De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Friends Seizoen 9

  1. #1

    Standaard Friends Seizoen 9

    Is er misschien iemand op het forum die weet wanneer Friends seizoen 9 op dvd gaat verschijnen?
    Ik hoor het graag
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  2. #2

    Standaard

    de regio 1wel te verstaan?

    de r2 zal wel weer in april voor t eerst t licht zien denk ik zo?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    de regio 1wel te verstaan?

    de r2 zal wel weer in april voor t eerst t licht zien denk ik zo?

    mazzel,niels
    R1 zal zeker lang op zich laten wachten, aangezien in US nu pas de 2e of 3e serie op dvd is gereleased.

    Vermoedelijk zal Serie 9 1-8 inderdaad in April uitkomen, zoals het de laatste jaren was.

    mvg. Tim

  4. #4

    Standaard

    Mogu, dit vond ik net op een andere dvd site.friends fan?!


    Update: 9-1-2003
    Onderstaand een stukje over de Friends Superbox. Maar inmiddels is DVD-Home door een Friends Fan op de hoogte gebracht van het feit dat de Friends cast en crew hebben besloten om nog een seizoen te gaan maken. Vraag is dan natuurlijk meteen, pas die in de box die in februari 2003 uitkomt. Het antwoord is: Nee. Maar in maart komt er een Friends verzameldoos (dus alleen de doos) waarin wel de ruimte is vrijgehouden voor seizoen 9 en 10.

    Je hebt dus twee mogelijkheden:
    1. Als je alle dvd's al hebt, dan hoef je alleen de verzameldoos in maart te kopen.
    2. Heb je nog geen enkele DVD (?), dan kun je in februari de superbox kopen en in maart alleen de losse doos.
    Dit kan helaas niet anders wat de superbox was al klaar voordat men in Amerika besliste verder te gaan met seizoen 10!


    --------------------------------------------------------------------------------

    Voor de super Friends Fan komt op 12 februari de Friends Superbox uit. In deze box zitten alle afleveringen van de 8 seizoenen zoals deze reeds zijn uitgebracht door Warner. Daarbij is rekening gehouden met seizoen 9. Er is ruimte vrij gehouden, zodat je zelf de 3 DVD's van Seizoen 9 erbij kan stoppen.

    Bron: Warner H.E.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  5. #5

    Standaard

    En weet er al iemand wat die lege box gaat kosten?????

  6. #6

    Standaard

    weet iemand waar ik box 7 en 8 voor de laagste prijs kan krijgen wel r2
    groeten menace

    MIJN DVD'S

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •