De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "bedriegende" covers/posters

    Het valt me op dat sommige covers/posters dingen laten zien die helemaal niet in de film voorkomen, voorbeelden:

    - Escape from New York => er staat een omgevallen vrijheidsbeeld op veel van de posters terwijl dit nergens in de film te zien is
    - Escape to athena => er staat een vliegtuig op de hoes (en de disc zelf) wat helemaal niet in de film voorkomt (volgens mij geen een amerikaans vliegtuig)

    Weten jullie nog meer voorbeelden van dit "bedrog"?

  2. #2

    Standaard

    ik denk dat soms dit soort beelden de film moeten symboliseren, in een paar woorden samenvatten?! dan is het misschien wat duidelijker wat de hoofdgedachte is?!

    edit: klein stom voorbeeldje; op de voorkant van titanic zie je 'rose' en 'jack' in een innige omhelzing maar dat precieze shot zie je niet terug in de film. toch is deze afbeelding op de voorkant gezet omdat het de liefde in de film tussen de twee duidelijk weergeeft..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  3. #3

    Standaard

    posters - als onderdeel van een reclamecampagne - komen eerder uit dan dat de film volledig geschoten is en door de postproductie is komen rollen. wat je ziet op de posters heeft dan ook waarschijnlijk in het originele script gestaan, maar is om een bepaalde reden er uiteindelijk niet in gekomen. ik denk dan ook dat je hier niet te maken hebt met opzettelijk bedrog.

    overigens kan een poster inderdaad ook thematisch werken, zoals de poster van rules of attraction. als dit 'echt' in de film zou zitten...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    ik denk dat soms dit soort beelden de film moeten symboliseren, in een paar woorden samenvatten?! dan is het misschien wat duidelijker wat de hoofdgedachte is?!
    Je klinkt nu als mijn docent Nederlands als ik een tekst moet lezen
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5

    Standaard

    My Lucky Stars van HongKongLegends heeft een bedriegelijke cover aangezien Jackie Chan erop staat maar eigenlijk maar een kleine rol in de film heeft.

  6. #6

    Standaard

    Op de dvd-hoes van Cannonball staan de naam Sylvester Stallone te lezen, hoewel hij er niet in voorkomt.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #7

    Standaard

    De cover van Attack of the Clones laat uitschijnen dat het om een goede film gaat.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  8. #8

    Standaard

    Beroemde poster lijkt mij ook de poster dat Frodo in een boomkruin zit te rusten in Fellowship of the Ring. Die scene zit namelijk alleen in de Extended Version en NIET in de biosversie.

    Ook een voorbeeld van een poster die voor de editroom gemaakt is, puur voor commercie. En daar is natuurlijk niets mis mee!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    De cover van Attack of the Clones laat uitschijnen dat het om een goede film gaat.
    LOL

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman


    Je klinkt nu als mijn docent Nederlands als ik een tekst moet lezen
    .. dat kon weleens kloppen.
    misschien komt het omdat ik er op dit moment ook totaal mee doodgegooid word op school?
    ik word vergiftigd..!!

    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •