De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: The Black Hole

  1. #1

    Standaard The Black Hole

    Ik zag dat deze Disney Sci-Fi film nu eindelijk uit is op dvd en vroeg me af hoe goed ie is. Ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar ik begreep dat ie destijds uitgebracht werd als een soort van poging van Disney om mee te liften op het succes van Star Wars en de Star Trek films aan het eind van de jaren 70, begin jaren 80. Iemand die hem gezien heeft en een mening heeft over deze film?

  2. #2

    Standaard

    Annakin Duckwalker, Duck Vader...? Beam me up Duckie?!?!?

    De titel "The Black Hole" maakt me in ieder geval wel nieuwsgierig naar verdere reakties...

  3. #3

    Standaard

    nou ik twijfel om hem te kopen want hij is mono heb ik gehoord

  4. #4

    Standaard

    The Black Hole is inderdaad matig op DVD gezet. Zowel beeld als geluid. Alhoewel hij wel 2.35:1 anamorphisch is. Maar wat mij het meest teleurstelde was de inhoud van deze film.
    Ik had deze film in mijn prille jeugd gezien en keek dan ook uit naar de DVD uitgave hiervan. Blijkbaar is mijn smaak voor films in de loop der jaren sterk veranderd want deze film kon mij niet amuseren. Voornamelijk vanwege 2 redenen:
    - Deze film is behoorlijk traag/ saai.
    - De robot (weet zo snel de naam niet meer) uit deze film is bijzonder knullig en irritant!!

    Dus mocht je geen SF fan zijn dan is deze film niet aan te raden.

  5. #5

    Standaard

    Ik sluit me helemaal bij Alex:

    Qua jeugdsentiment: 10
    Qua 'hernieuwde belevenis': -10

    Was echt een domper voor me.....

    Edit: in mijn 'kinderjaren' (oh, nostalgie) wist mijn vader deze film ook behoorlijk te 'downgraden'; ik had de film gezien, was er helemaal kapot van en wilde m'n vader meenemen voor een tweede bezichtiging. Ik: "deze film moet je zien!", m'n vader: "Hmm, The black hole: avonturen in een paardenreet?".
    Een trauma kan ik je verzekeren......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #6

    Standaard

    Originally posted by Ronald Stiebolt
    [b]Qua jeugdsentiment: 10
    Qua 'hernieuwde belevenis': -10
    Ik had het niet beter kunnen stellen. Wel langer en met managementwoorden als "synergie", maar niet beter .

    Ik ga The Black Hole aan me laten voorbijgaan ten voordele van Tron
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze laatst nog gekocht op dvd. Ik had hem ooit lang geleden gezien, nu dus weer en...wat een slechte film is dit zeg! Echt lachen, Bij alle "space" scenes zie je de kabbels. Meest belachelijkst v/d film: een robot met een texas southern accent...

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik vind het een leuke film en ben blij dat hij op DVD uit is. Alleen jammer het een open einde is
    Ook vind ik het jammer dat er geen extra's op zitten terwijl op een andere disneyfilm als Tron weer veel extra's op de DVD heeft

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •