt ie never nooit door artisan uitgegeven, dus dat betekent ook nooit zo mooi...
    suc6 met je beslissing...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  6. #6

    Standaard

    heb je een link waar we die kunnen vinden peedeepee?

    want dat ziet er idd wel heel prachtig uit.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #7

    Standaard Re: Waar blijft toch Rambo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Frolich
    Het kan niet vaak genoeg gezegd worden en deze topic is er geloof ik in meerdere variaties maar waneer komt er nou eens een nederlandse release van de Rambo triology,niemand schijnt de rechten te hebben voor NL ik hoorde laast van iemand van Raf dat RCV de rechten heeft laten vervallen(stom he,we kennen RCV toch)
    Meschien kan je het hier vragen.

    Koop_dvd_service@rcv.nl

    Email adres heb ik van http://www.rcv.nl

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Ook deze R1 uitgaves kun je gewoon bij Play bestellen.

  9. #9

    Standaard

    Amazon.ca

    hiero...en dan heb ik evt. ook nog wel ergens een code voor een korting...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  10. #10

    Standaard Re: Re: Waar blijft toch Rambo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Meschien kan je het hier vragen.

    Koop_dvd_service@rcv.nl

    Email adres heb ik van http://www.rcv.nl
    heb ik al gedaan....
    antwoord: ze hebben de rechten niet en zullen ze ook niet krijgen...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Ook deze R1 uitgaves kun je gewoon bij Play bestellen.
    Ja maar play is wel een eurootje of 8 duurder geloof ik...was toen iig...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    heb je een link waar we die kunnen vinden peedeepee?

    want dat ziet er idd wel heel prachtig uit.

    mazzel,niels
    het is ook echt een pracht set, niels..echt een aanrader...ik blijf het een genot vinden om naar te kijken....


    nog een review
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee


    Ja maar play is wel een eurootje of 8 duurder geloof ik...was toen iig...
    Bij Amazon betaal je omgerekend inderdaad zo'n EUR 38 en bij Play zo'n EUR 46, maar dan heb je geen verzendkosten. Als je de verzendkosten er bij trekt dan wordt het verschil maar een kleine 4 euro. Tevens is bij Play de kans veel kleiner dat de douane je pakketje onderschept, dus het is het afwegen waard.

  14. #14

    Standaard

    Ik moet zeggen mooei box jammer dat deze nog niet r2 is te krijgen > Top vind ik het dat hij ook in 4:3 er opstaat want ik heb nog geen breedbeeld tv hoewel ik moet zeggen dat 1.85.1 en 2.35.1 niet hinderlijk zijn want als je eenmaal in een film zit merk je het niet zo gauw meer. Ook moet ik zeggen dat als er een nederlandse versie zou komen dan zal dat wel bij Bridge zijn zij hebben immers ook de vhs opnieuw uitgebracht,dit zal dan wel een slechte versie worden.

    Voor de Stallone fans die het nog niet wisten "Lock up" is nu ook voor de nederlandse markt te krijgen van Columbia
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  15. #15

    Standaard

    De franse editie schijnt ook nederlands ondertiteld te zijn, en de box ziet er ook gaaf uit. De prijs is 44 euro:

    of zie de volgende site: http://www.amazon.fr/exec/obidos/tg/...#more-pictures
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  16. #16

    Standaard

    Ik heb Amazon een meeltje gestuurd inzake originele taal en evt. NL ondertiteling.... Keep you posted!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  17. #17

    Standaard

    Volgens FNAC.com heeft deze nieuwe franse CANAL+ versie behalve frans DD 5.1 ook engels DD 5.1 geluid en franse ondertitels, maar geen nederlandse ondertitels.

    Link: http://vie.pratique.free.fr/guides7fnac.php3?objet=1420

    De oude CANAL+ versie schijnt in ieder geval wel nederlandse ondertitels te hebben, maar die blijkt slechts DD 2.0 geluid te hebben.

    Link: http://www.dvd-home.nl/release/import.asp

    Dus kan je de nieuwe versie kopen zonder nederlandse ondertitels en met 5.1 geluid of de oude versie met nederlandse ondertitels en 2.0 geluid. De eerste keuze lijkt mij de beste, tenzij je echt niet zonder ondertitels kan.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    ....De eerste keuze lijkt mij de beste, tenzij je echt niet zonder ondertitels kan.
    Dat is geen probleem bij Sly, geloof me...

    Plus niet vergeten dat je waarschijnlijk alle menu's etc. franstalig is

    R1 is een topper... geloof me maar!
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  19. #19

    Standaard

    Rambo 1 heb ik wel........Duits product.....geen NL ondertiteling...

    In Duitsland heb ik 3 jaar geleden inmiddels de hele trilogy al gezien.... de verkoper haalde een doos uit het magazijn, omdat ik hellraiser zocht (mag daar niet verkocht worden blijkbaar) en daar lag die collectie ook... Rambo 1 heb ik gekocht bij Van Leest Amersfoort....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •